eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.7هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
💢اهم اخبار ۱۲ ساعت گذشت :🔻 🔹 وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور مجوز عمومی، تولید، فروش، حمل و تخلیه نفت خام، محصولات پتروشیمی و فرآورده‌های نفتی با منشا ایران را تا ۳۰ مرداد مجاز اعلام کرد ‌ 🔺️ نفتکش‌های قطر با مجوز ایران وارد مسیر هرمز شدند 🔹️داده‌های شرکت کپلر نشان می‌دهد که چهار فروند نفتکش حامل گاز طبیعی مایع متعلق به قطر، امروز در مسیر ورود به تنگه هرمز قرار دارند 🔹️بر اساس گزارش رویترز، نفتکش‌های «وادی السیل»، «مکینس»، «السد» و «مسیمیر» برای نخستین‌بار از زمان آغاز جنگ در منطقه، از مسیر آبی ایران وارد این آبراه می‌شوند ‌ 🔺️ نخست‌وزیر قطر: نشست امنیتی ایران و کشورهای خلیج فارس در راه است . محمد بن عبدالرحمن آل ثانی: 🔹در مرحله بعدی مذاکرات ایران و آمریکا، نشستی با حضور کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس برای بررسی «امنیت منطقه» برگزار خواهد شد ‌ 🔺️ بقائی: تعامل ایران با آژانس به روال جاری ادامه خواهد یافت، به هیچ کس تعهدی ندادیم سخنگوی وزارت امور خارجه: 🔹 تعامل ایران با آژانس بین المللی انرژی اتمی مطابق روال جاری و منطبق با مصوبات مجلس شورای اسلامی و تصمیمات شورای‌عالی امنیت ملی ادامه خواهد یافت . 🔹بنا به گفته مقام‌های مطلع از محتوای مذاکرات دیروز در سوئیس تهران در طول مذاکرات ۱۸ ساعته، در مورد پرونده هسته‌ای مذاکره‌ای انجام نداده‌است و تعهد جدیدی نپذیرفته‌ است. آغاز مذاکرات هسته‌ای در چارچوب تفاهم‌نامه اسلام‌آباد برای پایان جنگ میان ایران و آمریکا، منوط به اجرای بند ۱۳ تفاهم‌نامه است. ‌ 🔺️ سفر قالیباف به عمان برای گفتگو درباره تنگه هرمز 🔹محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس، دقایقی پیش برای دیدار با سلطان عمان و گفتگو پیرامون ارتقای همکاری‌های دوجانبه و ترتیبات اداره تنگه هرمز، تهران را به مقصد مسقط ترک کرد. سیدعباس عراقچی، وزیر امور خارجه، در این سفر او را همراهی می‌کند ‌ 🔺️ رایزنی امنیتی هند و ایران در دهلی‌نو 🔹مشاور امنیت ملی هند در دیدار با معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران در دهلی‌نو درباره تحولات خاورمیانه و روابط دوجانبه گفت‌وگو کرد 🔹دو طرف در این دیدار درباره تحولات خاورمیانه تبادل نظر کردند ‌ 🔷️یک منبع آگاه نزدیک به مذاکرات: 🔹️صرف شدن پول های بلوکه شده ایران برای خرید غلات آمریکایی واقعیت ندارد و در هیچ تفاهمی ذکر نشده است ‌ 🔺️ تاکید ایران و روسیه بر خروج فوری نیروهای صهیونیستی از لبنان وزارت امور خارجه روسیه: 🔹ایران و روسیه بر لزوم خروج سریع نیروهای صهیونیستی از لبنان تاکید کردند ‌ 🔺 بیانیه عمان از دیدار هیأت ایرانی با هیثم بن طارق : 🔹خبرگزاری رسمی عمان اعلام کرد که سلطان هیثم بن طارق امروز در کاخ «البرکه العامر» میزبان محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی و سید عباس عراقچی، وزیر امور خارجه ایران، بوده است 🔹بر اساس این بیانیه، در این دیدار آخرین تحولات مربوط به مذاکرات ایران و آمریکا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیأت ایرانی توضیحاتی درباره روند گفت‌وگوها و مسیرهای مختلف آن ارائه کرد 🔹خبرگزاری رسمی عمان افزود: سلطان عمان پس از استماع گزارش هیأت ایرانی، حمایت خود را از روند مذاکرات اعلام کرد و برای موفقیت این گفت‌وگوها و دستیابی به نتایج مثبت ابراز امیدواری کرد ‌ 🔺️ امیر پوردستان: آمادهٔ عملیات پیش‌دستانه هستیم رئیس مرکز تحقیقات راهبردی ارتش: 🔹در دکترین تهاجمی، عملیات پیش‌دستانه نیز تعریف شده است و چنانچه مصلحت نظام ایجاب کند، ممکن است با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه در عرصه‌های ناشناخته، دشمن را به‌شدت غافلگیر کنیم 🔹نیروهای مسلح هنوز بخش مهمی از توانمندی‌های خود را عملیاتی نکرده‌اند و دشمن می‌داند که در صورت ارتکاب هرگونه خطایی، با پاسخی فراتر از مرزها و تنگهٔ هرمز مواجه خواهد شد 🔹در یک ‌ماه اخیر، ما چند نوبت تا پای جنگ با رژیم صهیونیستی رفتیم؛ لانچرها آماده و دست‌ها روی ماشه بود تا در صورت عدم عقب‌نشینی اسرائیل، جنگ آغاز شود 🔹تهدیدات قاطع ایران سبب شد تا آمریکا برای جلوگیری از گسترش جنگ، به رژیم صهیونیستی برای توقف تجاوزات به جنوب لبنان فشار بیاورد ‌ 🔺️ توافق ایران و عمان بر سر گفتگو از طریق کارگروه مشترک درباره مدیریت هرمز 🔹خبرگزاری عمان نوشت سلطنت عمان و جمهوری اسلامی ایران بر سر گفتگو از طریق یک کارگروه مشترک درباره مدیریت آینده هرمز توافق کرده‌اند ‌ 🔺 انصارالله: یمن در تفاهم ایران و آمریکا مطرح است محمد الفرح، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله: 🔹 بدون تردید یمن همواره در پشت‌پرده‌ گفتگوها میان ایران و آمریکا حضور داشته است؛ چرا که تفکیک آن از صحنه‌ کلی منطقه‌ای ممکن نیست
🔹یمن، به عنوان بخشی جدایی‌ناپذیر از محور جهاد و مقاومت، تصمیم‌گیرنده مستقل در امور خود است و هر توافقی که تنش‌ها را در منطقه کاهش دهد، می‌تواند فرصتی برای حل‌وفصل بحران یمن فراهم کند، مشروط بر اینکه واقعیت‌های جدید میدانی و توازن قوای جدید به رسمیت شناخته شود ‌ 🔺️ منبع نظامی: فقط تعداد معینی از شناورها اجازۀ عبور از تنگه هرمز را دارند 🔹یک منبع نظامی با اشاره به وضعیت تردد کشتی ها در تنگه هرمز، دربارۀ آخرین وضعیت ترددها به خبرنگار فارس گفت: براساس هماهنگی‌های انجام‌شده با نیروی دریایی سپاه، روزانه تنها تعداد معینی از شناورها مجاز به عبور از تنگه هرمز هستند 🔹 این تعداد از شناورها به‌صورت روزانه و متناسب با شرایط، متغیر خواهد بود. 💢 نان در تهران، شبانه گران شد⁉️ 🔹رئیس کارگروه آرد و نان: طبق مصوبه استانداری تهران از شب گذشته قیمت نان با آرد دولتی افزایش پیدا کرد 🔹در حال حاضر قیمت نان بربری از ۵۳۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان، سنگک از ۷۶۰۰ تومان به ۱۵۵۰۰ تومان، لواش از ۱۴۰۰ تومان به ۲۷۰۰ تومان افزایش یافته است، 🤗پزشکیان صیح بیدار شد دید بعععععلهههه علی برکت الله به دولت سوم بنفش... 🆔️@J.RAZMAA @رصدامورسیاسی_نبردروایتها_درجنگ_ضدصهیونیزم_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما                         کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa
بسم الله الرحمن الرحیم حسبا الله ونعم الوکیل نعم المولا و نعم النصیر 🛑. تنگه هرمز و اورانیوم غنی شده دو اهرم فشار در مقابل دشمنان است . 💢.از دست دادن کنترل تنگه هرمز و اورانیوم غنی شده حمله دشمن متجاوز و تروریست آمریکا را راحت‌تر خواهد کرد و این دو امتیاز و برگ برنده اگر از دست ما خارج شود در آینده هزینه‌های سنگینی پرداخت خواهیم کرد. 💢.تیم مذاکره کننده و همه عاشقان مذاکره که خلاف نظر ولایت و خطوط ترسیم شده حرکت کردند و با قاتلین متجاوز جنایتکار درحال مذاکره هستند بدانند که اگر تنگه هرمز از دست ما خارج شود و کنترل آن بدست دشمن بیفتد و همچنین اورانیوم غنی شده نابود یا رقیق شود حمله آینده دشمن سنگین ترو آسانتر خواهد بود و ما هزینه های زیادی خواهیم داد مسئولیت این خطرات بر عهده همه آنهایی که اسرار بر مذاکره داشتند و دارنند علارغم اینکه نظر ولایت چیز دیگه بوده . 💢تا این تاریخ که در حال نگارش این متن هستیم خروجی مذاکرات چیزی قابل قبولی نبود تنگه هرمز برای همه باز شده و پولهای بلوکه شده هم باید گندم و ذرت کشاورزان آمریکا خریداری شود و ترامپ قمار باز جنایتکار فاسد ملت ایران را ملت گرسنه خطاب نموده و ما را تحقیر نموده تا همین لحظه رژیم کودک کش اسرائیل به بهانه حادثه امنیتی جنوب لبنان گلوله باران نموده و دشمنان با ما با زبان تهدید و تحقیر صحبت می کنند در حالی که قدرت جنگ دست ما بود با قبول آتش بس فرصت تنفس و تجدید قوا به دشمن دادیم مذاکره کنندگان باید جواب بدهند چرا قاتل رهبر شهیدمان که باید مجازات شود اینگونه ملت ایران را تحقیر و ما را ملت گرسنه خطاب می کند ؟ چرا باید پولی که مال این ملت است و ناحق بلوکه شده با شرایط آمریکا و با نظر آمریکا در تلاش باشیم تا آزاد شود.؟چرا باید زیر تهدید قمار باز ترامپ مذاکره کنید و سخنان سخیف این جنایتکار جزیره اپستین بشنویم فرد جنایتکاری که اعلام می کند اگر مذاکره کنندگان ایران توافق نکند آنها را گروگان خواهیم گرفت و تیم مذاکره کننده را به عدم بازگشت تهدید می کنند؟ چرا باید چنین قمار بازی رئیس جمهور ایران را تهدید و تحقیر کند و عنوان کند که اگر مواظب سخن گفتنش نباشد بقیه کشورت را خواهم گرفت آیا به نظر عاشقان مذاکره چنین سخنانی برازنده ملت ایران و مسئولین کشور است اگر رهبر شهیدمان امروز زنده بود آیا در دهان این قمار باز نمی زد؟ چرا در زیر تهدید و سخن تحکم و استکباری مذاکره می کنید ؟ جنگی که می توانست استخوان رژیم غاصب اسرائیل را در هم بشکند و آمریکا را از منطقه اخراج کند با خطای محاسباتی بعضی مرجفین متوقف شد بنحوی که امروز ما باید شنوند سخنان سخیف و تهدید از طرف جنایتکاران و قاتلین رهبر و ملت ایران باشیم . جنگ هزینه دارد درسته اما ترس و سازش همراه با عبور از خطوط قرمز شکست و هزینه های سنگن تری دارد نباید در مقابل چنین جنایتکارانی سستی یا کوتاهی کرد رهبر شهید مان به ما آموخت که هرگز نباید زیر بار ذلت رفت و مرگ سرخ و شهادت بهتر از ذلت و قبول سخن زور و سخیف است . ⭕️نتیجه سخن: اگر عاشقان مذاکره دو هفته مقاومت می کردنند و اجازه می دادن نیروهای مسلح با قدرت پاسخ می دادند و آتش بس قبول نمی کردنند امروز معادله چیز دیگری بود حال که تسلیم مذاکره شدید و با قاتل رهبر شهیدمان مذاکره کردید بدانید که اگر دو موضوع از دست بدهید حمله دشمن در آینده سنگین تر و پر هزینه تر خواهد بود و آن دو مورد تنگه هرمز و اورانیوم غنی شده است این دو مورد اهرمهای فشار جمهوری اسلامی ایران بر آمریکای تروریست و متجاوز است باید کنترل تنگه هرمز و موضوع غنی سازی و اورانیوم غنی شده ایران حفظ گردد.حفظ اهرمهای فشار و تقویت آنها عامل بازدارندگی در مقابل دشمنان است وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ 🖊هوشنگ صالح راد دبیر جمعیت رزمنده مدافع انقلاب اسلامی استان خوزستان ۲ تیر ماه ۱۴۰۵
هدایت شده از صالح راد
🔰 مبادا با مذاکره، اهرم‌های قدرتِ میدان یکی‌یکی به باد بروند! 🔸امروز شهباز شریف، نخست‌وزیر پاکستان ادعا کرده؛ در دور آینده مذاکرات تهران-واشنگتن علاوه بر موضوع هسته‌ای، درباره موشک‌های بالستیک نیز گفتگو خواهد شد!!! 🔸هرچند طبق معمول بجای یک موضع محکم از سوی یک منبع معلوم، یک منبع نامعلوم(!) ادعای شهباز شریف را تکذیب و آن را کاملاً اشتباه و ناشی از بی‌اطلاعی اعلام کرد، اما بر اثر عقب‌نشینی‌های پی‌درپی، وقاحت طرف مقابل که به میانجی‌ها هم سرایت کرده روز به روز شدیدتر شده و می‌شود. تا جایی که با مذاکره پس از آتش‌بس، از تأکید بر اهرم‌هایی مثل تنگه هرمز که در جنگ ۳۹ روزه به دست آوردیم و ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی‌شده رسیده‌ایم به گفتگو درباره ادعای مذاکرات موشکی! 🔸در چنین وضعیتی عجیب‌تر آن است که دوستان مذاکره کننده همچنان معتقدند، مذاکره یک روش مبارزه است(!) و ما داریم با مذاکره حقمان را مطالبه و دستاوردهای میدان را نقد می‌کنیم. حال آنکه با همین روش در حال از دست دادن تمام اهرم‌های قدرتی که در میدان به دست آورده‌ایم هستیم. چرا که تجربه تلخ مذاکراتی که هیچ‌وقت به نفع ما نبود، نشان داده هرچیزی را که دشمن ادعا می‌کند، پس از مدتی تبدیل به واقعیت می‌شود. چرا عزیزان تیم ایران با صراحت و صلابت این بازی مسخره طرف مقابل را به هم نمی‌زنند؟! 🔸خون قائد شهید پای این دستاوردها ریخته شده. مردمی که حدود ۴ ماه است کف خیابان را در حمایت از شما و همین دستاوردها رها نکرده‌اند به حرمت امر ولی فقیه خشم خود را فرو برده و منتظر تحقق ادعاهایتان هستند. امیدواریم عقوبت عبور از نظر رهبر معظم انقلاب (که در پذیرش آتش‌بس و نحوه مذاکره و تفاهم اولیه، چیز دیگری بود) دامن کشور و مردم مظلوم و مبعوث‌شده را نگیرد. 🔸رهبر انقلاب و مردم مبعوث‌شده به نیت خیر تیم مذاکره‌کننده شکی ندارند اما جا دارد خطاب به کسانی که نقش دنباله‌های دشمن در داخل را بازی می‌کنند و به دنبال ایجاد خطای محاسباتی در مسئولان برای امتیاز دادن بیشتر به دشمن هستند، جمله‌ای از امام راحل را یادآوری کنیم؛ "بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست، و یک انفجار حاصل بشود. از آن روز بترسید که ممکن است یکی از «ایام الله» - خدای نخواسته - باز پیدا بشود. و آن روز دیگر قضیه این نیست که برگردیم به ۲۲ بهمن. قضیه [این‌] است که فاتحه همه ما را می‌خوانند!" صحیفه امام خمینی(ره) - جلد ۱۴، صفحه ۳۸۰
13.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📍مختارنامه۱۴۰۵ ✔️کار تمیز هوش مصنوعی 😎آنروی سکه تزویر ... ‌‌‌‌وَمَاالنَّصْرُ إِلَّامِنْ‌عِنْدِاللَّهِ‌الْعَزِيزِالْحَكِيمِ 🆔️@J.RAZMAA                  @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_سیاسی_اعتقادی_دشمن_شناسی_کمیته_فجازی @ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ج.رزما 🔻 https://eitaa.com/jrazmaa ابرگروه ویژه شماره ۲@ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_حکمرانی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚫️ مهدی محمدی مشاور قالیباف: 🔹چیزی به اسم شروط رهبری وجود ندارد، آنچه وجود دارد یک بیانیه است که در شب آتش بس شورای عالی امنیت ملی منتشر کرده، در آن ده بند آمده و چیزی به اسم شروط رهبری وجود ندارد و آن هم مصوبه نبوده( که نیاز به تایید رهبری داشته باشه) و یک بیانیه بوده و عده ای آن را مبنا قرار داده و به اسم شروط رهبری معرفی کردند... جدی می‌فرمایید؟؟ یعنی می‌فرمایید یعنی این آتش‌بس نه اجازه رهبری رو داشته نه مصوبه شعام رو؟ یعنی دولت و قالیباف سرخود آتش‌بس اعلام کردن؟😏😏 الان خودت فهمیدی به چه جرمی اعتراف کردی؟؟ اقدام علیه امنیت ملی رو می فهمی یعنی چی؟؟ اصلا گیرم که اینطوری بوده بیخود کردید که همون روز همه جا به دروغ گفتید آتش‌بس با نظر رهبری بوده و هر کی نقد کرد به چماق با رهبری هماهنگه زدید تو سرش و خفش کردید آقای مهدی محمدی وقت کردید به آقای قالیباف به عنوان رئیس تیم مذاکره هم اطلاع بدید ده بندی وجود نداره ظاهرا ایشون هم خبر نداره.. ✍دکتر محبوبه حقیقی
🔻سعید جلیلی: رهبری در مورد شیوه مذاکره و برخی بندهای تفاهم نظر دیگری داشتند/ به هیچ وجه منظور از بیان جمله «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» مخالفت با اصل مذاکره نبوده سایت بصیرت: 🔹سعید جلیلی عضو شورای‌عالی امنیت ملی در دیدار با نماینده ولی فقیه در سپاه: به هیچ وجه منظور رهبری از بیان جمله «بنده علی الاصول نظر دیگری داشتم» مخالفت با اصل مذاکره نبوده است بلکه ایشان در مورد شیوه مذاکره و برخی بندهای تفاهم نظر دیگری داشتند. 🔹همه عزیزانی که در شورای عالی امنیت ملی به سند تفاهم رای مثبت دادند از روی دغدغه و دلسوزی و با نگاه کارشناسی رای دادند و هرگز نمی توان آنها را به مخالفت با رهبری متهم کرد. ☫نَصْرٌ مِنَ اللَّهِ وَفَتْحٌ قَرِيبٌ☫ 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_امور_حکمرانی_اسلامی_در_جنگ_شناهتی_دشمن_شناسی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
ترامپ: با وجود اعتراضات و اظهارات نادرست آنها، همراه با تبلیغات مکرر اخبار جعلی که همه تلاش خود را می‌کند تا پیروزی آمریکا را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد، ایران کاملاً و به طور کامل با بازرسی‌های هسته‌ای در بالاترین سطح برای آینده‌ای طولانی موافقت کرده است. این امر «صداقت هسته‌ای» را تضمین خواهد کرد. اگر آنها با این موضوع موافقت نمی‌کردند، مذاکرات بیشتری صورت نمی‌گرفت! بر اساس این و دیگر امتیازات عمده‌ای که ایران داده است، من موافقت کرده‌ام که تنگه هرمز باز بماند و هیچ محاصره دریایی بیشتری اعمال نشود. با این حال، همه کشتی‌ها در محل باقی می‌مانند تا در صورت لزوم محاصره دوباره برقرار شود، که در این مرحله بسیار بعید به نظر می‌رسد. پول و/یا تحریم‌هایی که خزانه‌داری آمریکا آزاد می‌کند، در حساب امانی تحت کنترل آمریکا قرار می‌گیرد و صرف خرید غذا و تجهیزات پزشکی، به طور انحصاری از ایالات متحده، از جمله ذرت، گندم و سویا از کشاورزان بزرگ آمریکایی ما خواهد شد. این‌ها چیزهایی هستند که ایران به شدت به آنها نیاز دارد. این یک بحران انسانی است و من احساس می‌کنم لازم است که اکنون کمک کنیم، قبل از اینکه خیلی دیر شود. مذاکرات به خوبی پیش می‌رود! از توجه شما به این موضوع سپاسگزارم. 👈 این توئیتِ ترامپِ جنایتکارِ قمارباز در تروث سوشال است. ما هم می‌گوئیم ان‌شاءالله ۱۰۰ درصد دروغ است، اما این انتظار می‌رود؛ ▪️مسئولینِ محترمِ مذاکرات به مردم بگویند راستش چیست؟ ▪️بدون اینکه بخواهند اَسرارِ نظام و مذاکرات را فاش کنند، اسکرینِ توییتِ ترامپ را بگذارند و زیرش بنویسند ۱۰۰ درصد دروغ است و اینگونه نبوده و هر آنچه درست بوده و امکان گفتن دارد را روایت کنند ... @hamidkasiri_ir