eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
ملت مبعوث، رهبر ما خیلی تنهاست با ماندن در خیابان ها رهبر را تنها نگذاریم رهبر ما حتی در دفترشان هم تحریف میشوند. حتی در رسانه ملی هم تحریف میشوند. حتی در بین سپاه و نیروهای مسلح هم تنهاست. حتی در بین فرماندهان ارشدشان و سران قوا هم تنها هستند. وقتی نزدیکترین افراد در کنار ایشان در جهت وفاق حرف و کلام ایشان را تحریف میکنند، و آنهایی که نباید در شعام رای مثبت میدادند ، رای دادند دیگر از بقیه توقعی نیست حتی در رسانه ملی تحریف و سانسور میشوند. باید بفهمیم که رهبر ما خیلی تنها و تحت فشار حتی از طرف اطرافیان و نزدیکان هستند. اما نظر قاطع ایشان پس از تفاهم بر همگان ثابت کرد که ایشان تمام تکیه و امیدشان به همین ملت مبعوث است. قدر خودتان را بدانید که امید رهبرید. در زمانی که مالک ها جا خالی دادند. شما مبعوث شدید در خیابان بمانید تا پیروزی نهایی جبهه حق @ج_رزما_خراسان_شمالی
👈 درخواست امضا از اساتيد دانشگاه و حوزه جمعي از اساتيد دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علمیه کشور، بيانيه‌اي را خطاب به ملت ايران، درباره تفاهم‌نامه و مذاکرات، تنظيم کرده‌‌اند. متن اين بيانيه که در مرحله کسب امضا از اساتيد دانشگاه و حوزه قرار دارد، به شرح ذيل است: بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم امام حسين (ع): «ألا و إنّ الدّعي بن الدّعي قد رکز بين اثنتين بين السّلّة و الذلّة و هيهات منا الذلّه» مردم شريف و مقاوم ايران ما جمعي از اساتيد دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه کشور، ضمن تشکر از تلاش‌هاي اعضاي شوراي عالي امنيت ملي و تيم مذاکره‌کننده، بر اساس وظیفه شرعی و نخبگانی خود، لازم مي‌دانيم باختصار نکاتي را درباره تفاهم‌نامه و مذاکرات، متذکر شويم: 1. بررسی تاریخی تحولات ایران از دوران قاجار تاکنون نشان می‌دهد که ریشه اصلی عقب‌ماندگی‌ها، نه کمبود امکانات، بلکه «عدم شناخت ظرفیت‌های عظیم ملی»، «بی‌اعتمادی به توان داخلی»، «رویکرد پیشرفت برون‌زا»، «اتکا به کشورهاي غربي» و «عدم مقاومت در مقابل استعمارگران» بود. انقلاب اسلامي با رويکرد استقلال، تکیه بر توانمندی‌های درونی و استعما‌رستيزي، در تضاد با گفتمان وابستگي شکل گرفت. در طول نزديک به نيم قرن از حيات جمهوري اسلامي، تقابل دو گفتمان با فراز و نشيب‌هايي همراه بود که مي‌توان نتايج غلبه هر گفتمان را در پيشرفت واقعي يا عقب‌ماندگي کشور، منصفانه قضاوت کرد؛ 2. جنگ اخير، به وضوح «ظرفيت‌هاي بالا و اقتدار جمهوری اسلامی» و «ضعف و افول هژمونی دولت مستکبر آمریکا» را به اثبات رسانید. با این وجود، متاسفانه عمق تحول و توازن قدرت، به درستی توسط برخی مسئولان و نخبگان درک نشده است و اين امر خود را در تصميم‌گيري اعضاي شوراي عالي امنيت ملي و تيم مذاکره‌کننده در خصوص تفاهم‌نامه نشان داد. دلالت‌هاي ضمني پيام‌هاي مقام معظم رهبري، در کنار رصد برخي گزارش‌ها، بيانگر آن است که ذهنيت برخي مسئولانِ تصميم‌گير در مذاکراتِ منتهي به امضاي تفاهم‌نامه، مبتني بر انگاره‌هايي چون «عدم تاب‌آوري مردم در صورت تداوم جنگ»، «بيشتر بودن هزينه مقاومت از هزينه سازش»، «لزوم اعطاي امتيازهاي مهم به دشمنان» و «اعتماد به دشمن براي تحقق تعهدات» بوده است؛ اموري که با واقعیت‌های میدانی انطباق ندارد؛ 3. نقد تفاهم‌نامه به معنای نادیده گرفتن برخي منافع حاصله از آن براي ايران آن نیست، بلکه مسئله اساسی، «منطق مذاکره» است. جمهوری اسلامی در موضع پیروز و آمریکا در موضع استیصال قرار داشت؛ لذا در چنین شرایطی، اعطای هرگونه امتیاز راهبردی که منجر به بازسازی قوای دشمن و تضعیف توان بازدارندگی ایران شود، خطایی راهبردی است. نباید اجازه داد دشمنِ شکست‌خورده، از طریق میز مذاکره، ضعف‌های خود را جبران و زمینه را برای تعرّضات آتی فراهم کند؛ 4. از منظر شرع و قانون اساسی کشور، فصل‌الخطاب در سیاست‌های کلان، ديدگاه ولی‌فقیه است. متأسفانه گزارش‌ها حاکی از تخلف از نظرات صریح مقام معظم رهبری در فرایند مذاکرات است. مسأله، نه صرفا اختلاف نظر اوليه با رهبري، بلکه اصرار بر دیدگاه‌های شخصی در مقابل ولي فقيه و تحمیل آن‌ها بر نظام است. آنچه موضوع را تلخ‌تر مي‌کند، انتسابِ تصمیمات و تفاهم‌نامه به مقام معظم رهبري برای جلوگیری از نقدِ دلسوزانه نخبگان و مردمِ مقاوم بود؛ 5. ما ضمن درخواست از مسئولانِ خاطي جهت عذرخواهی در پیشگاه رهبری و ملت، به پيروي از مقام معظم رهبري «منتظر تحقق شروطِ» تفاهم‌نامه هستيم. در همين زمينه،‌ با توجه به اين‌که طبق صريح بند 13 تفاهم‌نامه،‌ شروع مذاکرات در خصوص توافق نهايي، منوط به اجرای برخي بندها شده است، از تیم مذاکره‌کننده و شخص جناب دکتر قاليباف مجدّانه مي‌خواهيم، پيش از اجراي کامل و ملموس بندهاي 1، 4، 10 و 11 از سوي دولت آمريکا، از هر گونه نشست و مذاکره جديد خودداري کنند تا مشروعيت اقداماتِ تيم مذاکره‌کننده، بيشتر زير سؤال نرود؛ 6. پس از اجراي کامل بندهاي فوق توسط آمريکا، انجام مذاکرات بعدي، طبق فرموده مقام معظم رهبري، «به معنای پذیرش نظر دشمن نخواهد بود»؛ بنابراين، در صورت شکل‌گيري مذاکرات، تیم مذاکره‌کننده براي مشروعيت و الزامي شدن اقدامات خود، موظف است برخلاف تجربیات تلخ گذشته، نظرات رهبري را به طور دقیق و کامل، ملاک عمل قرار دهد و به هيچ وجه از چارچوب‌‌هاي مورد نظر معظم له خارج نشود؛ 7. در پایان، اعلام می‌داریم که ملت سلحشور و عاشورایی ایران، ضمن حفظ وحدت و انسجام ملی، بر صراط مستقیم خمینی کبیر و خامنه‌ای شهید ايستاده‌اند و عدول از فرامين ولي فقيه و نائب الامام را تحمل نخواهند کرد و هرگونه نافرماني، با سد مستحکم مقاومت مردمی مواجه خواهد شد. والسلام عليکم و رحمت‌الله و برکاته جمعی از اساتید دانشگاه‌‌ها و حوزه‌های علمیه ✅ اساتيد محترم، برای امضای بيانيه، از طریق لینک زیر اقدام فرمايند👇 https://survey.porsline.ir/s/aa08uG0s 🆔️@J.RAZMAA
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجلس چرا تعطیله؟ جالبه که این تجمع انقلابی هنوزم پابرجا مونده. کاش میدونستیم کجاست. با حیله و نیرنگ برخی مسئولان وابسته، به بهانه فرارسیدن محرم، با لطائف الحیل و فشار ... اکثر تجمعات انقلابی را تعطیل و تبدیل به موکبها و هیأتهای صرفا مذهبی کردند. حتی در برخی جاها به متولیان موکبها گفتند که فعلا پرچمها را جمع کنید و بجاش سیاهی بزنید. شعارها و پلاکارهای سیاسی و انقلابی در رابطه به جنگ و مذاکره و حمایت از رهبری، همگی به حاشیه و کنار رفته... 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
قابل توجه به عاشقان سر از پا نشناخته برای مذاکره و پیگیر برای اجرای توافقنامه با شیاطین انسی ، (( آمریکا و رژیم صهیونی )) واقعیت اسیر دربند شده را دشمن به چه روزی انداخته است !!!! ✅ در طول دو سه ماه رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادارو با سوءتغذیه دست وپنجه نرم میکند. ✅مادارو رئیس جمهور ونزوئلا چی بسرش آورده آمریکا .......!!!!! ✅مادارو با خیانت داخلی و سکوت و سکون ملتش، توسط امریکا دزدیده شد و امروز وضعیت ونزوئلا روزبروز بدتر از قبل شده و همه منابع زیرزمینی و نفتشان توسط امریکا به یغما برده میشود و پولش به کشور برنمیگردد . ✅اگردست امریکای جنایتکار وحشی به هریک مردان مقاوم مدافع منافع ملی واستقلال کشورها برسد بدتر از همین رفتارها خواهند داشت تا ملتها را به زانو درآورند . ✅درمقابلش فقط باید قوی بود تا نتواند ببلعد . ✅برای ایستادگی درمقابل استکبار باید مولفه های قدرت را تقویت کرد : قدرت نظامی قدرت اقتصادی قدرت سیاسی ، اجتماعی و انسجام ملی درسایه اطاعت از ولایت و رهبری با مقاومت جانانه ایستادگی و جهاد کرد. 🚩 آیا قدر دان نعمت ولایت فقیه که از هستی خود برای این کشور و ملت می گذرد و آن را در کف دست گرفته . همچنین نیروهای مسلح جان برکف هستیم .؟؟؟ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA            @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754