eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
اصابت پرتابه‌ای به یک کشتی در شرق عمان 🔹سازمان عملیات تجارت دریایی انگلیس اعلام کرد که یک کشتی باری در جنوب ‌شرق عمان با یک پرتابه ناشناس هدف قرار گرفت که باعث وارد شدن خسارتی به آن شد. @Farsna ‌- Link 📣ستاد رسانه جنگ@ج_رزما🔻 🆔️@J.RAZMAA             @تبیین_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                 کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🔴مراسم عزاداری و بزرگداشت سالروز شهادت امام حسین (علیه‌السلام) در صنعاء پایتخت یمن @Abuhossein
ألسَّلامُ عَلَيْكَ يا صاحِبَ الزَّمان عاشورای حسینی تسلیّت و تعزیت باد 🏴🌷🕋🌷🏴 خدا می داند، خدا می داند که حتی تصّور عاشورا هم برای ما مشکل است!،! چه برسدبه تحمّل وقایع عاشورا سلام خدا و بندگان خوب خدا برعاشورا وعاشورائیان 🏴🌷🕋🌷🏴 امام باقر علیه السلام: روز عاشورا،را اینگونه به هم تسلیت بگوئید أعظَمَ اللهُ اجورَنا بمُصابِنا بِالحُسَینِ، وَ جَعَلَنا و ایّاکُم مِنَ الطّالِبینَ بِثارِهِ مَع وَلیّهِ الامامِ المَهدیِّ مِن آلِ مُحَمَّدٍ صلوات الله علیهم خداوند اجر ما را به سبب مصیبتی که از حسین به ما رسیده بزرگ گرداند و ما و شما را از کسانی قرار دهد که در کنار ولی دم او، امام مهدی ازخاندان محمد(ص) به خونخواهی او برمی‌خیزند. إن شاءالله و به برکت صلوات بر محمّد و آل محمد أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
🏴امام حسین علیه السلام فرمود: «هَیهاتَ مِنَّا الذِّلَّةُ»؛یعنی ذلّت از ما دور است، نه ما از ذلّت دوریم؛یعنی ما در حدّی زندگی عزیزانه داریم که ذلّت به خودش اجازه عبور به حرم و حریم ما را نمی دهد،حضرت نفرمود : «هیهات مِن الذلّة» بلکه فرمود : «هیهات الذلّة»؛ ذلّت از ما دور است، نه ما از ذلّت دوریم ، ما نیازی نداریم که از ذلّت دور باشیم ، ما عزیزیم و ذلّت به خودش اجازه نمی دهد که به حرم امن ما راه پیدا کند. 📚سروش هدایت ج۷ ص۲۰۴
هلهلۀ دوزخیان در میان خاطرات تلخ آن نیم‌روزِ پرمحنت، مرور هلهله‌ها و شادمانی‌های آن بدنهادانِ بدسیرت، آن هم در مقابل دیدگان دختران حضرت ختمی مرتبت، به مانند مرور مرثیه‌های قتلگاه، از جان می‌کاهد و جگر می‌سوزاند. سرمستی آنکه به غنائم رسیده و یا آنکه گمان دارد، گریۀ زنان عثمان را به گریۀ دختران علی جبران نموده، به غایت جانسوز است. اما بی‌شک شادی گروه سوم بیش از همه داغ بر دل مهرورزان حسین بن علی (علیهماالسلام) نهاده است؛ همان‌ها که شادمان از انجام عبادت و ادای حق طاعت بودند! اینان به یکدیگر بشارت بهشت می‌دادند و خود را «خیل الله» می‌خواندند! عجب‌تر آنکه به شادمانی این ذبح عظیم، مسجدها بنا کردند! امام باقر (علیه السلام) در وصف این منحرفان فرموده: جُدِّدَت أربعةُ مساجدَ بالكوفةِ فَرَحاً لِقتلِ الحُسينِ عليه السلام؛ مسجدُ الأشعَثِ، ومسجدُ جَريرٍ، ومسجدُ سِماكٍ، ومسجِدُ شَبَثِ بن رِبعيٍّ. (الکافي 3: 490) در کوفه، چهار مسجد را به شادباشِ شهادت حسین علیه السلام تجدید بنا کردند: مسجد اشعث، مسجد جریر، مسجد سماک و مسجد شبث بن ربعی. و دور نباشد آن لحظه که این پایکوبی‌ها به عزایی دائم مبدل گردد! راست گفت خداوندگارِ عزیزِ صاحب انتقام: «ذلِكُم بِما كُنتُم تَفرَحونَ في الأرضِ بغيرِ الحقِّ وَ بِما كُنتُم تَمرَحُونَ * ادْخُلُوا أَبوابَ جهنَّمَ خالِدينَ فيها» (سورۀ غافر: 75 و 76) این [عذاب‌ها] برای آن است که به ناحق در زمین شادی و سرمستی می‌کردید و به سبب آن است که مغرورانه به پایکوبی و خوشحالی می‌پرداختید. از درهای دوزخ وارد شوید که در آن جاودانه‌اید!
2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🇮🇷تنگه هرمز🇮🇷🇮🇷🇮🇷 مهم‌ترین ابزار بازدارندگی ایران و تضمین‌کننده تعهدات طرفهای متخاصم است 🇮🇷دشمن در تلاش برای کند کردن تیغ راهبردی (ع)
🔻اهمیت شناخت به نظر علی الاصول رهبری 🔵حاج حسین الله کرم، دبیرکل @جمعیت_رزما، عصر روز سوم محرم در بزرگداشت سی وپنجمین سالگرد شهادت در بوسنی و هرزگوین در منزل شهید، اظهار داشت شهید رسول مظهر صبر به مفهوم قرآنی استقامت بود. ⭕استقامت شهید در مسائل نظامی - امنیتی او را معمار اطلاعات نظامی ارتش دولت اسلامی علی عزت بگویچ در بوسنی نمود. ✅سردار الله کرم در ادامه ، مطالبه تحقق شروطی که رئیس جمهور اجرای آنرا به حضرت آقا تعهد داده اند را وابسته به آگاهی از اصولی دانست که حضرت آقا براساس آن نظر دیگری غیر از یادداشت تفاهم داشته اند. ✅الله کرم نظرات دیگر حضرت آقا را در توصیه های قبلی و پنج گانه معظم الله به شرح زیر نامید : 1️⃣ حتما متجاوز را رها نمی کنیم 2️⃣ حتما مدیریت تنگه هرمز را به مرحله جدید وارد می کنیم، 3️⃣حتما غرامت و خون بهای شهیدان و دیه جانبازان را می گیریم، 4️⃣به هیچ وجه از حقوق حقه خود دست نمی کشیم، 5️⃣ جبهه مقاومت را بطور یکپارچه درنظر داریم. ✅الله کرم درپایان اهمیت موارد پنج گانه فوق را مطالبه در ۷ ماده تفاهم نامه به ماده های ۱ و ۴ و ۵ و ۶ و۷ و ۸ و ۱۱ تفاهم نامه دانسته و ضرورت مطالبه آنها را وظیفه ای بر مبنای علی الاصول نامید. 🆔️@J.RAZMAA @رصدتحولات_جنگ_ترکیبی_شناختی_ضدصهیونیزم_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_ فجازی @ج_رزما                                  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه_ویژه_شماره۲ج_رزما 🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
با سلام و احترام و تسلیت ایام عزاي شهادت حضرت امام حسین علیه السلام و تاسوعا و عاشورای حسینی. احتمالا استحضار دارند که آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی اخیرا در مصاحبه‌ای در صدا و سیما گفتند که چنانچه قیمت و کیفیت گندم و ذرت و ... آمریکا مناسب باشد، مشکلی در خرید آنها از آمریکا با پول‌های مسدود شده نزد آمریکا نخواهیم داشت. در این راستا موارد زیر به‌ اختصار قابل ذکر است: ۱. در یک دیدگاه خوشبینانه، اگر این امر را تحقير کشور در شرایط جنگی در مقابل دشمن جنایتکار و تقویت اقتصاد و موضع دشمن و تن دادن به خواسته های او ندانیم، حداقل این اظهارات ناشی از ساده انگاری و نداشتن اطلاعات فنی و کارشناسی از خطرات احتمالی حاصل از آن است. دشمنی که از هيچ جنایتی در حق مردم ایران فروگذار نکرده، به هیچ یک از مقررات حقوق بشری اعتنا نمی کند، قصد نابودی ايران و برگردندان به عصر حجر را دارد، و هر روز نقض پیمان کرده و می کند چگونه می تواند فروشنده مطمئن و بدون دغل مواد غذایی سالم و ایمن به ایران باشد. این تصمیمات و اظهارات برخی مسئولان، موجب ذوق زدگی ترامپ شده و او با این معامله‌ وعده نجات مردم ایران از گرسنگی و همزمان کسب سود برای کشاورزان آمریکا داده. ۲. بنده به عنوان یک استاد دانشگاه و همچنین کسی که بیش از ۱۰ سال و در چندین دوره بعنوان معاون دانشگاه در معاونت تخصصی غذا و دارو و همچنین معاون درمان و معاون بهداشت در استان آذربایجان شرقی و زنجان در دولتهای مختلف مسئولیت اجرایی داشته، معتقدم که از دیدگاه تخصصی و با توجه به سابقه جنایات متعدد آمریکا با منشأ غذایی و دارویی و بیولوژیک، بسیار محتمل است که مواد غذایی صادر شده به ایران آلوده به انواع آلاینده ها و سموم کشاورزی ناشناخته و فرم های تراریخته و جهش یافته ژنتیکی ناشناخته و حتی مواد رادیواکتیو غیرقابل شناسایی با تکنولوژی های فعلی موجود در کشور باشند. ۳. از نظر فنی و مقررات موجود، برای کنترل مواد غذایی وارداتی ، سازمان غذا و دارو و ... تعدادی شاخص های استاندارد ملی و بین المللی را برای هر ماده غذایی مشخص نموده و آزمونها صرفا بر اساس آن شاخص ها انجام شده و در صورت مطابقت کالا با استانداردهای مربوط ، کالا وارد کشور می شود. ولی سنجش سموم و آلاینده ها و مواد غیر مجاز که خارج از فهرست های استاندارد و مشخص شده است (که خود می تواند هزاران ماده ناشناخته‌ را در برگیرد) نه عملی است و نه انجام می شود و لذا در کنار آزمایشات استاندارد، اطمینان از منبع تامین کننده واردات و حتی ضرورت بازدید میدانی از محل کشت و کنترل های مربوطه در محل تولید مواد خوراکی بسیار مهم است. وقتی به کشور تامین کننده اطمینانی نباشد، احتمال آلوده‌ کردن تعمدی آنها برای آسیب زدن به سلامتی انسان و دام و زمين هاي کشاورزی و منابع آب و خاک و ... در کوتاه مدت و خيلی از اوقات در دراز مدت و بی سر و صدا وجود دارد. وجود تجربه های تاريخي جنایات مشابه مانند آلوده کردن جنگل ها و مزارع کشاورزی ویتنام با عامل نارنجی توسط آمریکا و ایجاد شدن موارد متعدد ناقص الخلقه زایی در کودکان متولد شده فقط یکی از اين نمونه هاست‌. ۴. آمریکا و اروپا سابقه طولانی در مطالعات داروها و واکسن های جدید در کشورهای فقیر در آفریقا ، آسیا ، آمریکای لاتین و بر روی سرخپوستان آمریکا و ... دارند. بسیاری از مطالعات داروهای جدید آمریکایی و اروپایی در این کشورها صورت می گیرد و برخی جنایات پزشکی و دارویی آنان در گذشته برملا شده و در حال حاضر جزئیات مربوط در اینترنت قابل دسترسی است و عملا مردم این مناطق به عنوان موشهای آزمایشگاهی مورد استفاده قرار گرفته اند‌. جنایت تاسکیجی بر روی رنگين پوستان آلاباما و مبتلا کردن آنان به سفیلیس و درمان نکردنشان، آلوده کردن عمدی حدود ۷۰۰ نفر از زندانیان گواتمالا به سوزاک در دهه ۱۹۴۰ میلادی نمونه ای از تعمّد متخصصان پزشکی و دارویی آمریکا است. ۵. محصولات خونی آلوده به ویروس ایدز و هپاتیت که از کشور فرانسه در دهه ۶۰ وارد ایران شده بود یکی از نمونه های دیگر است که منجر به ابتلای صدها نفر به ایدز در کشور و مرگ آنان شد. ۶. در مجموع به نظر می رسد همانطور که موشک های ناشناخته و جدیدشان را در لامرد فارس در جنگ رمضان امتحان کردند، بعید نیست که سموم و آلاینده های ناشناخته و جدیدشان را هم در مواد غذایی صادره به ایران با ساده انگاری برخی، آزمون کنند. اميدوارم با توجه‌ به وظیفه همکاران دانشگاه های علوم پزشکی در آگاه سازی مردم و مسئولان و صیانت از سلامت مردم، با آگاه‌ نمودن مسئولان محترم، لغو این معامله‌ و معاملات مشابه را از آنان مطالبه و پیگیری فرمایند. با احترام و آرزوی سلامتی. دکتر نجفی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تبریز