بنی صدر پینوشه
رای ما کوفتت بشه
بنی صدر حیا کن
مملکتو رها کن
♨️سالروز استیضاح رئیسجمهور بیکفایت؛
۱۴ دلیل رهبرشهید برای عزل بنیصدر:
۱-عدم احترام به نهادهای قانونی
۲-رعایت نکردن حرمت جمهوری و رئیس جمهور
۳-استفاده از هر ابزاری در مقابله با مخالفان
۴-سیاست گرایی به جای حقیقت گرایی
۵-صادق و راستگو نبودن
۶-بیقدر و منزلت کردن امام و امت
۷-رعایت نکردن حیثیت جمهوری در خارج از کشور
۸-مشاوران بدنام و مشکوک
۹-افشای اسرار اقتصادی کشور
۱۰-ایجاد تشنج در کشور پیش از جنگ
۱۱-بیتوجهی به خط رهبری انقلاب
۱۲-حرکت به سمت قدرت مطلقه و استبداد
۱۳-اخلالگری و شورش
۱۴-خصلتهای ناپسند فردی از جمله غرور
🖇مطالعه در منبع:
https://kayhan.ir/000KOs
✍️بنیصدر در ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ مورد استیضاح و در ۱ تیر عزل گردید. وی به همراه مسعود رجوی و با پوشیدن لباس زنانه از ایران فرار کردند!
✍دکتر محبوبه حقیقی
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هممون فکر میکردیم که فقط یه استخاره ساده بود، اما ساده نبود...!🔻
بسمالله الرحمن الرحیم
«قَالَ ادْخُلُوا فِي أُمَمٍ قَدْ خَلَتْ مِنْ قَبْلِكُمْ مِنَ الْجِنِّ وَالْإِنْسِ فِي النَّارِ ۖ كُلَّمَا دَخَلَتْ أُمَّةٌ لَعَنَتْ أُخْتَهَا ۖ حَتَّىٰ إِذَا ادَّارَكُوا فِيهَا جَمِيعًا قَالَتْ أُخْرَاهُمْ لِأُولَاهُمْ رَبَّنَا هَٰؤُلَاءِ أَضَلُّونَا فَآتِهِمْ عَذَابًا ضِعْفًا مِنَ النَّارِ ۖ قَالَ لِكُلٍّ ضِعْفٌ وَلَٰكِنْ لَا تَعْلَمُونَ |
ترجمه :
شما هم در میان گروه هایی از جن و انس که پیش از شما بودند در آتش درآیید، هرگاه گروهی وارد شوند، هم مسلکان خود را لعنت کنند تا آنکه همه آنان با خفت و خواری در آتش جمع شوند، آن گاه پیروانشان درباره پیشوایانشان گویند: پروردگارا! اینان ما را به گمراهی کشیدند، پس عذابشان را از آتش، دو چندان گردان؛ خدا می فرماید: برای هر کدامتان دو چندان است، ولی نمی دانید.»
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
@کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 پیشوای معنوی هندو: کربلا را شنیده بودیم ولی الان با چشمانمان دیدیم...
دیدیم که یکی هست آمریکا را سر جاش بشونه .. خدا گفت وایسا ببین بزانو درت میارن..
#فتح_خیبر
#نبرد_آخر✌️
#وَلَا_تَتَّبِعْ_سَبِيلَ_الْمُفْسِدِينَ
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امورسیاسی_اعتقادی_جنگ_نرم_افزاری_هیبریدی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
🔴 بعضی ها دقیقا ، میخواهند:
تا کودتا تکمیل نشده، مجلس تعطیل بماند
چون مجلس اگر باز شود،
کودتا تعطیل خواهد شد...
🇮🇷#دادستان_کجایی
😡#محاکمه_کودتاگران
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
3.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 سیاستمدار مطرح آمریکایی؛ جنگ را باختیم و برای بازگشایی تنگهٔ هرمز باید پول هنگفتی به ایران بپردازیم
سناتور کریس مورفی:
🔹واقعیت این است که این تحریمها برای همیشه برداشته شدهاند و تمام اهرمی که میتوانستیم برای توافق هستهای استفاده کنیم را از دست دادهایم.
🔹از نظر تئوری، اعمال مجدد تحریمهای نفت ایران پس از ۶۰ روز یک اهرم است، اما آنها میدانند ایران چه خواهد کرد، دوباره تنگه را خواهد بست.
🆔️@J.RAZMAA
@رصد_امور_بین_الملل_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
ابرگروه ویژه شماره ۲#ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
🔻 (trash talk =
تراش تُلکهای جی دی ونس=اراجیف
⚜ جی دی ونس معاون رئیس جمهور آمریکا:
دیروز روز بسیار، بسیار خوبی بود.
ما پیشرفتهای زیادی داشتیم.
دقیقاً همان کاری را انجام دادیم که میخواستیم انجام دهیم.
میخواستیم یک سازوکار برای باز نگه داشتن تنگه هرمز ایجاد کنیم. این تنگه باز است.
میخواستیم مطمئن شویم که یک سازوکار ایجاد میکنیم تا وقتی درگیریهایی که اجتنابناپذیر هستند پیش میآیند، بتوانیم آنها را مدیریت کنیم.
همانطور که ترامپ گفت، گاهی آتشبسها یعنی فقط کمتر تیراندازی میشود.
اما میخواستیم مطمئن شویم یک هماهنگی درست برقرار است تا اگر تیراندازی رخ داد، اگر حزب الله به اسرائیل شلیک کرد یا اسرائیل پاسخ داد، واقعاً با هم در ارتباط باشیم و بفهمیم چگونه میتوان تیراندازی را متوقف کرد.
ایرانیها پذیرفتهاند که بازرسان آژانس بینالمللی انرژی اتمی (IAEA) دوباره به کشورشان بازگردند.
من نمیتوانم ۶۰ روز آینده اینجا بمانم. به آمریکا برمیگردم.
تیمهای فنی کار خواهند کرد.
توافق نهایی مثل یک خانه است. ما فونداسیون را ساختیم. هنوز خانه ساخته نشده، اما پایهگذاری موفقی انجام دادهایم.
ایرانیها تهدید کرده بودند که از مذاکرات خارج میشوند، یا حداقل در شبکههای اجتماعی چنین تهدیدهایی مطرح شده بود.
اما خارج نشدند.
دیروز به ایرانیها گفتیم: «وقتی شما چیزی میگویید که نسل ما آن را “حرفهای بیارزش” (trash talk) مینامد، نباید انتظار داشته باشید ترامپ واکنش نشان ندهد.»
وقتی آنها چیزهایی میگویند که درست نیست، ترامپ پاسخ خواهد داد.
گاهی یک فرد پایینرتبه یک پهپاد شلیک میکند که از سوی فرماندهی عالی تأیید نشده است.
طبیعتاً اسرائیل باید پاسخ بدهد، اما میتوانستیم به وضعیت آرامتری برسیم اگر اسرائیل در چارچوب گفتوگوی جاری بین حزبالله، لبنان، اسرائیل و سایر طرفهای منطقه پاسخ دهد.
اسرائیل و همه کشورهای منطقه حق دفاع از خود را دارند.
در ۲۴ ساعت گذشته، احتمالاً وضعیت لبنان آرامترین حالت خود را داشته است.
۲۴ ساعت قبل از آن هم نسبتاً خوب بود. البته حدود ۷۲ ساعت پیش درگیریهایی وجود داشت.
این یک روند در حال پیشرفت است.
خبرنگار: آیا آمریکا میخواهد اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کند؟
جیدی ونس: اسرائیلی ها بهوضوح گفته اند که هیچ نیت سرزمینی در جنوب لبنان ندارند.
دلیل حضور آنها این است که نگران حضور نیروهای حزبالله در جنوب لبنان هستند.
ما معتقدیم میتوان به نقطهای رسید که هم تمامیت ارضی لبنان و هم امنیت اسرائیل حفظ شود.
این توافقی نیست که آمریکا به منطقه تحمیل کند.
این توافقی است که منطقه خودش بهشدت از آمریکا خواسته آن را برقرار کند.
کاری که جرد و قطری ها و کل تیم انجام دادند، از نظر من یک توافق کلاسیک ترامپ است.
اگر داراییهای ایران روزی آزاد شوند، آنها کشاورزان آمریکایی را ثروتمندتر میکنند و به تغذیه مردم ایران کمک خواهند کرد.
@Military_zone_magazine
✍بنگاه معاملاتی جی.دی.ونس
🆔️@J.RAZMAA
@رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
⭕️ قطر: مسائلی مانند موضوع هستهای میان واشنگتن و تهران در حال بررسی است
🔺محمد بن عبدالرحمن آل ثانی نخست وزیر و وزیر خارجه قطر به الجزیره گفت که با یادداشت تفاهم میان امریکا و ایران به پایان جنگ دست یافتیم.
🔸️بن عبدالرحمن در ادامه هدف از یادداشت تفاهم میان واشنگتن و تهران را توقف جنگ و زمینهسازی مذاکرات اعلام کرد.
🔸️وی اظهار داشت که مسائلی مانند موضوع هستهای میان واشنگتن و تهران و مسائلی دیگر مانند امنیت و تنگه هرمز، با منطقه در حال بررسی است.
🔰نخست وزیر قطر بیان کرد که یادداشت تفاهم میان ایران و امریکا یک چارچوب کاری نهادی برای فرآیند مذاکرات ایجاد میکند
🔸️وی افزود که این یادداشت تفاهم علاوه بر جنبههای سیاسی، شامل عناصر فنی دیگری است.
🔸️بن عبدالرحمن توضیح داد که یادداشت تفاهم میان تهران و واشنگتن مبتنی بر تعهد دو طرف به برگزاری نشستهای دورهای و حل مناقشات است.
🔸️نخست وزیر قطر اظهار داشت که چارچوب نهادی که دیروز ارائه شده، خوب است و بررسیهای فنی ادامه دارد.
🔸️بن عبدالرحمن گفت که ما پایهها را بنا نهادیم و اکنون زمان ایجاد توافق نهایی میان واشنگتن و تهران است.
🔰نخست وزیر قطر: ما به مشکلات مربوط به لبنان و تنگه هرمز رسیدگی و برای حل آنها سازوکارهایی وضع کردیم.
🔸️نخست وزیر و وزیر خارجه قطر تاکید کرد که باید هوشیار بود چرا که با وجود اراده، برخی شرایط خارجی وجود دارد که ممکن است بر مذاکرات تاثیر بگذارد.
🔸️بن عبدالرحمن به وجود اراده سیاسی تمامی طرفها برای انجام مذاکرات اشاره کرد.
🔸️وی بیان کرد که با پاکستان برای وضع چارچوبی که روند مذاکرات را حفظ و آن را قویتر میکند، همکاری کردیم.
نخست وزیر قطر ادامه داد که با پاکستان در راستای ایجاد راهحلهایی برای از میان بردن شکاف میان طرفها به میانجیگری ادامه میدهیم.
🔸️بن عبدالرحمن افزود که اولویت کشور قطر مهار آتش در منطقه و رسیدن به مرحله آرامش است.
🔸️وی اظهار داشت که راهحل باید دیپلماتیک باشد تا از تشدید بحران و خروج آن از کنترل، جلوگیری شود.
✍بنگاه معاملاتی جی.دی.ونس و شرکا🤗
🆔️@J.RAZMAA
@رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa