eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
38.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مداحی حماسی متفاوت دیشب حاج محمود کریمی نسبت به سایر مداحی‌ها. به به، دمت گرم مداح با بصیرت، حاج محمود کریمی 🌹 🚩 وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ ✌️ 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @رصدتحولات_عاشورائی_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
920.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🟢⚪️🔴 اخطار اخطار اخطار مردم بابصیرت و فهیم در صحنه ایران ، بدانید به محض اینکه تیم مذاکره کننده زیر بار ذلت رقیق کردن ۴۰۰ کیلو اورانیوم غنی شده بروند و اورانیوم ها رقیق شود ، آمریکا و اسراییل شهرهای موشکی ایران را با بمبهای اتمی بمباران خواهند کرد چه بسا برای نابودی کشورمان و تیکه تیکه کردن آن از بمب‌های اتمی در بعضی از شهرهای ایران استفاده کنند . ❌❌❌ فواد ایزدی کارشناس در مسائل سیاسی : آمریکایی‌ها می‌خواهند در جنگ سوم با بمب اتمی تاکتیکی به شهرهای موشکی ایران حمله کنند، زیرا با بمب‌های متعارف این سایت‌ها آسیب نمی‌بینند. 🚨 ابتدا باید از رقیق شدن ایران، خیالشان از پاسخ ایران راحت شود. و بعداز آن دست به بمباران اتمی بزنند . ✍دکتر محبوبه حقیقی
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وزیر خارجهٔ آمریکا: اسرائیلی‌ها با تفاهم ما با ایران مخالف نیستند +خبرنگار: آیا شما هم مثل برخی از نهادها در آمریکا معتقدید که اسرائیل به دنبال تضعیف یادداشت تفاهم فعلی است؟ _روبیو: من نمی‌دانم از چه صحبت می‌کنید؟[یعنی هیچ نهاد دولتی چنین نظری ندارد] +خبرنگار: این موضوع گزارش شده. آیا واقعیت دارد؟ _روبیو: نه، من اصلاً نمی‌دانم این حرف‌ها را از کجا می‌آورید. اسرائیلی‌ها دقیقاً می‌دانند که ما داریم روی چه چیزی کار می‌کنیم. تمام شرکای ما در منطقه هم باخبرند.
🔻توافقِ نجات دهنده ترامپ ✍🏻علیرضا فقیهی‌راد 🔹با کاهش ۹,۱ میلیون بشکه نفت دیگر از ذخایر SPR نفت آمریکا، حجم این ذخایر به ۳۳۱ میلیون بشکه رسیده که پایین‌ترین مقدار در تاریخ آمریکا بوده است. 🔹طبق پیش‌بینی‌ها، آمریکا برای بازگرداندن ذخایر خود به قبل از جنگ یکسال زمان نیاز دارد. اندیشکده بروکینگر در گزارشی اعلام کرده بود اگر تنگه هرمز مسدود بماند با رسیدن ذخایر استراتژیک به کف عملیاتی تا ۲ ماه آینده بحران انرژی در جهان منجر به رکود بی سابقه جهانی خواهد شد. 🔹اگر اینقدر اشتیاق مذاکره و توافق نبود و تنگه هرمز کماکان مسدود می ماند، دشمن دوچندان تحت فشار قرار می گرفت و می شد امتیازات قابل توجهی گرفت. فرصت هایی که با خطای محاسباتی و آدرس غلط و بیش برآوردی از خسارات توسط جریان غرب گرا از دست رفت.
🏴🚩🖤🚩🏴🚩🖤 روز عاشوراست امروز، کربلا غوغاست امروز اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ سوخته پروانه جان را به شوق در حرم عشق حسین است و بس روزتان منور به نور سوره یاسین با عرض تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش علیهم السلام حضور اعضاء گروه و خانواده محترم التماس دعا🤲
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩🏴🚩🖤🚩 اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
تحلیلگر مستقل مسائل نظامی : تنگه هرمز یک آبراه بین‌المللی نیست
پزشکیان در ترییون رسمی دائم از گرسنگی و کمبود میگوید، ترامپ از گرسنگی مردم ایران میگوید، مارک روبیو از گرسنگی و کمبود رفاه مردم ایران میگوید، اصلاحطلبان در بیانیه شان نگران تامین رفاه مردم میشوند. این همصدایی و هماهنگی پزشکیان و حامیانش با ترامپ و روبیو و ونس واقعا شگفت انگیزاست .. یک روح در دو بدن.. با یک هدف مشترک: تکمیل پروسه کودتای دیماه.... با تمسک به بزرگنمایی ضعفهای اقتصادی و معیشتی که دستپخت خودشان است بر سر سفره مردم . در واقع خودت فقر توزیع کنی و بعد از همین فقر برای تاختن به اصول و قهرمان سازی از خود و تسلیم و وادادگی در مذاکرات و میدان استفاده کنی. مردم هوشیار باشید، خیابان را ترک‌ نکنید
هدایت شده از حزب‌الله
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۵ تیرماه سالروز عروج شهادت گونه پاسدار بسیجی یوسف بجانی از سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه خلاصه زندگی نامه: یوسف ۱۳۵۸ در خانواده ای انقلابی به دنیا آمد. از همان کودکی کنار پدر و برادرانش در پایگاه شهدای حکم آباد فعالیت نمود. وی در مسائل قرآنی و فرهنگی خیلی فعال و پر تلاش بود. در دهه هشتاد جدب گروه ۶۰ رسالت گردید و بعنوان پاسدار سرباز گمنام در خدمت انقلاب بود. وی در کردستان و اربیل ماموریت های مختلفی را انجام داد. تا اینکه در اواخر خرداد ماه ۱۳۸۳ پس از باز گشت از اربیل در اثر خیانت پیشمرگ، طی چند روز بستری عاشقانه به دوستان شهید و مقتدای خود شهید مهدی باکری پیوست. بخشی از وصیت نامه : * خون دادن هنر شهیدان بود و خون دل خوردن هنر شهادت طلبان. * مبادا دنیا آنقدر گوش های مان را ناشنوا و چشم های مان را کور کند که فریاد امام خامنه ای را نشنویم و مظلومیتش را نبینیم. * کسی که فریاد امام خامنه ای را نشنود هنگام فریاد حضرت مهدی عج گوش هایش صدای امام مهدی عج را نخواهد شنید. ╭┅──────┅╮ 🆔@jehad_hezbollah🇮🇷 ╰┅──────┅╯
❁ـ﷽ـ❁ نامه‌ اعضایی از جامعه علوم پزشکی به مسئولان محترم نظام سلام علیکم با احترام و تأکید بر مسئولیت خطیر کارگزاران محترم کشور در این برهه‌ حساس تاریخی، جمعی از اعضای نظام سلامت کشور، بر اساس وجدان علمی و تعهد ملی و دینی خود، بر خود لازم می‌دانند تا در خصوص مخاطرات اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد «معاوضه‌ی دارایی‌های بلوکه‌شده با کالاهای مصرفی از آمریکا» موارد ذیل را بیان نمایند: ۱.«غذا» سلاح خاموش، نه کالای معمولی به عنوان اعضای جامعه علوم پزشکی وظیفه داریم هشدار دهیم که غذا، خوراک دام و نهاده‌های کشاورزی، صرفاً یک محصول تجاری نیست که عمدتاً به دو مؤلفه "نرخ و کیفیت" آن توجه شود! بلکه یک عنصر راهبردی در سلامت جامعه و امنیت زیستی و غذایی کشور است. در ادبیات علمی و سیاسی جهان، از «غذا به عنوان سلاح» (Food as a Weapon) و «سلاح‌سازی ژئوپلیتیک غذا» (Food Weaponization) به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر یاد می‌شود. در تاریخ جهان، بارها از زنجیره‌ تأمین غذا به عنوان یک سلاح بیولوژیک و اقتصادی استفاده شده است. از جمله: - آلودگی عمدی محصولات کشاورزی در زمان جنگ‌ها - تحمیل محصولات تراریخته‌ آزمایش‌نشده به جوامع در حال توسعه - قطع ناگهانی زنجیره‌ تأمین برای ایجاد شوک و وابستگی و... این مسئله میتواند جمعیت ایران را در برابر تهدیدات کنترل‌شده و بالقوه‌ بیولوژیک دشمن قرار دهد. علاوه بر این، وابستگی غذایی به دشمن، یعنی تداوم تحریم در پوششی دیگر و وابستگی سیاسی. ۲. حافظه‌ تاریخی ملت ایران، خون شهدای هسته‌ای، جنایت‌های آمریکا و متحدانش در ۸ سال دفاع مقدس، خباثت دشمن در ماجرای خون‌های آلوده (فرانسه)، و نیز قحطی بزرگ ساختگی جنگ جهانی دوم را که میلیون‌ها ایرانی را به‌خاطر مصادره‌ توسط اشغالگران به کام مرگ کشاند، فراموش نکرده است. چگونه می‌توان از دست دشمن بدسابقه غذا گرفت و آن را معامله‌ای پیروزمندانه دانست؟ هیچ ملت عاقلی در جنگ، از دشمن خود آذوقه نمی‌خرد! چه برسد به ملتی که با ایستادگی و مقاومت در سخت‌ترین تحریم‌ها، عزت خود را حفظ کرده است. ۳. تحریم و لطف اقتصادی! آمریکا مسئول بسیاری از فشارهای اقتصادی و تحریم های دارویی و حتی علمی کشور ماست! حال برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و گشایش معیشت کشاورزان آمریکایی، چنین پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای(!) داده و درباره دارایی و حقوق ملت ایران با تفرعن تصمیم گیری میکند! «تحریم» با «معامله» جبران نمی‌شود! مردم باشرف و عزتمند ایران معتقدند تحریم با «خودکفایی» و «گفتمان مقاومت» شکسته می‌شود، نه کوتاه آمدن دربرابر دشمن تاریخی. ازطرفی وقتی تأمین نیازهای اساسی یک کشور به دشمن واگذار شود، اهرم‌های فشار و باج‌خواهی چندبرابر می‌شود. امکان زمین خوردن تولیدکننده داخلی نیز وجود دارد. عقل سلیم چنین چیزی را نمی‌پذیرد. ۴. قاعده‌ قرآنی «نفی سبیل» خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلًا (نساء/۱۴۱) امام خمینی رحمه‌الله در تفسیر این آیه می‌فرمایند: «هرگز نباید یک همچو چیزى واقع بشود؛ یک تسلطى، یک راهى، حتى یک راه نباید پیدا بکند، اصلًا راه نباید داشته باشند مشرکین» پذیرش پیشنهاد خرید کالاهای مصرفی و نهاده‌های دامی از آمریکا، دقیقاً یعنی باز کردن همین «راه» برای دشمنی که سال‌ها تحریم و جنایت را علیه ملت ایران طراحی کرده است. دشمن چگونه می‌تواند «شریک تأمین غذای ما» باشد؟ آن هم دشمنی که اوج خباثت و شیطانی بودن خود را در پرونده جزیره اپستین و خوردن تن انسان و خون کودکان نشان داده است. همچنین رهبر شهید در آستانه اجرای برجام به صراحت فرمود: «مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.» این یک حکم آشکار است! ⚠️ در پایان اعلام می‌داریم خرید هرگونه کالای مصرفی، نهاده‌ دامی و کشاورزی از آمریکا، به هر بهانه و با هر سازوکاری، اقدامی غیرعاقلانه، غیرملی، غیردینی و ضدسلامت عمومی است و ما آن را «تهدید بالقوه علیه امنیت غذایی و زیستی کشور» تلقی می‌کنیم. ‌ ما از تمام مسئولان و مذاکره‌کنندگان نظام می‌خواهیم که بر اساس منافع ملی، عزت انقلابی و تکلیف شرعی، در مقابل هرگونه دامی که دشمن برای وابستگی اقتصادی می‌گسترد، هوشیارانه و قاطعانه بایستند و این گونه پیشنهادهای خطرناک را در حد اخبار نگه داشته و به سرعت و شفافیت به بایگانی تاریخ بسپارند. ‌ با امید عزت ایران جمعی از پزشکان و دلسوزان نظام سلامت مشارکت در امضا از طریق این پیوند👇🏻 https://survey.porsline.ir/s/6eKXHJOC دکتر محبوبه حقیقی 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما