eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻توافقِ نجات دهنده ترامپ ✍🏻علیرضا فقیهی‌راد 🔹با کاهش ۹,۱ میلیون بشکه نفت دیگر از ذخایر SPR نفت آمریکا، حجم این ذخایر به ۳۳۱ میلیون بشکه رسیده که پایین‌ترین مقدار در تاریخ آمریکا بوده است. 🔹طبق پیش‌بینی‌ها، آمریکا برای بازگرداندن ذخایر خود به قبل از جنگ یکسال زمان نیاز دارد. اندیشکده بروکینگر در گزارشی اعلام کرده بود اگر تنگه هرمز مسدود بماند با رسیدن ذخایر استراتژیک به کف عملیاتی تا ۲ ماه آینده بحران انرژی در جهان منجر به رکود بی سابقه جهانی خواهد شد. 🔹اگر اینقدر اشتیاق مذاکره و توافق نبود و تنگه هرمز کماکان مسدود می ماند، دشمن دوچندان تحت فشار قرار می گرفت و می شد امتیازات قابل توجهی گرفت. فرصت هایی که با خطای محاسباتی و آدرس غلط و بیش برآوردی از خسارات توسط جریان غرب گرا از دست رفت.
🏴🚩🖤🚩🏴🚩🖤 روز عاشوراست امروز، کربلا غوغاست امروز اَلسَّلامُ عَلَيْكَ يا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَى الاَْرْواحِ الَّتي حَلَّتْ بِفِنائِكَ سوخته پروانه جان را به شوق در حرم عشق حسین است و بس روزتان منور به نور سوره یاسین با عرض تسلیت شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش علیهم السلام حضور اعضاء گروه و خانواده محترم التماس دعا🤲
2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚩🏴🚩🖤🚩 اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَباعَبْدِاللَّهِ وَ عَلَى الاَْرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِناَّئِکَ
تحلیلگر مستقل مسائل نظامی : تنگه هرمز یک آبراه بین‌المللی نیست
پزشکیان در ترییون رسمی دائم از گرسنگی و کمبود میگوید، ترامپ از گرسنگی مردم ایران میگوید، مارک روبیو از گرسنگی و کمبود رفاه مردم ایران میگوید، اصلاحطلبان در بیانیه شان نگران تامین رفاه مردم میشوند. این همصدایی و هماهنگی پزشکیان و حامیانش با ترامپ و روبیو و ونس واقعا شگفت انگیزاست .. یک روح در دو بدن.. با یک هدف مشترک: تکمیل پروسه کودتای دیماه.... با تمسک به بزرگنمایی ضعفهای اقتصادی و معیشتی که دستپخت خودشان است بر سر سفره مردم . در واقع خودت فقر توزیع کنی و بعد از همین فقر برای تاختن به اصول و قهرمان سازی از خود و تسلیم و وادادگی در مذاکرات و میدان استفاده کنی. مردم هوشیار باشید، خیابان را ترک‌ نکنید
هدایت شده از حزب‌الله
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۵ تیرماه سالروز عروج شهادت گونه پاسدار بسیجی یوسف بجانی از سربازان گمنام امام زمان عج در سپاه خلاصه زندگی نامه: یوسف ۱۳۵۸ در خانواده ای انقلابی به دنیا آمد. از همان کودکی کنار پدر و برادرانش در پایگاه شهدای حکم آباد فعالیت نمود. وی در مسائل قرآنی و فرهنگی خیلی فعال و پر تلاش بود. در دهه هشتاد جدب گروه ۶۰ رسالت گردید و بعنوان پاسدار سرباز گمنام در خدمت انقلاب بود. وی در کردستان و اربیل ماموریت های مختلفی را انجام داد. تا اینکه در اواخر خرداد ماه ۱۳۸۳ پس از باز گشت از اربیل در اثر خیانت پیشمرگ، طی چند روز بستری عاشقانه به دوستان شهید و مقتدای خود شهید مهدی باکری پیوست. بخشی از وصیت نامه : * خون دادن هنر شهیدان بود و خون دل خوردن هنر شهادت طلبان. * مبادا دنیا آنقدر گوش های مان را ناشنوا و چشم های مان را کور کند که فریاد امام خامنه ای را نشنویم و مظلومیتش را نبینیم. * کسی که فریاد امام خامنه ای را نشنود هنگام فریاد حضرت مهدی عج گوش هایش صدای امام مهدی عج را نخواهد شنید. ╭┅──────┅╮ 🆔@jehad_hezbollah🇮🇷 ╰┅──────┅╯
❁ـ﷽ـ❁ نامه‌ اعضایی از جامعه علوم پزشکی به مسئولان محترم نظام سلام علیکم با احترام و تأکید بر مسئولیت خطیر کارگزاران محترم کشور در این برهه‌ حساس تاریخی، جمعی از اعضای نظام سلامت کشور، بر اساس وجدان علمی و تعهد ملی و دینی خود، بر خود لازم می‌دانند تا در خصوص مخاطرات اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد «معاوضه‌ی دارایی‌های بلوکه‌شده با کالاهای مصرفی از آمریکا» موارد ذیل را بیان نمایند: ۱.«غذا» سلاح خاموش، نه کالای معمولی به عنوان اعضای جامعه علوم پزشکی وظیفه داریم هشدار دهیم که غذا، خوراک دام و نهاده‌های کشاورزی، صرفاً یک محصول تجاری نیست که عمدتاً به دو مؤلفه "نرخ و کیفیت" آن توجه شود! بلکه یک عنصر راهبردی در سلامت جامعه و امنیت زیستی و غذایی کشور است. در ادبیات علمی و سیاسی جهان، از «غذا به عنوان سلاح» (Food as a Weapon) و «سلاح‌سازی ژئوپلیتیک غذا» (Food Weaponization) به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر یاد می‌شود. در تاریخ جهان، بارها از زنجیره‌ تأمین غذا به عنوان یک سلاح بیولوژیک و اقتصادی استفاده شده است. از جمله: - آلودگی عمدی محصولات کشاورزی در زمان جنگ‌ها - تحمیل محصولات تراریخته‌ آزمایش‌نشده به جوامع در حال توسعه - قطع ناگهانی زنجیره‌ تأمین برای ایجاد شوک و وابستگی و... این مسئله میتواند جمعیت ایران را در برابر تهدیدات کنترل‌شده و بالقوه‌ بیولوژیک دشمن قرار دهد. علاوه بر این، وابستگی غذایی به دشمن، یعنی تداوم تحریم در پوششی دیگر و وابستگی سیاسی. ۲. حافظه‌ تاریخی ملت ایران، خون شهدای هسته‌ای، جنایت‌های آمریکا و متحدانش در ۸ سال دفاع مقدس، خباثت دشمن در ماجرای خون‌های آلوده (فرانسه)، و نیز قحطی بزرگ ساختگی جنگ جهانی دوم را که میلیون‌ها ایرانی را به‌خاطر مصادره‌ توسط اشغالگران به کام مرگ کشاند، فراموش نکرده است. چگونه می‌توان از دست دشمن بدسابقه غذا گرفت و آن را معامله‌ای پیروزمندانه دانست؟ هیچ ملت عاقلی در جنگ، از دشمن خود آذوقه نمی‌خرد! چه برسد به ملتی که با ایستادگی و مقاومت در سخت‌ترین تحریم‌ها، عزت خود را حفظ کرده است. ۳. تحریم و لطف اقتصادی! آمریکا مسئول بسیاری از فشارهای اقتصادی و تحریم های دارویی و حتی علمی کشور ماست! حال برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و گشایش معیشت کشاورزان آمریکایی، چنین پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای(!) داده و درباره دارایی و حقوق ملت ایران با تفرعن تصمیم گیری میکند! «تحریم» با «معامله» جبران نمی‌شود! مردم باشرف و عزتمند ایران معتقدند تحریم با «خودکفایی» و «گفتمان مقاومت» شکسته می‌شود، نه کوتاه آمدن دربرابر دشمن تاریخی. ازطرفی وقتی تأمین نیازهای اساسی یک کشور به دشمن واگذار شود، اهرم‌های فشار و باج‌خواهی چندبرابر می‌شود. امکان زمین خوردن تولیدکننده داخلی نیز وجود دارد. عقل سلیم چنین چیزی را نمی‌پذیرد. ۴. قاعده‌ قرآنی «نفی سبیل» خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلًا (نساء/۱۴۱) امام خمینی رحمه‌الله در تفسیر این آیه می‌فرمایند: «هرگز نباید یک همچو چیزى واقع بشود؛ یک تسلطى، یک راهى، حتى یک راه نباید پیدا بکند، اصلًا راه نباید داشته باشند مشرکین» پذیرش پیشنهاد خرید کالاهای مصرفی و نهاده‌های دامی از آمریکا، دقیقاً یعنی باز کردن همین «راه» برای دشمنی که سال‌ها تحریم و جنایت را علیه ملت ایران طراحی کرده است. دشمن چگونه می‌تواند «شریک تأمین غذای ما» باشد؟ آن هم دشمنی که اوج خباثت و شیطانی بودن خود را در پرونده جزیره اپستین و خوردن تن انسان و خون کودکان نشان داده است. همچنین رهبر شهید در آستانه اجرای برجام به صراحت فرمود: «مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.» این یک حکم آشکار است! ⚠️ در پایان اعلام می‌داریم خرید هرگونه کالای مصرفی، نهاده‌ دامی و کشاورزی از آمریکا، به هر بهانه و با هر سازوکاری، اقدامی غیرعاقلانه، غیرملی، غیردینی و ضدسلامت عمومی است و ما آن را «تهدید بالقوه علیه امنیت غذایی و زیستی کشور» تلقی می‌کنیم. ‌ ما از تمام مسئولان و مذاکره‌کنندگان نظام می‌خواهیم که بر اساس منافع ملی، عزت انقلابی و تکلیف شرعی، در مقابل هرگونه دامی که دشمن برای وابستگی اقتصادی می‌گسترد، هوشیارانه و قاطعانه بایستند و این گونه پیشنهادهای خطرناک را در حد اخبار نگه داشته و به سرعت و شفافیت به بایگانی تاریخ بسپارند. ‌ با امید عزت ایران جمعی از پزشکان و دلسوزان نظام سلامت مشارکت در امضا از طریق این پیوند👇🏻 https://survey.porsline.ir/s/6eKXHJOC دکتر محبوبه حقیقی 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تعجب نکنید اگر ترامپ، معاونان و مشاورانش مردم ایران رو خطاب می‌کنند چون قبل از آن رئیس جمهور رسمی کشور ما بارها این کلید واژه را از تریبون های رسمی به دست دشمن داده است... ✍ سوال: گرسنه واقعا چه کسی است؟ مردم یا شما؟ در واقع گرسنه شمایید جناب رئیس جمهور که ظاهرا خون یا شاید هم اکسیژن کافی به مغزتان نمیرسد که تصمیم درستی بگیرید به نفع مردم، نه اینکه تصمیم هایتان فقط صعودی کردن هرچه بیشتر نرخ ارز باشد که نتیجه اش مستقیما فشار بر معیشت مردم است. گرسنه شمایید جناب رئیس جمهور برای مذاکره و البته سردمداران کثیف آمریکا هم بشدت گرسنه مذاکره هستند، گرسنه مذاکره ای که نتیجه اش جز بلعیدن ایران و تسلیم بدون قید و شرط نیست! البته شما ظاهرا تشنه هم هستید تشنه نفت، چراکه که از دادن نفت فقط ۱۰ روز کشور به نیروهای نظامی ایران برای دفاع در برابر تجاوز و حفظ امنیت همین مردم منت میگذارید، نفتی که تمام آن متعلق به ملت ایران است نه ارث پدری شما! البته شما فقط تشنه نیستید سردمداران آمریکا هم تشنه هستند شدیدا تشنه، تشنه نفت ایران و دزدیدن آن، که البته انقلاب و جمهوری اسلامی ایران ۴۷ سال است به پشتوانه اسلام و ولایت فقیه، با تولید قدرت، مانع این تسلط آنها (مثل تسط شان بر گاوهای شیرده منطقه) شده است... پس جناب پزشکیان چه کسی واقعا گرسنه است؟ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 رئیس قوه قضائیه: 🔸مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست، اما متأسفانه گاهی برخی از افراد بی‌توجهی می‌کنند و سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را در توهم وجود اختلاف و انشقاق در داخل کشور فرو می‌برد. ✍ توهم اختلاف در ذهن دشمن مهم تر است یا تبعیت از قانون و امر ولی؟! آقای اژه ای! آیا این سخنان شما تحریف حقیقت به معنای گفتن بخشی از واقعیت و نه تمام آن، نیست؟! موضوع بازی با معنای واژگان نیست زیرا همه میدانند بله رودخانه به هیچ وجه به معنای سیل نیست! این قسمت از حرف شما درست، بله مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست اما حقیقت این است که «نتیجه نهایی مذاکره در عمل»، قطعا و بلاشک! «تسلیم در برابر آمریکا» هست جناب اژه ای! مهم نتیجه عمل است نه معنای واژگان! ما از سخنان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای شهید (ره) که به اندازه چندین جلد کتاب ارزشمند و چراغ راه است و همه بر نهی مذاکره با آمریکا استوار است و دلایل علمی، اسلامی و تجربی و دشمن شناسی دارد و البته به تجربه نیز چنین دریافته و درک کرده ایم «نتیجه» مذاکره با آمریکا فقط و فقط «خسارت محض» و در نهایت «تسلیم» است و بس! ولاغیر... 👈باتوجه به اینکه چند روز تا پایان ریاست شما نمانده است، همچنان منتظر تصمیم حضرت امام سید مجتبی خامنه ای در مورد حکم رئیس جدید قوه قضائیه و برخورد سخت با سران کودتا هستیم انشالله... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 آزموده را آزمودن خطاست! اما آزموده را هِی آزمودن دیگر خطا نیست! بلکه خطی است بنام خط کودتااااااااا! 🔵مهمترین هدف دشمن از آتش بس‌؛ تکمیل طرح کودتاست چون با موفق شدن طرح کودتا، کودتاچی هم بر تنگه هرمز هم مسلط میشود. ⭕دشمن با تمام توان بدنبال تکمیل طرح کودتاست و مهمترین ابزارش در این مسیر ترور است و مهمترین اهدافش برای ترور رهبر و فرماندهان عالی رتبه ماست و کارآمدترین ابزارش برای ترور، اینترنت و نفوذ و میز مذاکرات است، قضیه یک معادله تک مجهولی است بنام لینک! چه از طریق استارلینک چه هر لینک دیگری! 🔷️در میان دو نوبت مذاکرات قبل، دو رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دو فرمانده کل سپاه، فرمانده هوافضای سپاه، وزیر اطلاعات، رئیس اطلاعات سپاه و فرماندهان عالیقدر و مقامات مهمی را از طریق ترور از دست دادیم و متاسفانه امام امت و فرمانده کل قوا را هم ترور کردند. 🔷️طی دو سال گذشته یک رهبر بینظیر و یک رئیس جمهور کارآمد و مردمی را از ما گرفتند. چرا؟ چون هدف اصلی قبل از جنگ کودتا بوده و هست! 🔸️استکبار برای سلطه همیشه به دنبال سریعترین و کم هزینه ترین راه است و جالب اینکه ترامپ هم اخیرا این حرف را زده بود که چرا ما در تنگه هرمز عوارض نگیریم؟! آیا مبنای فکری این حرف او، همان پروژه سنگین کودتا نیست؟ کودتایی که این جنگ و آتش بس فعلی ذیل آن محسوب میشود! هدف اصلی، تغییر نظام با کودتای در حال انجام است اگر موفق شود تنگه هرمزی نخواهد ماند. 🔻و اما پرسش اصلی: آیا وقت مجازات سران کودتا فرا نرسیده است؟ آیا زمان تبدیل «خط کودتا» به پاره خطی عقیم که باید در همان نطفه خفه میشد فرا نرسیده است؟ 😡 ✍دکتر محمد مهدی شاکری @DadSetanKojayi 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_امنیت_ملی_در_نظام_حکمرانی_اسلامی_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/