eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
أقا جان.. شهادت میدهم که شما با این جملات حجت را بر مسئولین نظام تمام کردی .. آقا جانم.. أَشْهَدُ أَنَّكَ جاهَدْتَ فِي اللّٰهِ حَقَّ جِهادِهِ ، وَعَمِلْتَ بِكِتابِهِ ، وَاتَّبَعْتَ سُنَنَ نَبِيِّهِ صَلَّى اللّٰهُ عَلَيْهِ وَآلِهِ حَتّىٰ دَعاكَ اللّٰهُ إِلىٰ جِوارِهِ فَقَبَضَكَ إِلَيْهِ بِاخْتِيارِهِ ، وَأَلْزَمَ أَعْداءَكَ الْحُجَّةَ مَعَ مَا لَكَ مِنَ الْحُجَجِ الْبالِغَةِ عَلَىٰ جَمِيعِ خَلْقِهِ...😭 ترسم جزاى قاتل او چون رقم زنند▪︎                  يك باره بر جريده رحمت قلم زنند▪︎ ترسم كزين گناه، شفيعان روز حشر▪︎                دارند شرم، كز گنه خلق دم زنند▪︎ 😭😭 محتشم كاشانى 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزماض
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر لطفا با توهین های مکرر پادوهای هاشمی رفسنجانی به امت مبعوث و به اصل نظام جمهوری اسلامی مقابله کنید؛ تا امروز ما تصور می کردیم در مملکت امام زمان (عج) و در بین مردم با شانیت امت مبعوث زندگی می کنیم و در این سرزمین روزنامه هایی که داعیه دار فهم و شعور و علم و اخلاق و پیش برندگی مردم بسوی اینده ای روشن با سجایای معنوی هستند ، فعالیت دارند. اما گویا همه روزنامه ها اینگونه نیستند، بعضی از انها بین خود مسابقه توهین و تخریب به مردم مطالبه گر را باب کرده و بخصوص از زمانیکه امت مبعوث وارد میدان شدند ، به تنگی نفس افتاده و بی پروا از مدعی العموم و وزارت نا ارشاد به هجو و ناسزا گویی ، به نظام و مردم و... ماهیت دروغین خود را بر ملا می کنند. در ابن ماجرا روزنامه عقده ای جمهوری اسلامی که همواره جیره خوار چرک کف دست خانواده هاشمی رفسنجانی بوده و هست ، افسار پاره کرد و با تشبیه این مملکت به مملکت حسینقلی‌خانی بخشی از مکنونات نحس قلبی خودرا آشکار کرد؛ روزنامه جمهوری اسلامی (۰۱ تير ۱۴۰۵)؛ «در کشور ما هرکس برای خودش یک حاکم علی‌الاطلاق است. مداح، واعظ، نماینده مجلس، روزنامه‌نگار، مجری تلویزیون و شبه‌کارشناسانی که ستاره‌های همیشگی تلویزیون هستند همگی تصمیم‌گیری برای کشور را حق مسلم خود می‌پندارند و غیر از آنچه می‌فهمند و می‌گویند را خلاف شرع، خلاف عقل، خلاف مبانی انقلاب و خلاف مصالح جامعه می‌دانند. اینهمه حاکم برای یک کشور تاکنون در تاریخ دیده نشده و به نظر می‌رسد باید چنین وضعیتی را به عنوان نوبر در تاریخ حکمرانی جهان به ثبت رساند. در این نوع حکمرانی که ما داریم، همه حاکمند غیر از متصدیان مراکز رسمی تصمیم‌گیرنده. آنها نه‌تنها حاکم نیستند بلکه باید تهدید شوند، ناسزا بشنوند و آماج تمام حملات نیز باشند! مداح به خودش حق می‌دهد... واعظ حق دارد بگوید... نماینده مجلس حق خودش می‌داند... کارمند صدا و سیما مجاز است... روزنامه‌نگار هم ... حتی در حکومت حسینقلی‌خانی هم اینهمه حاکم خودمحور وجود نداشت."" اما منظور روزنامه جمهوری اسلامي از حکومت حسین‌قلی خانی چیست؟ ""بر اساس منابع تاریخی حسینقلی خان یکی از والیان لرستان بوده که در دیکتاتوری و خشونت کم‌نظیر بوده است. درباره شخصیت او در تاریخ آمده است: «حسينقلي خان در زمان ناصر الدين شاه قاجار والي پشتكوه لرستان بود و قبلاً لقب «صارم السطنه» داشت و از طرف دولت ايران درجه امير توماني؛ يعني سرلشگري، هم به او اعطاء شده بود. وی مردي به شدت خشن و ديكتاتور و در عين حال جنگجو و كاردان بود. از آن‌جهت وي را لايق و كاردان مي‌دانند كه سپاهيانش در آن‌زمان بطور قطع يكي از مرتب‌ترين افواج موجود در كشور بشمار مي‌آمد. در زمان حكومت حسینقلي خان، هيچكس از خود قدرت و اختياري نداشت. همه چيز به (خان) تعلق داشت و سرپيچي از خواسته و فرمانش به هلاكت و نابودي عائله و بلكه عشيره‌اي منتهي مي‌گرديد. حسينقلي خان سه فصل بهار و تابستان و پائيز را در حسين آباد مي‌زيست و مردم پشتكوه از بيم ستمگري‌ها و آدمكشي‌هايش خواب راحت نداشتند.»" آیا نظام جمهوری اسلامی ایران ، این‌گونه است ؟؟؟ مدعی العموم باید پاسخ دهد. علیرضا تنهای کیسمی ۲ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران متعهد شده که عبور و مرور آزاد و بدون مانع در تنگه هرمز و اجازه ورود بازرسان آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خود را بدهد. وزارت خزانه‌داری نیز مجوز عمومی موقت ۶۰ روزه‌ای صادر کرده است
ترامپ: همه به خوبی می‌دانند که ایران برای تضمین «صداقت هسته‌ای» در سال‌های آینده، با بازرسی‌های گسترده تسلیحاتی موافقت خواهد کرد
وزیر خارجه عمان: به قانون بین‌المللی و تضمین عبور امن و بدون اخذ عوارض از تنگه هرمز پایبندیم.
خودروسازان آمریکا تولید سلاح را آغاز خواهند کرد ترامپ در کاخ سفید به خبرنگاران: «خودروسازان برنامه‌هایی برای تغییر کاربری کارخانه‌ها دارند. ما قصد داریم سلاح‌هایی از جمله موشک‌های پاتریوت، موشک‌های تاماهاک و موارد دیگر تولید کنیم.»
ترامپ : دیروز ۱۹ میلیون بشکه نفت از تنگه هرمز خارج شد که یک رکورد تاریخی است قیمت نفت در حال کاهش است و جهان مکانی بسیار امن‌تر شده است
العربیه حمله سایبری خدمات مربوط به کارت را در ۳ بانک ایران مختل کرد
ببینید عزیزان این مشکلات بانک ها حمله سایبری سنگینی هست اتفاق افتاده تمام بانک های ایران هم تو یک واحد انفورماتیک هستند یعنی اون واحد رو بزنن کل خدمات بانکی ایران میره رو هوا، تمام جهان اینا رو جداسازی میکنن تو ایران که در حال جنگه برعکس همه اینا یک جا جمع شده شبکه ی بانکی ما مایه ی ننگ و خجالت و از انطرف هم نابودی اقتصاد با نرخ های بهره بالا و دلالی ها هست حالا از انطرف وزیر اقتصاد و رییس جمهور اومدن میگن نرخ بهره کمه باید بریم بالاتر !!! قشنگ یک رکود یکی دو ساله سپس سیل ابرتورم را پیش میارن
*العربیه به نقل از نخست‌ وزیر پاکستان: هفته آینده با رهبر ایران، آیت الله سید مجتبی خامنه‌ای در ایران دیدار خواهم کرد*