6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تعجب نکنید اگر ترامپ، معاونان و مشاورانش مردم ایران رو #گرسنه خطاب میکنند چون قبل از آن رئیس جمهور رسمی کشور ما بارها این کلید واژه را از تریبون های رسمی به دست دشمن داده است...
✍ سوال: گرسنه واقعا چه کسی است؟
مردم یا شما؟
در واقع گرسنه شمایید جناب رئیس جمهور که ظاهرا خون یا شاید هم اکسیژن کافی به مغزتان نمیرسد که تصمیم درستی بگیرید به نفع مردم، نه اینکه تصمیم هایتان فقط صعودی کردن هرچه بیشتر نرخ ارز باشد که نتیجه اش مستقیما فشار بر معیشت مردم است. گرسنه شمایید جناب رئیس جمهور برای مذاکره و البته سردمداران کثیف آمریکا هم بشدت گرسنه مذاکره هستند، گرسنه مذاکره ای که نتیجه اش جز بلعیدن ایران و تسلیم بدون قید و شرط نیست! البته شما ظاهرا تشنه هم هستید تشنه نفت، چراکه که از دادن نفت فقط ۱۰ روز کشور به نیروهای نظامی ایران برای دفاع در برابر تجاوز و حفظ امنیت همین مردم منت میگذارید، نفتی که تمام آن متعلق به ملت ایران است نه ارث پدری شما!
البته شما فقط تشنه نیستید سردمداران آمریکا هم تشنه هستند شدیدا تشنه، تشنه نفت ایران و دزدیدن آن، که البته انقلاب و جمهوری اسلامی ایران ۴۷ سال است به پشتوانه اسلام و ولایت فقیه، با تولید قدرت، مانع این تسلط آنها (مثل تسط شان بر گاوهای شیرده منطقه) شده است... پس جناب پزشکیان چه کسی واقعا گرسنه است؟
#ننگنامه
#گشنه_کیست
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 رئیس قوه قضائیه:
🔸مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست، اما متأسفانه گاهی برخی از افراد بیتوجهی میکنند و سخنانی بر زبان میرانند که دشمن را در توهم وجود اختلاف و انشقاق در داخل کشور فرو میبرد.
✍ توهم اختلاف در ذهن دشمن مهم تر است یا تبعیت از قانون و امر ولی؟!
آقای اژه ای!
آیا این سخنان شما تحریف حقیقت به معنای گفتن بخشی از واقعیت و نه تمام آن، نیست؟!
موضوع بازی با معنای واژگان نیست زیرا همه میدانند بله رودخانه به هیچ وجه به معنای سیل نیست!
این قسمت از حرف شما درست، بله مذاکره به هیچ وجه به معنای تسلیم در برابر آمریکا نیست اما حقیقت این است که «نتیجه نهایی مذاکره در عمل»، قطعا و بلاشک! «تسلیم در برابر آمریکا» هست جناب اژه ای! مهم نتیجه عمل است نه معنای واژگان!
ما از سخنان امام خمینی (ره) و امام خامنه ای شهید (ره) که به اندازه چندین جلد کتاب ارزشمند و چراغ راه است و همه بر نهی مذاکره با آمریکا استوار است و دلایل علمی، اسلامی و تجربی و دشمن شناسی دارد و البته به تجربه نیز چنین دریافته و درک کرده ایم «نتیجه» مذاکره با آمریکا فقط و فقط «خسارت محض» و در نهایت «تسلیم» است و بس! ولاغیر...
👈باتوجه به اینکه چند روز تا پایان ریاست شما نمانده است، همچنان منتظر تصمیم حضرت امام سید مجتبی خامنه ای در مورد حکم رئیس جدید قوه قضائیه و برخورد سخت با سران کودتا هستیم انشالله...
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
🔴 آزموده را آزمودن خطاست!
اما آزموده را هِی آزمودن دیگر خطا نیست!
بلکه خطی است بنام خط کودتااااااااا!
🔵مهمترین هدف دشمن از آتش بس؛
تکمیل طرح کودتاست
چون با موفق شدن طرح کودتا، کودتاچی هم بر تنگه هرمز هم مسلط میشود.
⭕دشمن با تمام توان بدنبال تکمیل طرح کودتاست و مهمترین ابزارش در این مسیر ترور است
و مهمترین اهدافش برای ترور
رهبر و فرماندهان عالی رتبه ماست
و کارآمدترین ابزارش برای ترور، اینترنت و نفوذ و میز مذاکرات است،
قضیه یک معادله تک مجهولی است بنام لینک!
چه از طریق استارلینک چه هر لینک دیگری!
🔷️در میان دو نوبت مذاکرات قبل، دو رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، دو فرمانده کل سپاه، فرمانده هوافضای سپاه، وزیر اطلاعات، رئیس اطلاعات سپاه و فرماندهان عالیقدر و مقامات مهمی را از طریق ترور از دست دادیم و متاسفانه امام امت و فرمانده کل قوا را هم ترور کردند.
🔷️طی دو سال گذشته یک رهبر بینظیر و یک رئیس جمهور کارآمد و مردمی را از ما گرفتند.
چرا؟
چون هدف اصلی قبل از جنگ کودتا بوده و هست!
🔸️استکبار برای سلطه همیشه به دنبال سریعترین و کم هزینه ترین راه است و جالب اینکه ترامپ هم اخیرا این حرف را زده بود که چرا ما در تنگه هرمز عوارض نگیریم؟!
آیا مبنای فکری این حرف او، همان پروژه سنگین کودتا نیست؟ کودتایی که این جنگ و آتش بس فعلی ذیل آن محسوب میشود!
هدف اصلی، تغییر نظام با کودتای در حال انجام است اگر موفق شود تنگه هرمزی نخواهد ماند.
🔻و اما پرسش اصلی:
آیا وقت مجازات سران کودتا فرا نرسیده است؟
آیا زمان تبدیل «خط کودتا» به پاره خطی عقیم که باید در همان نطفه خفه میشد فرا نرسیده است؟
😡#مجازات_فوری_سران_کودتا
✍دکتر محمد مهدی شاکری
@DadSetanKojayi
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_امور_امنیت_ملی_در_نظام_حکمرانی_اسلامی_کمیته_عالی_فجازی@ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻
https://jrmee.ir/
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#مهم 🔴هشدار درباره عادی سازی امامکُشی و غیبت امام!
▪️متاسفانه با این روند، امامکشی، مانند غیبت، تبدیل به قاعده میشود
🔺حجتالاسلام نخعی:
کسی که نشسته آنطرف، چرتکه میاندازد و میگوید خون سیدعلی چند؟ یک عدد روی میز میگذارید و نهایتا توافق میکنید!!
برای امام بعد هم یکم چربش میکند و میگوید این هم پولش را میدهیم. این یک سبک است و امامکشی تبدیل به قاعده میشود.!!
🇮🇷▪️🇮🇷▪️🇮🇷▪️🇮🇷▪️
🔴تا امثال قالیباف، پزشکیان، اژهای، عراقچی و... در قدرت هستن ، ایران به امنیت و آرامش نخواهد رسید و وضعیت زندگی مردم، مطلوب نخواهد شد چون حرف امام را زمین گذاشته اند...
📌خیانت و کودتا ادامه دارد...
کربلا غوغاست امروز😭
دل ما هم غوغاست،
حرامیان آمدند و اماممان را به همراه خانوادهاش قطعهقطعه کردند و بیش از ۱۱۰ روز است که بدنش روی زمین مانده و کسانی در لباسِ ما وارد مذاکره و بدهبستان با قاتلش شدند و امروز که هنوز تشییع و تدفینشان هم نکردهایم، آمدهاند خبر میدهند در نتیجۀ مذاکراتشان، قرار است به جای پولهایی که قاتل امام از ما دزدیده، گندم و ذرت و یونجه به ما بدهد!
✴️ هرچه جلوتر میرود، شفافتر میشود چه افتضاح و خیانتی در حال رقم خوردن است!
💠 مردم مبعوث!
در این تاسوعا و عاشورای حسینی، باید عاشورایی به نظر امام انقلاب بازگردیم!
خون امام فروشی نیست❌
انتقام یعنی نابودی صهیون و فرار امریکا از منطقه
بدون نظر مجلس و خلاف نظر امام، توافق دیکتاتوری و غیرقانونی است🚨
استیضاح پزشکیان
عزل قالیباف
توافق را آتش بزنید و بداد لبنان برسید
#علی_الاصول ذلت نمیپذیریم
#عاشورا #امام_حسین
@esfahan_webgardi
🔻توافق صلح دروغین که هنوز نهآیی نشده باز توسط آمریکا نقض شد/
🔹 طبق خبرها ناو آبراهام لینکن در نزدیکی چابهار، و همچنان تیم مذاکره ایرانی کننده بدنبال واردات گندم و جو و سویا از آمریکاست!!
🔹طبق نقشه های ماهواره ای ناو هواپیمابر یو اس اس آبراهام لینکلن دیروز (۲۳ ژوئن ۲۰۲۶) توسط ماهوارههای چینی در خلیج عمان، حدود ۸۸ مایلی ساحل بندر چابهار ایران مشاهده شد.
🏴💢نشرش باشما👆👌
#نه_به_مذاکره 🖍
#مرگ_بر_اسرائیل ✊
#مرگ_بر_آمریکا ✊
#ایرانامامرضا ❤️
#ایران 🇮🇷
@esfahan_webgardi
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هَل مِنْ ناصِرِ ینَصُرُنی
🟠بچها حضرت آقا را کمک کنید
دور آقا ابوموسی اشعری زیاد ریخته
🔸️شهید طهرانی مقدم: امروز هرکسی برای امامحسین(ع) گریه کند ولی هرجایی که هست نتواند آقا را کمک کند، من میگویم توی سرت بخورد
تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی!
🔹️ توی سرت بخورد، تو همان ابوموسی اشعری احمق هستی!
فرماندهان نیروهای رزمی و مسئولان ...
مخاطب شهید طهرانی مقدم شخص شما هستید !!!
حی_علی_الاصول
شهید_تهرانی_مقدم
📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
🚨🚨🚨#فـــوری سلطنت عمان بدون مشورت با ایران، بیانیهای صادر کرد و از ایجاد یک کریدور دریایی موقت در جنوب تنگه هرمز خبر داد(رنگ سبز)
📌اکنون خبر
نبض اخبار#ایران وجهان
📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
اصابت پرتابهای به یک کشتی در شرق عمان
🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک کشتی باری در جنوب شرق عمان با یک پرتابه ناشناس هدف قرار گرفت که باعث وارد شدن خسارتی به آن شد.
@Farsna - Link
📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻
🆔️@J.RAZMAA
@تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما
کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻
https://eitaa.com/jrazmaa
@ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻
https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754
@پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻
https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🔴مراسم عزاداری و بزرگداشت سالروز شهادت امام حسین (علیهالسلام) در صنعاء پایتخت یمن
#فتح_خیبر_بزودی
#مرگ_بر_صهیون
@Abuhossein
ألسَّلامُ عَلَيْكَ يا
صاحِبَ الزَّمان
عاشورای حسینی تسلیّت
و تعزیت باد
🏴🌷🕋🌷🏴
خدا می داند، خدا می داند
که حتی تصّور عاشورا هم
برای ما مشکل است!،! چه
برسدبه تحمّل وقایع عاشورا
سلام خدا و بندگان خوب
خدا برعاشورا وعاشورائیان
🏴🌷🕋🌷🏴
امام باقر علیه السلام:
روز عاشورا،را اینگونه به هم
تسلیت بگوئید
أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا
بِالحُسَینِ، وَ جَعَلَنا و ایّاکُم
مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ
الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ
صلوات الله علیهم
خداوند اجر ما را به سبب
مصیبتی که از حسین به ما
رسیده بزرگ گرداند و ما و
شما را از کسانی قرار دهد
که در کنار ولی دم او، امام
مهدی ازخاندان محمد(ص)
به خونخواهی او برمیخیزند.
إن شاءالله و به برکت صلوات
بر محمّد و آل محمد
أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج
وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ
صفایی کمیته حقوقی رزما
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴فرمود: «بر حسین(ع) گریه کن»
اما بر شما هم گریه میکنم آقا🏴
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص