eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
📷 پیام ویژه تیم ملی در رختکن به ایرانیان و مردم سراسر جهان ملی‌پوشان با #١۶٨ بار دیگر در لس‌آنجلس یاد شهدای مظلوم میناب را زنده کردند و نوشتند: 🔹از ایران باستانِ چند هزار ساله تا ایرانِ متمدنِ امروز، روح ایران زنده و استوار مانده است. 🔹با افتخار به لس‌آنجلس آمدیم، با جوانمردی رقابت کردیم و با سربلندی این شهر را ترک می‌کنیم. 🔹لس‌آنجلس، از مهمان‌نوازی تو سپاسگزاریم. 🔹و از همه ایرانیانی که در این ۱۸۰ دقیقه با تمام قلب، صدا و وجود خود برای ایران ایستادند، سپاسگزاریم. 🔹آرزومند صلح، احترام و دوستی میان همه ملت‌های جهان هستیم. 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
.✍من جای تیم مذاکره کننده بودم لباس رزم تن می کردم برای مذاکره نمی رفتم 🚨 اگر من‌جای بودم: ❌ مذاکره را ترک می‌کردم ❌ تفاهمنامه را پاره می‌کردم ❌ من پرچم یالثارات الخامنه ای دست می گرفتم
🔴 خواهر زاده مهدی نصیری ضدانقلاب و ضدولایت و خارج نشین در این مملکت چکاره هست و مشغول چه اموراتی هست؟ میشه دستگاه های نظارتی بدن در نظر گرفتن ریش و پشم و ادعای آدمها یه بررسی دقیق داشته باشند؟ 🔴 👇 @bidariymelat
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴آقای رئیس جمهور می‌گوید ما از نیروهای مسلح پشتیبانی کردیم. ما از خودمان ۲۰ میلیون بشکه نفت دادیم به نیروهای هوافضا ▪️ اولا خودتان یعنی دقیقا چه کسی؟ شما مکلف هستید که بنیه دفاعی را تقویت کنید و حق ندارید که پشتیبانی نکنید، وظیفه ات بوده که بی منت نیروهای مسلح را پشتیبانی کنی، وزارتخانه دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح زیر نظر رئيس جمهور هست یا نه؟ ثانیا در همین مدت، به اذعان داده‌های مختلف، شما بیش از ۱۰۰ میلیون بشکه نفت فروختید. نفتی که قبل از جنگ روی دستتان باد کرده بود و وزارت نفتتان توان فروشش را نداشت. و این ۱۰۰ میلیون بشکه را با قیمت حداقل ۱۰۰ دلار فروختید. که قبل از آن با ۶۰ دلار هم نمی‌توانستید بفروشید. یعنی با همین حساب سرانگشتی ساده، ۴۰ درصد قیمت بالاتر بعلاوه روزانه چندصدهزار بشکه بیشتر فروخته‌اید. این جنگ حداقل در حوزه فروش نفت برای دولت شما سراسر سود بوده است. و همه این سود رسانیها هم حاصل نقل و انتقال شناورهای عظیم الجثه نفت کش زیر نظر و حفاظت نیروهای مسلح بوده است، لطفا منت سر مدافعین واقعی کشور را نگذارید. 🆔️@J.RAZMAA        @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_شناختی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
امریکا : ایران به جای پول های بلوکه محصولات کشاورزی امریکایی ببرد . سویا و خوراک دام و طیور
*جی‌دی ونس:* ما می‌خواستیم مکانیزمی برای باز نگه داشتن تنگه هرمز بسازیم. این تنگه باز است.
*جی‌دی ونس:* معامله نهایی خانه است. ما پایه را گذاشتیم. هنوز خانه را نساخته‌ای ، اما پایه‌ای موفقیت‌آمیز بنا کرده‌ایم.
*جی‌دی ونس:* ایرانی‌ها موافقت کرده‌اند که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را دوباره به کشورشان دعوت کنند
*جی‌دی ونس:* ایرانی‌ها تهدید کردند که جلسه را ترک خواهند کرد، یا حداقل در شبکه‌های اجتماعی تهدیداتی مبنی بر ترک جلسه مطرح شد اما آن‌ها جلسه را ترک نکردند
ونس : سازوکاری برای مین‌زدایی از تنگه هرمز ایجاد کردیم ما خواهان حفاظت از امنیت اسرائیل و در عین حال، حفظ حاکمیت ‌لبنان هستیم. ایران باید ‌حزب‌الله را مهار کند
ونس : اگر هر کدام از دارایی‌های مسدودشدهٔ ایران آزاد شود، ما روی آن حق تأیید و نظارت داریم، قطری‌ها هم حق تأیید دارند سپس آن پول عملاً صرف خرید سویا، ذرت و گندم آمریکایی خواهد شد. آنچه به آن دست یافتیم، از نظر من یک توافق کلاسیکِ به سبک ترامپ است؛ توافقی که در آن اگر دارایی‌های ایران هر زمانی آزاد شود، صرف ثروتمندتر‌کردن کشاورزان آمریکایی و تأمین غذای مردم ایران خواهد شد.