eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ملت مبعوث شده؛ وقت لبیک به ندای هل من ناصر ینصرنی امام مجتبی خامنه‌ای رسیده است ✍ سعید فتحی سارانی 1⃣ امام مجتبی خامنه‌ای در پیام دیشب خود فرمودند تفاهمنامه منعقد شده با اصول ایشان متفاوت است و ملت مبعوث شده ایران را برای جلوگیری از عقب‌نشینی مسئولین در برابر دشمن فریبکار طلبیدند. آتش‌بس، مذاکرات و تفاهمنامه موجب شد نفت ۱۲۰ دلاری به زیر ۸۰ دلار برسد و هدیه اینچنینی رایگان در قدم نخست به دشمن داده شد باید مراقبت نمود امتیازات بیشتری داده نشود. 2⃣ از ابتدا ترامپ معادله رفع محاصره دریایی با باز شدن تنگه هرمز مطرح کرد که هیچگاه توسط ایران پذیرفته نشد. دولتمردان و مذاکره‌کنندگان به صورت علنی مطرح کردند بدون آزادسازی نیمی از دارایی‌های ایران و عقب‌نشینی رژیم از خاک لبنان، تعهدات ایران آغاز نخواهد شد، قبل از بازگشایی تنگه هرمز باید به ملت مبعوث شده گزارش دهند که آیا منابع ایران آزاد شده است و رژیم در حال عقب‌نشینی است؟ تا آن زمان هیچ مذاکره‌ای بین ایران و دشمن نباید صورت پذیرد. 3⃣ فرمانده قرارگاه خاتم و سایر فرماندهان نظامی مطرح کردند که در صورت ادامه تجاوز رژیم به جنوب لبنان، باید منتظر پاسخ ایران باشیم. پاسخ ایران نیز مطمئنا باید شامل منافع آمریکا و کشورهای عربی هم‌پیمان آمریکا باشد وگرنه پاسخ صرفاً به اسراییل همان هدف آمریکا است که جنگ بین ایران و اسرائیل محدود شود. الان یک هفته از این ادعای آنها گذشته است چه پاسخی دادند؟ 4⃣ ملت مبعوث شده از امشب در تجمعات خود فریاد مطالبه گری چگونگی آزادسازی دارایی‌ها، عقب‌نشینی رژیم از خاک لبنان، عدم باز شدن تنگه هرمز و شروع مذاکرات تا زمان انجام دشمن به تعهدات خود و پاسخ نظامی به حملات رژیم به جنوب لبنان سر دهند.
آمریکا برای فریب افکار عمومی دنیا مذاکره را دنبال می کنند ولی مسولان ما برای اعتماد سازی دنیا مذاکره را قبول می کنند رهبری علی اصوال نظر دیگری دراین خصوص دادند قالیباف علی اصوال اصرار براین کار را دارند رئیس جمهور پزشکیان ابتکار این کار را دارند یک نفر فقط تو شعام مخالف با برجام دو را این کار رو دارد اسرائیل هم خودش را طلبکار می دانند ملت مبعوث شده از چیزی خبر ندارد
رهبر انقلاب اسلامی شهید مذاکره شد اگر این دفعه باز آمریکا واسرائیل در حین مذاکره غلطی بکنند تکلیف ملت مبعوث شده چیست؟ آمریکا برای فریب افکار عمومی دنیا مذاکره را دنبال می کنند ولی مسولان ما برای اعتماد سازی دنیا مذاکره را قبول می کنند رهبری علی اصوال نظر دیگری دراین خصوص داشتند قالیباف علی اصوال اصرار براین کار را دارند رئیس جمهور پزشکیان ابتکار این کار را دارند یک نفر فقط تو شعام مخالف با برجام دو واین کار را دارد اسرائیل هم خودش را طلبکار می دانند ملت مبعوث شده از چیزی خبر ندارد کاظمی
🔴واکنش ثابتی به نامه‌های پزشکیان و قالیباف و حملات اسرائیل به لبنان ✅ @NobonyadOnline
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 آقای پزشکیان! این شهروند آمریکایی یه تناقض فاحش بین متن فارسی و انگلیسی توافق امضا شده بین شما و ترامپ کشف کرده که رسماً می‌تونه باعث بشه طرف آمریکایی به صورت کاملاً قانونی از اجرای یکی از بندهای اصلی توافق شانه خالی کنه! ✍ البته نقدی که ما داشتیم دقیق‌تر بود. اساسا آمریکا همین undertake را هم از طرف دیگران داده! از طرف شرکاش! که خب آنها هم متعهد به چیزی که زیرش رو امضا نکردند نیستند. ┄┅═✧☫✧●زاغ سیاه●✧☫✧═┅┄ ┄┅═🐦‍⬛@zaghsiah🐦‍⬛═┅┄
سلام بر تو ای حسین! ای آنکه با خونِ خویش، حرمتِ «معروف» را جاودانه کردی و با جانِ خویش، چهرهٔ «منکر» را رسوا نمودی؛ ای آنکه فریادت هنوز در گوشِ زمان می‌پیچد که مؤمن، در برابرِ باطل، سکوت نمی‌کند و در برابرِ فساد، سر خم نمی‌آورد. امروز، بر پیکر صد چاک حسین ع اشک می‌باریم، این ماتم را چه حاصل؟ اگر از پیامِ آن غافل شویم، و بر خیمه‌های سوخته اش می‌گرییم، این عزا را چه سود؟ اگر برابرِ زخم‌هایِ تازهٔ جامعه، بی‌تفاوت باشیم، حسین(ع) ما را نه به تماشا، که به مسئولیت می‌خواند؛ به میدانِ امر به معروف و نهی از منکر، به پاسداریِ عفاف، به مبارزه با هر چه کرامتِ انسان را می‌آلاید؛ از رشوه و رباخواری تا تجمّل‌گرایی، و از دروغِ رسانه‌ای تا برهنگیِ تحمیلی که در لباسِ «آزادی»، پردهٔ حیا را می‌درد و کیانِ خانواده را هدف می‌گیرد. و اما جانِ کلام: حماسهٔ عظیمِ مردمی که در خیابان‌ها جاریست، تجلیگاهِ عینیِ نقشِ امامت و جلوداریِ خودِ مردم است؛ مردمی که نه تماشاگرانی منفعل، بلکه سکاندارانِ آگاهِ سرنوشت خویشند. این حضور بصیرت‌محور، که در آن هر گام، ترجمانِ فریضهٔ الهیِ امر به معروف و نهی از منکر است، پرده‌ای از جامعهٔ آرمانی اسلام را پیش روی ما می‌گشاید؛ جامعه‌ای که در آن، مردم با پیشقراولیِ خود در خیابان‌ها و میدان‌های عمل، نه‌تنها طلایه‌دارِ تحققِ عدالت و نظم الهی هستند، بلکه با نهادینه‌سازی این فریضهٔ همگانی، بنیان‌های تمدن نوین اسلامی را استوار می‌سازند. این حضورِ متعهد، خود گواهی است بر اینکه مسیر رسیدن به زندگی طیبه، جز با میدانداریِ خودِ مردم و ایفای نقشِ امامتِ اجتماعیِ ایشان هموار نخواهد شد. و اینک، سخنی با سه رکنِ نظام تا در ترازویِ خونِ حسین(ع) به مسئولیتِ خویش عمل کنند: ای قانون‌گذار! قانون را در ترازویِ معروف و منکرِ حسینی بنویس، و اجازه نده تهاجمِ فرهنگی، با شعارِ حقوقِ بشر، از سدِّ قوانینِ تو بگذرد. ای مجریِ عدالت! اجرا را به امانتدارانِ پاکدست بسپار، و در مدیریتِ فضاهای مجازی و حقیقی جامعه، پاسدارِ حریمِ ایمان باش؛ که سهل‌انگاریِ تو، ریشه‌هایِ باور مردمان اینده را می‌سوزاند. ای داورِ قانون! عدالتِ نافذِ تو، تیغِ بازدارنده‌ای بر گردنِ مفسدانِ اقتصادی و فرهنگی باشد؛ که اگر قانون در برابرِ منکر، کرنش کند، خونِ حسین(ع) از دامنِ تاریخ پاک نخواهد شد. ای پیروانِ اباعبدالله! ایدمردم مبعوثِ به امامت رسیده اگر شیعهٔ حسینید، در کوچه و بازار، در خانه و اداره، امینِ این فریضه باشیم؛ با زبانی نرم و رفتاری حکیمانه، فریادِ معروف سر دهید و از منکر بازدارید‌ این وظیفه‌ای همگانی است، نه در انحصارِ نهاد یا گروهی خاص؛ تکلیفی که خدا بر دوشِ همگان نهاده، تا جامعه‌ پویا و پاک بماند. در این محرم، با سیدالشهدا پیمان ببندیم که هرگز پرچمِ امر به معروف و نهی از منکر را بر زمین نگذاریم؛ همان پرچمی که او با تمامِ هستی، آن را برافراشت و با عزیزترین داشته‌هایش، تا ابد، جاودانه ساخت. السلام علیک یا ثارالله و ابن ثارالله، السلام علیک یا شهیدَ الأمرِ بالمعروفِ و ناهیَ المُنکَر، دکتر محبوبه حقیقی
رهبری راجع به فردوسی سه صفحه پیام داد ولی واسه مذاکراتتون دو پاراگراف و خلاصه‌ش این بود که: مخالف بودم! بماند ثبت در تاریخ، خداقوت ✍️ عـــیّار ✅ برای ظهور دنبال کنید ➖
دکتر سعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری درشعام افشاگری کردند..👇 از آنجا که چند نفر از اعضای شعام در جنگ توسط آمریکا واسرائیل ترور شدند واین باعث برتری آرا به نفع جبهه لیبرال(غربگرا) شده وبه تفاهم با ترامپ رأی دادند.. سرلشکرحاتمی(فرمانده کل ارتش)به نشانه اعتراض جلسه را ترک کرد وگفت با قاتل رهبرشهیدمان تفاهم نمیکنیم مفاد این تفاهم به ضررمنافع ملی است. میخواهند در سوئیس با قاتل رهبری درماه محرم دیدار کنند باید جلوی آنها بایستیم. ماهنوز رهبرمان را دفن نکرده ایم. درشعام آقایان پزشکیان وعراقچی وقالیباف اصرار برتوافق با ترامپ کردند. تفاهم رخ داده کاملا برخلاف منافع ملی است.. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_سیاسی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e