eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
❁ـ﷽ـ❁ نامه‌ اعضایی از جامعه علوم پزشکی به مسئولان محترم نظام سلام علیکم با احترام و تأکید بر مسئولیت خطیر کارگزاران محترم کشور در این برهه‌ حساس تاریخی، جمعی از اعضای نظام سلامت کشور، بر اساس وجدان علمی و تعهد ملی و دینی خود، بر خود لازم می‌دانند تا در خصوص مخاطرات اخبار منتشر شده مبنی بر پیشنهاد «معاوضه‌ی دارایی‌های بلوکه‌شده با کالاهای مصرفی از آمریکا» موارد ذیل را بیان نمایند: ۱.«غذا» سلاح خاموش، نه کالای معمولی به عنوان اعضای جامعه علوم پزشکی وظیفه داریم هشدار دهیم که غذا، خوراک دام و نهاده‌های کشاورزی، صرفاً یک محصول تجاری نیست که عمدتاً به دو مؤلفه "نرخ و کیفیت" آن توجه شود! بلکه یک عنصر راهبردی در سلامت جامعه و امنیت زیستی و غذایی کشور است. در ادبیات علمی و سیاسی جهان، از «غذا به عنوان سلاح» (Food as a Weapon) و «سلاح‌سازی ژئوپلیتیک غذا» (Food Weaponization) به عنوان یک واقعیت انکارناپذیر یاد می‌شود. در تاریخ جهان، بارها از زنجیره‌ تأمین غذا به عنوان یک سلاح بیولوژیک و اقتصادی استفاده شده است. از جمله: - آلودگی عمدی محصولات کشاورزی در زمان جنگ‌ها - تحمیل محصولات تراریخته‌ آزمایش‌نشده به جوامع در حال توسعه - قطع ناگهانی زنجیره‌ تأمین برای ایجاد شوک و وابستگی و... این مسئله میتواند جمعیت ایران را در برابر تهدیدات کنترل‌شده و بالقوه‌ بیولوژیک دشمن قرار دهد. علاوه بر این، وابستگی غذایی به دشمن، یعنی تداوم تحریم در پوششی دیگر و وابستگی سیاسی. ۲. حافظه‌ تاریخی ملت ایران، خون شهدای هسته‌ای، جنایت‌های آمریکا و متحدانش در ۸ سال دفاع مقدس، خباثت دشمن در ماجرای خون‌های آلوده (فرانسه)، و نیز قحطی بزرگ ساختگی جنگ جهانی دوم را که میلیون‌ها ایرانی را به‌خاطر مصادره‌ توسط اشغالگران به کام مرگ کشاند، فراموش نکرده است. چگونه می‌توان از دست دشمن بدسابقه غذا گرفت و آن را معامله‌ای پیروزمندانه دانست؟ هیچ ملت عاقلی در جنگ، از دشمن خود آذوقه نمی‌خرد! چه برسد به ملتی که با ایستادگی و مقاومت در سخت‌ترین تحریم‌ها، عزت خود را حفظ کرده است. ۳. تحریم و لطف اقتصادی! آمریکا مسئول بسیاری از فشارهای اقتصادی و تحریم های دارویی و حتی علمی کشور ماست! حال برای بهبود وضعیت اقتصادی خود و گشایش معیشت کشاورزان آمریکایی، چنین پیشنهاد سخاوتمندانه‌ای(!) داده و درباره دارایی و حقوق ملت ایران با تفرعن تصمیم گیری میکند! «تحریم» با «معامله» جبران نمی‌شود! مردم باشرف و عزتمند ایران معتقدند تحریم با «خودکفایی» و «گفتمان مقاومت» شکسته می‌شود، نه کوتاه آمدن دربرابر دشمن تاریخی. ازطرفی وقتی تأمین نیازهای اساسی یک کشور به دشمن واگذار شود، اهرم‌های فشار و باج‌خواهی چندبرابر می‌شود. امکان زمین خوردن تولیدکننده داخلی نیز وجود دارد. عقل سلیم چنین چیزی را نمی‌پذیرد. ۴. قاعده‌ قرآنی «نفی سبیل» خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: لَنْ یَجْعَلَ اللَّهُ لِلْکافِرینَ عَلَى الْمُؤْمِنینَ سَبیلًا (نساء/۱۴۱) امام خمینی رحمه‌الله در تفسیر این آیه می‌فرمایند: «هرگز نباید یک همچو چیزى واقع بشود؛ یک تسلطى، یک راهى، حتى یک راه نباید پیدا بکند، اصلًا راه نباید داشته باشند مشرکین» پذیرش پیشنهاد خرید کالاهای مصرفی و نهاده‌های دامی از آمریکا، دقیقاً یعنی باز کردن همین «راه» برای دشمنی که سال‌ها تحریم و جنایت را علیه ملت ایران طراحی کرده است. دشمن چگونه می‌تواند «شریک تأمین غذای ما» باشد؟ آن هم دشمنی که اوج خباثت و شیطانی بودن خود را در پرونده جزیره اپستین و خوردن تن انسان و خون کودکان نشان داده است. همچنین رهبر شهید در آستانه اجرای برجام به صراحت فرمود: «مراقبت فرمایید که وضعیت پس از برداشته شدن تحریم‌ها، به واردات بی‌رویه نینجامد، و بخصوص از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا جداً پرهیز شود.» این یک حکم آشکار است! ⚠️ در پایان اعلام می‌داریم خرید هرگونه کالای مصرفی، نهاده‌ دامی و کشاورزی از آمریکا، به هر بهانه و با هر سازوکاری، اقدامی غیرعاقلانه، غیرملی، غیردینی و ضدسلامت عمومی است و ما آن را «تهدید بالقوه علیه امنیت غذایی و زیستی کشور» تلقی می‌کنیم. ‌ ما از تمام مسئولان و مذاکره‌کنندگان نظام می‌خواهیم که بر اساس منافع ملی، عزت انقلابی و تکلیف شرعی، در مقابل هرگونه دامی که دشمن برای وابستگی اقتصادی می‌گسترد، هوشیارانه و قاطعانه بایستند و این گونه پیشنهادهای خطرناک را در حد اخبار نگه داشته و به سرعت و شفافیت به بایگانی تاریخ بسپارند. ‌ با امید عزت ایران جمعی از پزشکان و دلسوزان نظام سلامت مشارکت در امضا از طریق این پیوند👇🏻 https://survey.porsline.ir/s/6eKXHJOC دکتر محبوبه حقیقی 🆔️@J.RAZMAA         @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تعجب نکنید اگر ترامپ، معاونان و مشاورانش مردم ایران رو خطاب می‌کنند چون قبل از آن رئیس جمهور رسمی کشور ما بارها این کلید واژه را از تریبون های رسمی به دست دشمن داده است... ✍ سوال: گرسنه واقعا چه کسی است؟ مردم یا شما؟ در واقع گرسنه شمایید جناب رئیس جمهور که ظاهرا خون یا شاید هم اکسیژن کافی به مغزتان نمیرسد که تصمیم درستی بگیرید به نفع مردم، نه اینکه تصمیم هایتان فقط صعودی کردن هرچه بیشتر نرخ ارز باشد که نتیجه اش مستقیما فشار بر معیشت مردم است. گرسنه شمایید جناب رئیس جمهور برای مذاکره و البته سردمداران کثیف آمریکا هم بشدت گرسنه مذاکره هستند، گرسنه مذاکره ای که نتیجه اش جز بلعیدن ایران و تسلیم بدون قید و شرط نیست! البته شما ظاهرا تشنه هم هستید تشنه نفت، چراکه که از دادن نفت فقط ۱۰ روز کشور به نیروهای نظامی ایران برای دفاع در برابر تجاوز و حفظ امنیت همین مردم منت میگذارید، نفتی که تمام آن متعلق به ملت ایران است نه ارث پدری شما! البته شما فقط تشنه نیستید سردمداران آمریکا هم تشنه هستند شدیدا تشنه، تشنه نفت ایران و دزدیدن آن، که البته انقلاب و جمهوری اسلامی ایران ۴۷ سال است به پشتوانه اسلام و ولایت فقیه، با تولید قدرت، مانع این تسلط آنها (مثل تسط شان بر گاوهای شیرده منطقه) شده است... پس جناب پزشکیان چه کسی واقعا گرسنه است؟ 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 رئیس قوه قضائیه: 🔸مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست، اما متأسفانه گاهی برخی از افراد بی‌توجهی می‌کنند و سخنانی بر زبان می‌رانند که دشمن را در توهم وجود اختلاف و انشقاق در داخل کشور فرو می‌برد. ✍ توهم اختلاف در ذهن دشمن مهم تر است یا تبعیت از قانون و امر ولی؟! آقای اژه ای! آیا این سخنان شما تحریف حقیقت به معنای گفتن بخشی از واقعیت و نه تمام آن، نیست؟! موضوع بازی با معنای واژگان نیست زیرا همه میدانند بله رودخانه به هیچ وجه به معنای سیل نیست! این قسمت از حرف شما درست، بله مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست اما حقیقت این است که «نتیجه نهایی مذاکره در عمل»، قطعا و بلاشک! «تسلیم در برابر آمریکا» هست جناب اژه ای! مهم نتیجه عمل است نه معنای واژگان! ما از سخنان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای شهید (ره) که به اندازه چندین جلد کتاب ارزشمند و چراغ راه است و همه بر نهی مذاکره با آمریکا استوار است و دلایل علمی، اسلامی و تجربی و دشمن شناسی دارد و البته به تجربه نیز چنین دریافته و درک کرده ایم «نتیجه» مذاکره با آمریکا فقط و فقط «خسارت محض» و در نهایت «تسلیم» است و بس! ولاغیر... 👈باتوجه به اینکه چند روز تا پایان ریاست شما نمانده است، همچنان منتظر تصمیم حضرت امام سید مجتبی خامنه ای در مورد حکم رئیس جدید قوه قضائیه و برخورد سخت با سران کودتا هستیم انشالله... 🇮🇷 @DadSetanKojayi با ما در همراه باشید👇 https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 آزموده را آزمودن خطاست! اما آزموده را هِی آزمودن دیگر خطا نیست! بلکه خطی است بنام خط کودتااااااااا! 🔵مهمترین هدف دشمن از آتش بس‌؛ تکمیل طرح کودتاست چون با موفق شدن طرح کودتا، کودتاچی هم بر تنگه هرمز هم مسلط میشود. ⭕دشمن با تمام توان بدنبال تکمیل طرح کودتاست و مهمترین ابزارش در این مسیر ترور است و مهمترین اهدافش برای ترور رهبر و فرماندهان عالی رتبه ماست و کارآمدترین ابزارش برای ترور، اینترنت و نفوذ و میز مذاکرات است، قضیه یک معادله تک مجهولی است بنام لینک! چه از طریق استارلینک چه هر لینک دیگری! 🔷️در میان دو نوبت مذاکرات قبل، دو رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دو فرمانده کل سپاه، فرمانده هوافضای سپاه، وزیر اطلاعات، رئیس اطلاعات سپاه و فرماندهان عالیقدر و مقامات مهمی را از طریق ترور از دست دادیم و متاسفانه امام امت و فرمانده کل قوا را هم ترور کردند. 🔷️طی دو سال گذشته یک رهبر بینظیر و یک رئیس جمهور کارآمد و مردمی را از ما گرفتند. چرا؟ چون هدف اصلی قبل از جنگ کودتا بوده و هست! 🔸️استکبار برای سلطه همیشه به دنبال سریعترین و کم هزینه ترین راه است و جالب اینکه ترامپ هم اخیرا این حرف را زده بود که چرا ما در تنگه هرمز عوارض نگیریم؟! آیا مبنای فکری این حرف او، همان پروژه سنگین کودتا نیست؟ کودتایی که این جنگ و آتش بس فعلی ذیل آن محسوب میشود! هدف اصلی، تغییر نظام با کودتای در حال انجام است اگر موفق شود تنگه هرمزی نخواهد ماند. 🔻و اما پرسش اصلی: آیا وقت مجازات سران کودتا فرا نرسیده است؟ آیا زمان تبدیل «خط کودتا» به پاره خطی عقیم که باید در همان نطفه خفه میشد فرا نرسیده است؟ 😡 ✍دکتر محمد مهدی شاکری @DadSetanKojayi 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_امنیت_ملی_در_نظام_حکمرانی_اسلامی_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴هشدار درباره عادی سازی امام‌کُشی و غیبت امام! ▪️متاسفانه با این روند، امام‌کشی، مانند غیبت، تبدیل به قاعده می‌شود 🔺حجت‌الاسلام نخعی: کسی که نشسته آن‌طرف، چرتکه می‌اندازد و می‌گوید خون سیدعلی چند؟ یک عدد روی میز می‌گذارید و نهایتا توافق می‌کنید!! برای امام بعد هم یکم چربش می‌کند و می‌گوید این هم پولش را می‌دهیم. این یک سبک است و امام‌کشی تبدیل به قاعده می‌شود.!! 🇮🇷▪️🇮🇷▪️🇮🇷▪️🇮🇷▪️ 🔴تا امثال قالیباف، پزشکیان، اژه‌ای، عراقچی و... در قدرت هستن ، ایران به امنیت و آرامش نخواهد رسید و وضعیت زندگی مردم، مطلوب نخواهد شد چون حرف امام را زمین گذاشته اند... 📌خیانت و کودتا ادامه دارد... کربلا غوغاست امروز😭 دل ما هم غوغاست، حرامیان آمدند و اماممان را به همراه خانواده‌اش قطعه‌قطعه کردند و بیش از ۱۱۰ روز است که بدنش روی زمین مانده و کسانی در لباسِ ما وارد مذاکره و بده‌بستان با قاتلش شدند و امروز که هنوز تشییع و تدفینشان هم نکرده‌ایم، آمده‌اند خبر می‌دهند در نتیجۀ مذاکراتشان، قرار است به جای پول‌هایی که قاتل امام از ما دزدیده، گندم و ذرت و یونجه به ما بدهد! ✴️ هرچه جلوتر می‌رود، شفاف‌تر می‌شود چه افتضاح و خیانتی در حال رقم خوردن است! 💠 مردم مبعوث! در این تاسوعا و عاشورای حسینی، باید عاشورایی به نظر امام انقلاب بازگردیم! خون امام فروشی نیست❌ انتقام یعنی نابودی صهیون و فرار امریکا از منطقه بدون نظر مجلس و خلاف نظر امام، توافق دیکتاتوری و غیرقانونی است🚨 استیضاح پزشکیان عزل قالیباف توافق را آتش بزنید و بداد لبنان برسید ذلت نمی‌پذیریم @esfahan_webgardi
🔻توافق صلح دروغین که هنوز نهآیی نشده باز توسط آمریکا نقض شد/ 🔹 طبق خبرها ناو آبراهام لینکن در نزدیکی چابهار، و همچنان تیم مذاکره ایرانی کننده بدنبال واردات گندم و جو و سویا از آمریکاست!! 🔹طبق نقشه های ماهواره ای ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن دیروز (۲۳ ژوئن ۲۰۲۶) توسط ماهواره‌های چینی در خلیج عمان، حدود ۸۸ مایلی ساحل بندر چابهار ایران مشاهده شد. 🏴💢نشرش باشما👆👌 🖍 ❤️ 🇮🇷 @esfahan_webgardi
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هَل مِنْ ناصِرِ ینَصُرُنی 🟠بچها حضرت آقا را کمک کنید دور آقا ابوموسی اشعری زیاد ریخته 🔸️شهید طهرانی مقدم:‌ امروز هرکسی برای امام‌حسین(ع) گریه کند ولی هرجایی که هست نتواند آقا را کمک کند،‌ من می‌گویم توی سرت بخورد تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی! 🔹️ توی سرت بخورد، تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی! فرماندهان نیروهای رزمی و مسئولان ... مخاطب شهید طهرانی مقدم شخص شما هستید !!! حی_علی_الاصول شهید_تهرانی_مقدم 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🚨🚨🚨 سلطنت عمان بدون مشورت با ایران، بیانیه‌ای صادر کرد و از ایجاد یک کریدور دریایی موقت در جنوب تنگه هرمز خبر داد(رنگ سبز) 📌اکنون خبر نبض اخبار وجهان 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA                          @تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
اصابت پرتابه‌ای به یک کشتی در شرق عمان 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک کشتی باری در جنوب ‌شرق عمان با یک پرتابه ناشناس هدف قرار گرفت که باعث وارد شدن خسارتی به آن شد. @Farsna ‌- Link 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA             @تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🔴مراسم عزاداری و بزرگداشت سالروز شهادت امام حسین (علیه‌السلام) در صنعاء پایتخت یمن @Abuhossein