eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
👈 درخواست امضا از اساتيد دانشگاه و حوزه جمعي از اساتيد دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علمیه کشور، بيانيه‌اي را خطاب به ملت ايران، درباره تفاهم‌نامه و مذاکرات، تنظيم کرده‌‌اند. متن اين بيانيه که در مرحله کسب امضا از اساتيد دانشگاه و حوزه قرار دارد، به شرح ذيل است: بسم‌الله ‌الرحمن ‌الرحیم امام حسين (ع): «ألا و إنّ الدّعي بن الدّعي قد رکز بين اثنتين بين السّلّة و الذلّة و هيهات منا الذلّه» مردم شريف و مقاوم ايران ما جمعي از اساتيد دانشگاه‌ها و حوزه‌هاي علميه کشور، ضمن تشکر از تلاش‌هاي اعضاي شوراي عالي امنيت ملي و تيم مذاکره‌کننده، بر اساس وظیفه شرعی و نخبگانی خود، لازم مي‌دانيم باختصار نکاتي را درباره تفاهم‌نامه و مذاکرات، متذکر شويم: 1. بررسی تاریخی تحولات ایران از دوران قاجار تاکنون نشان می‌دهد که ریشه اصلی عقب‌ماندگی‌ها، نه کمبود امکانات، بلکه «عدم شناخت ظرفیت‌های عظیم ملی»، «بی‌اعتمادی به توان داخلی»، «رویکرد پیشرفت برون‌زا»، «اتکا به کشورهاي غربي» و «عدم مقاومت در مقابل استعمارگران» بود. انقلاب اسلامي با رويکرد استقلال، تکیه بر توانمندی‌های درونی و استعما‌رستيزي، در تضاد با گفتمان وابستگي شکل گرفت. در طول نزديک به نيم قرن از حيات جمهوري اسلامي، تقابل دو گفتمان با فراز و نشيب‌هايي همراه بود که مي‌توان نتايج غلبه هر گفتمان را در پيشرفت واقعي يا عقب‌ماندگي کشور، منصفانه قضاوت کرد؛ 2. جنگ اخير، به وضوح «ظرفيت‌هاي بالا و اقتدار جمهوری اسلامی» و «ضعف و افول هژمونی دولت مستکبر آمریکا» را به اثبات رسانید. با این وجود، متاسفانه عمق تحول و توازن قدرت، به درستی توسط برخی مسئولان و نخبگان درک نشده است و اين امر خود را در تصميم‌گيري اعضاي شوراي عالي امنيت ملي و تيم مذاکره‌کننده در خصوص تفاهم‌نامه نشان داد. دلالت‌هاي ضمني پيام‌هاي مقام معظم رهبري، در کنار رصد برخي گزارش‌ها، بيانگر آن است که ذهنيت برخي مسئولانِ تصميم‌گير در مذاکراتِ منتهي به امضاي تفاهم‌نامه، مبتني بر انگاره‌هايي چون «عدم تاب‌آوري مردم در صورت تداوم جنگ»، «بيشتر بودن هزينه مقاومت از هزينه سازش»، «لزوم اعطاي امتيازهاي مهم به دشمنان» و «اعتماد به دشمن براي تحقق تعهدات» بوده است؛ اموري که با واقعیت‌های میدانی انطباق ندارد؛ 3. نقد تفاهم‌نامه به معنای نادیده گرفتن برخي منافع حاصله از آن براي ايران آن نیست، بلکه مسئله اساسی، «منطق مذاکره» است. جمهوری اسلامی در موضع پیروز و آمریکا در موضع استیصال قرار داشت؛ لذا در چنین شرایطی، اعطای هرگونه امتیاز راهبردی که منجر به بازسازی قوای دشمن و تضعیف توان بازدارندگی ایران شود، خطایی راهبردی است. نباید اجازه داد دشمنِ شکست‌خورده، از طریق میز مذاکره، ضعف‌های خود را جبران و زمینه را برای تعرّضات آتی فراهم کند؛ 4. از منظر شرع و قانون اساسی کشور، فصل‌الخطاب در سیاست‌های کلان، ديدگاه ولی‌فقیه است. متأسفانه گزارش‌ها حاکی از تخلف از نظرات صریح مقام معظم رهبری در فرایند مذاکرات است. مسأله، نه صرفا اختلاف نظر اوليه با رهبري، بلکه اصرار بر دیدگاه‌های شخصی در مقابل ولي فقيه و تحمیل آن‌ها بر نظام است. آنچه موضوع را تلخ‌تر مي‌کند، انتسابِ تصمیمات و تفاهم‌نامه به مقام معظم رهبري برای جلوگیری از نقدِ دلسوزانه نخبگان و مردمِ مقاوم بود؛ 5. ما ضمن درخواست از مسئولانِ خاطي جهت عذرخواهی در پیشگاه رهبری و ملت، به پيروي از مقام معظم رهبري «منتظر تحقق شروطِ» تفاهم‌نامه هستيم. در همين زمينه،‌ با توجه به اين‌که طبق صريح بند 13 تفاهم‌نامه،‌ شروع مذاکرات در خصوص توافق نهايي، منوط به اجرای برخي بندها شده است، از تیم مذاکره‌کننده و شخص جناب دکتر قاليباف مجدّانه مي‌خواهيم، پيش از اجراي کامل و ملموس بندهاي 1، 4، 10 و 11 از سوي دولت آمريکا، از هر گونه نشست و مذاکره جديد خودداري کنند تا مشروعيت اقداماتِ تيم مذاکره‌کننده، بيشتر زير سؤال نرود؛ 6. پس از اجراي کامل بندهاي فوق توسط آمريکا، انجام مذاکرات بعدي، طبق فرموده مقام معظم رهبري، «به معنای پذیرش نظر دشمن نخواهد بود»؛ بنابراين، در صورت شکل‌گيري مذاکرات، تیم مذاکره‌کننده براي مشروعيت و الزامي شدن اقدامات خود، موظف است برخلاف تجربیات تلخ گذشته، نظرات رهبري را به طور دقیق و کامل، ملاک عمل قرار دهد و به هيچ وجه از چارچوب‌‌هاي مورد نظر معظم له خارج نشود؛ 7. در پایان، اعلام می‌داریم که ملت سلحشور و عاشورایی ایران، ضمن حفظ وحدت و انسجام ملی، بر صراط مستقیم خمینی کبیر و خامنه‌ای شهید ايستاده‌اند و عدول از فرامين ولي فقيه و نائب الامام را تحمل نخواهند کرد و هرگونه نافرماني، با سد مستحکم مقاومت مردمی مواجه خواهد شد. والسلام عليکم و رحمت‌الله و برکاته جمعی از اساتید دانشگاه‌‌ها و حوزه‌های علمیه ✅ اساتيد محترم، برای امضای بيانيه، از طریق لینک زیر اقدام فرمايند👇 https://survey.porsline.ir/s/aa08uG0s 🆔️@J.RAZMAA
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مجلس چرا تعطیله؟ جالبه که این تجمع انقلابی هنوزم پابرجا مونده. کاش میدونستیم کجاست. با حیله و نیرنگ برخی مسئولان وابسته، به بهانه فرارسیدن محرم، با لطائف الحیل و فشار ... اکثر تجمعات انقلابی را تعطیل و تبدیل به موکبها و هیأتهای صرفا مذهبی کردند. حتی در برخی جاها به متولیان موکبها گفتند که فعلا پرچمها را جمع کنید و بجاش سیاهی بزنید. شعارها و پلاکارهای سیاسی و انقلابی در رابطه به جنگ و مذاکره و حمایت از رهبری، همگی به حاشیه و کنار رفته... 🆔️@J.RAZMAA       @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
قابل توجه به عاشقان سر از پا نشناخته برای مذاکره و پیگیر برای اجرای توافقنامه با شیاطین انسی ، (( آمریکا و رژیم صهیونی )) واقعیت اسیر دربند شده را دشمن به چه روزی انداخته است !!!! ✅ در طول دو سه ماه رئیس جمهور ونزوئلا نیکولاس مادارو با سوءتغذیه دست وپنجه نرم میکند. ✅مادارو رئیس جمهور ونزوئلا چی بسرش آورده آمریکا .......!!!!! ✅مادارو با خیانت داخلی و سکوت و سکون ملتش، توسط امریکا دزدیده شد و امروز وضعیت ونزوئلا روزبروز بدتر از قبل شده و همه منابع زیرزمینی و نفتشان توسط امریکا به یغما برده میشود و پولش به کشور برنمیگردد . ✅اگردست امریکای جنایتکار وحشی به هریک مردان مقاوم مدافع منافع ملی واستقلال کشورها برسد بدتر از همین رفتارها خواهند داشت تا ملتها را به زانو درآورند . ✅درمقابلش فقط باید قوی بود تا نتواند ببلعد . ✅برای ایستادگی درمقابل استکبار باید مولفه های قدرت را تقویت کرد : قدرت نظامی قدرت اقتصادی قدرت سیاسی ، اجتماعی و انسجام ملی درسایه اطاعت از ولایت و رهبری با مقاومت جانانه ایستادگی و جهاد کرد. 🚩 آیا قدر دان نعمت ولایت فقیه که از هستی خود برای این کشور و ملت می گذرد و آن را در کف دست گرفته . همچنین نیروهای مسلح جان برکف هستیم .؟؟؟ 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA            @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
🔴 سامری در کمین است! 🔹 آیه عجیبی در قرآن وجود دارد که به جدایی سی روزهٔ حضرت موسی از بنی اسرائیل اشاره می‌کند! سی روزی که وقتی شد چهل ، مصیبت بنی اسرائیل شروع شد و سر و کلهٔ موجودی بنام سامری نمایان گردید ! ۞ وَوَاعَدْنَا مُوسَىٰ ثَلَاثِينَ لَيْلَةً وَأَتْمَمْنَاهَا بِعَشْرٍ فَتَمَّ مِيقَاتُ رَبِّهِ أَرْبَعِينَ لَيْلَةً ۚ وَقَالَ مُوسَىٰ لِأَخِيهِ هَارُونَ اخْلُفْنِي فِي قَوْمِي وَأَصْلِحْ وَلَا تَتَّبِعْ سَبِيلَ الْمُفْسِدِينَ 🔹حالا حلقه گمشده ماجرا ، اینجاست ! از لحظه ای که سی روز تمام شد سامری ده روز وقت داشت تا با همکاری باند تبهکارش ، اولین ضربهٔ کاری را به حکومت موحدین وارد کند و البته در این فرصت کم، موفق هم شد! 🔹او موفق شد بنی اسرائیل پای کار و مؤمنی که آپشن های مختلف از معجزات کلیم الله را دیده بودند را مخ زنی کند و گوسالهٔ طلایی را به جانشان بیندازد!!! 🔹خیلی عجیب است که در این ده روز کوتاه ، سامری چطور توانست اقناع سازی کند و مغز گروه زیادی را تحت تأثیر خودش قرار دهد!؟ 🔹 کادرسازی و شبکه سازی او چگونه به کمکش آمد تا در کمتر از ده روز بنی اسرائیلِ خداپرست را ، گاوپرست کند ؟! 🔹او از قبل عجب رسانهٔ معتبری ساخته بود که در این ده روز توانست از آن برای انتقال و توجیه پیامش استفاده کند ؟! 🔹او به چه اطلاعاتی دسترسی داشت که برای چنین روزی خودش و شبکه اش را در آب نمک خوابانده بود؟! 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
⭕️غضنفری نماینده مجلس: جمعی از نمایندگان یکشنبه به مجلس خواهند رفت؛ اگر در بسته بود همانجا تحصن می‌کنیم
بنی صدر پینوشه رای ما کوفتت بشه بنی صدر حیا کن مملکتو رها کن ♨️سالروز استیضاح رئیس‌جمهور بی‌کفایت؛ ۱۴ دلیل رهبرشهید برای عزل بنی‌صدر: ۱-عدم احترام به نهادهای قانونی ۲-رعایت نکردن حرمت جمهوری و رئیس جمهور ۳-استفاده از هر ابزاری در مقابله با مخالفان ۴-سیاست گرایی به جای حقیقت گرایی ۵-صادق و راستگو نبودن ۶-بی‌قدر و منزلت کردن امام و امت ۷-رعایت نکردن حیثیت جمهوری در خارج از کشور ۸-مشاوران بدنام و مشکوک ۹-افشای اسرار اقتصادی کشور ۱۰-ایجاد تشنج در کشور پیش از جنگ ۱۱-بی‌توجهی به خط رهبری انقلاب ۱۲-حرکت به سمت قدرت مطلقه و استبداد ۱۳-اخلال‌گری و شورش ۱۴-خصلت‌های ناپسند فردی از جمله غرور 🖇مطالعه در منبع: https://kayhan.ir/000KOs ✍️بنی‌صدر در ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ مورد استیضاح و در ۱ تیر عزل گردید. وی به همراه مسعود رجوی و با پوشیدن لباس زنانه از ایران فرار کردند! ✍دکتر محبوبه حقیقی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هممون فکر می‌کردیم که فقط یه استخاره ساده بود، اما ساده نبود...!🔻 بسم‌الله الرحمن الرحیم «قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ | ترجمه : شما هم در میان گروه هایی از جن و انس که پیش از شما بودند در آتش درآیید، هرگاه گروهی وارد شوند، هم مسلکان خود را لعنت کنند تا آنکه همه آنان با خفت و خواری در آتش جمع شوند، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.» 🆔️@J.RAZMAA          @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 پیشوای معنوی هندو: کربلا را شنیده بودیم ولی الان با چشمانمان دیدیم... دیدیم که یکی هست آمریکا را سر جاش بشونه .. خدا گفت وایسا ببین بزانو درت میارن.. ✌️ 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
🔴 بعضی ها دقیقا ، میخواهند: تا کودتا تکمیل نشده، مجلس تعطیل بماند چون مجلس اگر باز شود، کودتا تعطیل خواهد شد... 🇮🇷 😡 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیاستمدار مطرح آمریکایی؛ جنگ را باختیم و برای بازگشایی تنگهٔ هرمز باید پول هنگفتی به ایران بپردازیم سناتور کریس مورفی: 🔹واقعیت این است که این تحریم‌ها برای همیشه برداشته شده‌اند و تمام اهرمی که می‌توانستیم برای توافق هسته‌ای استفاده کنیم را از دست داده‌ایم. 🔹از نظر تئوری، اعمال مجدد تحریم‌های نفت ایران پس از ۶۰ روز یک اهرم است، اما آنها می‌دانند ایران چه خواهد کرد، دوباره تنگه را خواهد بست. 🆔️@J.RAZMAA             @رصد_امور_بین_الملل_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲ 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
🔻 (trash talk = تراش تُلکهای جی دی ونس=اراجیف ⚜ جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا: دیروز روز بسیار، بسیار خوبی بود. ما پیشرفت‌های زیادی داشتیم. دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که می‌خواستیم انجام دهیم. می‌خواستیم یک سازوکار برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است. می‌خواستیم مطمئن شویم که یک سازوکار ایجاد می‌کنیم تا وقتی درگیری‌هایی که اجتناب‌ناپذیر هستند پیش می‌آیند، بتوانیم آن‌ها را مدیریت کنیم. همان‌طور که ترامپ گفت، گاهی آتش‌بس‌ها یعنی فقط کمتر تیراندازی می‌شود. اما می‌خواستیم مطمئن شویم یک هماهنگی درست برقرار است تا اگر تیراندازی رخ داد، اگر حزب‌ الله به اسرائیل شلیک کرد یا اسرائیل پاسخ داد، واقعاً با هم در ارتباط باشیم و بفهمیم چگونه می‌توان تیراندازی را متوقف کرد. ایرانی‌ها پذیرفته‌اند که بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی (IAEA) دوباره به کشورشان بازگردند. من نمی‌توانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمی‌گردم. تیم‌های فنی کار خواهند کرد. توافق نهایی مثل یک خانه است. ما فونداسیون را ساختیم. هنوز خانه ساخته نشده، اما پایه‌گذاری موفقی انجام داده‌ایم. ایرانی‌ها تهدید کرده بودند که از مذاکرات خارج می‌شوند، یا حداقل در شبکه‌های اجتماعی چنین تهدیدهایی مطرح شده بود. اما خارج نشدند. دیروز به ایرانی‌ها گفتیم: «وقتی شما چیزی می‌گویید که نسل ما آن را “حرف‌های بی‌ارزش” (trash talk) می‌نامد، نباید انتظار داشته باشید ترامپ واکنش نشان ندهد.» وقتی آن‌ها چیزهایی می‌گویند که درست نیست، ترامپ پاسخ خواهد داد. گاهی یک فرد پایین‌رتبه یک پهپاد شلیک می‌کند که از سوی فرماندهی عالی تأیید نشده است. طبیعتاً اسرائیل باید پاسخ بدهد، اما می‌توانستیم به وضعیت آرام‌تری برسیم اگر اسرائیل در چارچوب گفت‌وگوی جاری بین حزب‌الله، لبنان، اسرائیل و سایر طرف‌های منطقه پاسخ دهد. اسرائیل و همه کشورهای منطقه حق دفاع از خود را دارند. در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً وضعیت لبنان آرام‌ترین حالت خود را داشته است. ۲۴ ساعت قبل از آن هم نسبتاً خوب بود. البته حدود ۷۲ ساعت پیش درگیری‌هایی وجود داشت. این یک روند در حال پیشرفت است. خبرنگار: آیا آمریکا می‌خواهد اسرائیل از جنوب لبنان عقب ‌نشینی کند؟ جی‌دی ونس: اسرائیلی ‌ها به‌وضوح گفته ‌اند که هیچ نیت سرزمینی در جنوب لبنان ندارند. دلیل حضور آن‌ها این است که نگران حضور نیروهای حزب‌الله در جنوب لبنان هستند. ما معتقدیم می‌توان به نقطه‌ای رسید که هم تمامیت ارضی لبنان و هم امنیت اسرائیل حفظ شود. این توافقی نیست که آمریکا به منطقه تحمیل کند. این توافقی است که منطقه خودش به‌شدت از آمریکا خواسته آن را برقرار کند. کاری که جرد و قطری‌ ها و کل تیم انجام دادند، از نظر من یک توافق کلاسیک ترامپ است. اگر دارایی‌های ایران روزی آزاد شوند، آن‌ها کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر می‌کنند و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد. @Military_zone_magazine ✍بنگاه معاملاتی جی.دی.ونس 🆔️@J.RAZMAA             @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa