eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴 نقض مکرر بند اول ننگ نامه و شعام کماکان در خواب آرام خواب آرام خوش بینی به شیطان و قاتل امام... ✍ خواب آرام شعام را این مردم در خیابان آشفته خواهند کرد... آری: خطای محاسباتی، تعطیل! مجلس، بازگشایی! عبور از تنگه، تعطیل! درهای پایگاههای موشکی، بازگشایی! اینترنت آمریکایی، تعطیل! چوبه های دار خائنین، بازگشایی! خیانت به کشور، تعطیل! زبان اعتراض به ننگ نامه، بازگشایی! فرصت بیشتر به نفاق، تعطیل! پاسخگویی و شفافیت، بازگشایی! شوک دادن به ملت، تعطیل! مبارزه قاطع با فساد، بازگشایی! مماشات با قانون شکنی، تعطیل! حاکمیت قانوووووون، بازگشایی! پنهانکاری از مردم، تعطیل! 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 اولین بزرگترین درس محرم از زبان شهید امام خامنه‌ای 🔹 رهبر شهید انقلاب: اولین و بزرگترین درس محرّم این است که نشان داد که کسى در حدّ عظمتِ شخصیّتِ حسین‌‌بن‌‌على، فرزندانش را، زنان و دختران و ناموس الهى و حرم پیغمبر را، همه را برداشت آورد به قربانگاه. 🔹 این درسی است که هر انسان مؤمن به خدا و اسلام را باید به تکلیفش آشنا کند که آنجایى که پاى دفاع از اسلام در میان است، حتّى عزیزترین جانها هم باید خودشان را آماده‌‌ى قربانى شدن کنند. ۱۳۶۷/۰۵/۲۴
🔴 کالبدشکافی پیام رهبر انقلاب پیرامون تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا 🔻تحلیل محتوای بیانیه رهبر معظم انقلاب را می‌توان در پنج لایه بررسی کرد: 🔹نخست، در لایه روایت‌سازی، بر این نکته تأکید شده که تفاهمات حاصله نه از روی انعطاف ایران، بلکه نتیجه مستقیم استیصال و ناتوانی آمریکا در برابر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است. با این رویکرد، هرگونه برداشت مبنی بر عقب‌نشینی ایران رد شده و در عین حال، از تلاش مسئولان برای رسیدن به این مرحله قدردانی شده است. 🔹دوم، تأکید بر تداوم رویکرد «عدم اعتماد» است. در این بخش، مخالفت‌های بنیادین اولیه با توافق به عنوان یک اصل ثبت شده، تا نشان دهد اجازه‌ی صادر شده، به معنای تغییر موضع در برابر دشمن نیست و در واقع، میراث تفکری رهبر شهید در مورد بی‌اعتماری به آمریکا در این بیانیه بازتولید شده است. 🔹سوم، تبیین شرایط صدور مجوز است. در اینجا، اجازه صادر شده نه یک تأیید مطلق، بلکه یک «اذن مشروط» است. این شرط بر پایه تعهد رسمی رئیس‌جمهور (در قامت رئیس شورای عالی امنیت ملی) و سایر اعضا به صیانت از حقوق ملت و محور مقاومت استوار است و مسئولیت‌پذیری کامل آن‌ها را پیش‌شرط قرار داده است. 🔹چهارم، ترسیم خط قرمزها و سازوکارهای بازدارنده است. بیانیه با تعیین سه شرط صریح، فضای مذاکره را محدود می‌کند: رد زیاده‌خواهی‌های آمریکا، نظارت مستمر بر تحقق شروط و تفکیک میان «گفت‌وگو» و «پذیرش خواسته‌های دشمن». این تدبیر برای این است که دیپلماسی در هیچ مرحله‌ای به معنای تسلیم نباشد. 🔹پنجم، پیوند زدن محاسبات سیاسی به باورهای دینی است. پایان‌بندی متن با نگاهی امیدوارانه به پیروزی‌های الهی، تصمیمات سیاسی را از سطح تقابل مادی به افق ایمان منتقل می‌کند. 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA      @رصدتحولات_سیاسی__جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
🔴 کالبدشکافی پیام رهبر انقلاب پیرامون تفاهم‌نامه میان ایران و آمریکا 🔻تحلیل محتوای بیانیه رهبر معظم
از نظر فقه و حقوق که امام جامعه به آن تسلط و اشراف کامل دارند، اذن و اجازه هرکدام بار معنایی متفاوتی دارد... مثلا در بحث معاملات، اذن قبل از وقوع معامله است ولی زمان اجازه بعد از معامله است آنهم معامله ای که بدون اذن بوده و ممکن است مورد رضایت نبوده باشد و به ناچار معامله را بعد از انجام اصطلاحا تنفیذ و اجازه کند... این دقیقا یعنی پزشکیان برای امضا از رهبر اذن نگرفته است دلیل به کار بردن رئیس جمهوران ایران و آمریکا بدلیل همین کار خودسرانه پزشکیان است! که رهبری اشاره هم دارند به عنوان رئیس شعام! امام جامعه لفظ اجازه را به کار برده اند که ناظر بر بعد از انجام کاریست که بدون اذن بوده است... ژرف تر بنگریم... ضمنا تعهد و قبول مسئولیت پزشکیان چه اثر حقوقی دارد؟ چه ضمانت اجرایی دارد؟ ظریف و روحانی الان کجا هستند؟ سکه ها کجاست؟ رهبر در این پیام کوتاه و صریح اشاره دقیقی به شعام داشتند که از آن تصمیمات خودسرانه و خلاف مصالح ملی در حال صادر شدن است.‌.. پایان جنگ ۱۲ روزه را هم با همین نگاه بنگرید... این شاید مهمترین نتیجه پیام امام باشد ملت آگاه باشید و مطالبه کنید... ✍دکتر محمدمهدی شاکری
خلاصه داستان شده برا وفاقیا ....خدا روشکر دیگه گزینه با رهبری هماهنگه با این صراحت لهجه رهبری عزیزمان به تاریخ پیوست 😉
بسم الله الرَّحمن الرَّحیم. أُفَوِّضُ أَمْرِي إِلَى اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ بَصِيرٌ بِالْعِبَادِ 💢.آیا ادامه تعطیلی مجلس به صلاح کشور است . 🔷.بیشتر از سه ماه است که مجلس تعطیل شده و وظایف قانونی قوه مقننه که نظارت برامور کشوراست زمین مانده. آیا ادامه چنین وضعیتی به صلاح کشور است . چرا مجلس که در راس امور است و رکن نظارتی کشور است در مقطع کنونی تعطیل باشد آیا این تعطیلی به صلاح کشور است یا به ضرر کشور و مردم است آیا می شود به دلیل احتمال ضربه دشمن یکی از ارکان مهم کشور تعطیل کرد اگر خطر هست برای همه مردم و کشور هست . 🔷.اگر شورای امنیت ملی نظر بر تعطیلی مجلس داشته به خاطر حفظ جان نمایندگان مجلس آیا این همه ملت که در حال کار و فعالیت هستند و این کارمندان و کارگران و دیگر اقشار ملت جان اینها عزیز نیست که فقط باید جان نمایندگان مجلس حفظ شود و مجلس که در راس امور است تعطیل شود و کارها زمین بماند. مجلس که امروز باید در راس امور باشد و بر همه موارد کشور نظارت کند و قوانین لازم کنترل نماید چرا باید تعطیل باشد آیا جای امنی وجود ندارد که جلسات مجلس و تصمیمات مجلس گرفته شود . مجلس که امروز باید قوانین چگونگی کنترل تنگه هرمز مصوب می کرد تعطیل شده مجلس که امروز باید بر بازار و اقتصاد و گرانی نظارت می کرد تعطیل شده مجلس که امروز باید بر عملکرد دولت و چگونگی عملکرد وزارتخانه‌ها نظارت داشته باشد تعطیل شده .مجلس که امروز باید در مورد بندهای توافق نامه بین دو ریاست جمهوری آمریکا و ایران امضا شده نظارت می کرد تعطیل شده چرا باید قوه که نقش نظارتی و تصویب قوانین دارد تعطیل شود . مگر رهبر شهید مان از ترس جانش کار را تعطیل کرد مگر رهبر شهید مان مخفی شد که مجلس باید از ترس جان نمایندگان مجلس را تعطیل کنند . ما معتقد هستیم امروز از هر زمان دیگر نظارت مجلس ضرورت دارد مگر ریاست محترم مجلس ریاست تیم مذاکره کننده نیستند اگر اعتماد به آمریکا ندارند و به سخنان آنها اعتمادی نیست پس چرا مذاکره کردید و چرا توافق امضا کردید اگر از ترس حمله آمریکا مجلس را تعطیل گردید چه تضمینی هست که این تروریست ها جنایتکار فاسد به بندهای تعهد عمل نماید اینکه مجلس یک کشور بنا به احتمال حمله دشمنان تعطیل شود این یعنی بی اعتمادی کامل و دانستن دقیق اینکه طرف مقابل جنایتکار و بد عهد است پس چرا با چنین دشمنی مذاکره می کنید و تنگه هرمز که می توانست کمر آمریکا را بشکند باز کردید چرا جلوی موشک‌های که همانند صاعقه در حال نابودی رژیم غاصب اسرائیل بود گرفتید دشمنی که اگر دو هفته دیگر مقاومت می کردیم به زانو در می آمد با این مذاکره نفس تازه دادید حال مهمترین رکن نظارتی کشور بخاطر احتمال ضربه دشمن تعطیل گردید چرا دشمنان ما مجالس خود را تعطیل نکردند . ما معتقد هستیم که تعطیلی مجلس و ادامه این وضعیت به صلاح کشور نیست و نقش نظارتی مجلس را از بین خواهد برد لازم است در صورتی که بیم حمله به مجلس است با تدابیر لازم و حفاظتی مجلس شروع به فعالیت نماید و نقش خود را در مقطع کنونی ایفا نماید انشالله والسلام علیکم و رحمت الله ✍ هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان ۳۰خرداد ماه ۱۴۰۵
🔻نماینده معزز ولی فقیه، ائمه مکرم جمعه، سرداران عزیز و سایر مسئولین دلسوز! ♻️همین حالا، نه یک ساعت بعد! نامه‌ای به سردار قالیباف و دکتر پزشکیان بنویسید و همگی زیر آن را امضا کنید و پیام ملت را به آن‌ها برسانید که اولین بند تفاهم‌نامه نقض شده و ملت خواهان واکنش فوری جمهوری اسلامی به رژیم سفاک صهیونیستی است. ♻️این مسئولین عزیز، با رهبری عهد و پیمان بسته‌اند که در صورت نقض شروط، از سوی دشمن، محکم مقابل آن بایستند و نگذارند حقوق ملت و جبهه مقاومت پایمال شود. و حالا همه می‌بینیم که سگ هار صهیونیستی، شروط تفاهم‌نامه را آتش زده و زیر پا گذاشته. ملت این توهین و تحقیر و توحش را تحمل نخواهد کرد و خواهان درهم‌شکستن نخوت دشمن است. ♻️لطفا این نامه را بنویسید و امشب در تریبون خیابان قرائت کنید و از صداوسیما نیز بخواهید که آن را منتشر کند. نام و عنوان یکایک مسئولین باغیرت و باشرفی که پای این نامه را امضا زده را هم اعلام کنید تا مردم برای شرفشان درود بفرستند. وفّقَکم‌ُالله إن‌شاءالله ࿐჻ᭂ⸙🍃🖤🍃⸙჻ᭂ࿐  @mahdi_elahifard
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان 🏴 عده‌ای از مردمِ زمانِ امام حسین علیه‌السلام نسبت به اقتضائات آن زمان، به ویژه شناخت امام زمان خودشان ناآگاه بودند و همین ناآگاهی، علت گرفتار شدنشان در جهالت و ضلالتشان شد. اگر مردم آن زمان، امامِ خود را می‌شناختند و می‌فهمیدند که حرف و عملِ امام، حجت است‌ در گرداب‌هایی از شبهات جاهلی فرو نمی‌رفتند. و در حال حاضر نیز که دشمن با ایجادِ شبهه و انحراف در دین، حق و باطل را در هم می‌آمیزد تا افراد دچار بَدفهمی و عملکردِ نادرست شوند؛ هوشیاری و بصیرت، لازمه زندگی منتظرانه ما خواهد بود. 🏴 أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما