eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سرباز بدون مرز
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزت مردم را میفروشید خون های شهدا را به باد میدهید تا چند دلار از پول هاتون رو برگردانند «زهی حماقت»
7.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 مداحی بی نظیر و متفاوت سیدرضا نریمانی در شب عاشورا 🔹مالک بیا که دست علی را وفاق بست 🔹دل را معاویه به همین انتخاب بست 🇮🇷
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر علت تامه فرود آمدن اینهمه مصائب بر خاندان پیامبر خدا (ص) از ابتدا تا انتهای تاریخ و سهم گناه ما ؛ علما و بزرگان دلائل متعددي را در علل و عوامل بشهادت رسیدن اقا امام حسین (ع) و وقوع آن مصیبت عظیم در کربلا بیان داشته اند، از جمله ؛ حاکم شدن خلفا و حکام فاسد و ستمگر بر امور مردم ، اما ظهور حکام ظالم و ستمگر در هر عصر و بین هر نسلی طبیعی است، پس دلیل تامه وقوع ان مصیب عظیم و تکرار ان مصیبت در عصر های متعدد چه بوده و است؟ مردم ، مردم، مردم و... عدم وجود مردمی مطیع ، باهوش ، سالم، قوی و وفادار تنوری ، از جنس همراهان اقا امام حسین (ع)، در بین نسل ها و در عصر های متعدد، بنظر می رسد ؛ پس از رحلت پیامبر خدا (ص) تا دوره غیبت کبری یعنی در طول ۲۵۰ سال از حیات جسمانی ائمه اطهار (ع) و شاید تا زمان قیام نهضت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) ، هرگز کره زمین در یک زمان به تعداد ۷۲ نفر ادم به ما هو ادم از جنس شهدای کربلا بخود ندیده باشد. که اگر ، سایر ائمه اطهار (ع) نیز به تعداد ۷۲ همراه کربلایی می داشتند ، حتما انها نيز کربلای دیگری خلق می کردند. بنابراین می توان اینگونه این بخش از تاریخ را جمعبندی کرد ؛ ۱- یزید لعنه الله علیه، امام حسین (ع) را به شهادت نرساند. بلکه علت بشهادت رسیدن امام حسین (ع) ، عدم همراهی مردم با رسالت رسول خدا (ص) و ائمه اطهار (ع) بوده است، که بخودی خود فلسفه رسالت و حضور امام در بین مردم مخدوش و بشر بی لیاقت، محکوم به دوره غیبت کبری بوده است . ۲- همراهان امام حسین (ع) ، هم آنانی که بشهادت رسیدند و هم آنانی که به اسارت رفتند ، ممتازترین و بی نظیرترین انسانهای در عالم خلقت بوده اند. از همین رو می توانیم این ادعا را نیز مطرح کنیم؛ ملت ایران امروز چون آفتابی بر قله تاریخ بشریت می درخشد. ملت ایران و بلکه جمع کثیری از مردمان محور مقاومت در طول این ۴۷ سال و بلکه از سال ۱۳۴۲ بارها و بارها ثابت کردند؛ شبیه ترین انسانها به شهدای کربلا هستند . حماسه مردم ما در روز ۲۲ بهمن ۵۷، شرح حال رزمندگان ما در دوران ۸ سال دفاع مقدس ، آنگاه که برای حضور در خط مقدم ودر میادین مین و هجوم به لشکر کفر در صف های کیلومتری به تمنا می ایستادند ، بعضا این تصور ایجاد می شد که حتی از شهدای کربلا نیاز جان فداترند. انچه که به ابن خصیصه ملت ایران ضریب میدهد، مداومت و استقامت در پاسداری از این روحیه شهادت طلبی است ، در ایران عزیز ما کربلایی نه به مدت چند روز و عاشورایی نه به مدت چند ساعت، بلکه کربلا و عاشورایی به مدت ۴۷ سال برپاست. ما در ایران و در بخش های از محور مقاومت در هر روز حماسه هایی را شاهدیم که در تاریخ بی نظیر است . حتما لازم است؛ شرح این حماسه ها بخصوص در فتنه های پس از جنگ تحمیلی اول، در جنگ تحمیلی دوم ، در کودتای ۱۸ و ۱۹ دی ماه ۱۴۰۴ و همچنین در خلال جنگ تحمیلی سوم و نیز در عراق و سوریه و لبنان و غزه و یمن و... به دقت ، توصیف و ثبت و ضبط شود ، تا گوشه ای از سجایای امت برخاسته از نهضت کربلا و راز ماندگاری این مردم در سینه تاریخ آشکار گردد. گرچه با همه این اوصاف و تأییدات، نمی توانم از بیان این حقیقت غفلت کنم ؛ علت تامه شهادت امام خامنه ای رحمه الله علیه نیز ما مردم بوده ایم و بس. و شما حدیث مفصل بخوان از این مجمل، امید که خداوند سبحان، با دعای امام شهیدمان و امام حاضرمان از قصور و تقصیر ما در گذرد و ما را به سرنوشت مردم کوفه مبتلا نکند . به فضل خود ، یا ارحم الراحمین . علیرضا تنهای کیسمی ۵ تیر ۱۴۰۵ https://eitaa.com/alirezatanha110
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴صلاح الدین ابوعرفه، عالم اهل سنت: من، در باره امام حسین (ع) اشتباه کردم.
ألسَّلامُ عَلَيْكَ یا صاحِبَ الزَّمان السَّلَامُ عَلَیْکَ أَیُّهَا الْمَنْصُورُ عَلَی مَنِ اعْتَدَی... سلام بر تو و آن هنگام که ظلمت هزاران ساله ی جور و ستم را تنها بارقه ای از خورشید نگاهت،صبح می کند. سلام بر تو و بر مطلع الفجرِ آمدنت که پایان تمامی ستمگری هاست... 🏴🌷🕋🌷🏴 روز جمعه است و متعلق به مولایمان مهدی فاطمه ارواحنافداه است. و اگر نمی شودروی ماهش را دید! یادش نیز آرامبخش روح و روان ما خواهد بود. أللَّھُمَّ عَجِّــلْ لِولیِّکَ الفَرَج وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ صفایی کمیته حقوقی رزما
قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیا: تحرکات و حضور هواپیماهای نظامی‌ارتش تروریستی رژیم صهیونیستی در آسمان برخی کشورهای همسایه به سمت ایران، اقدامی‌خطرناک و تهدید علیه جمهوری اسلامی‌ایران می‌دانیم 🔹اعلام می‌داریم چنانچه آمریکا قادر به مهار و کنترل رژیم صهیونیستی نباشد، جمهوری اسلامی‌ایران هرگونه تهدیدی را علیه خود تحمل نخواهد کرد و پاسخ به این اقدامات خطرناک را حق خود می‌داند.
✔️ و دولت‌های عضو آن باید بابت جنگ تجاوزکارانه علیه ایران باشند 🔻 سخنگوی وزارت خارجه ایران: دبیر کل ناتو به همکاری با آمریکا و رژیم صهیونیستی در انجام حملۀ تجاوزکارانه علیه ایران، اعتراف به همدستی فعالانۀ این سازمان در ارتکاب تجاوز نظامی علیه یک کشور مستقل عضو سازمان ملل متحد است؛ تجاوزی که نقض فاحش حقوق بین‌الملل و اصول بنیادین سازمان ملل بوده است. 🔻 ناتو و تک‌تک دولت‌های عضو آن که در این تصمیم‌سازی مشارکت داشتند، باید بابت همه پیامدهای این جنگ تجاوزکارانه پاسخگو باشند. 🔻 دبیر کل ناتو صراحتا از و به عنوان کشورهایی که در ارتکاب تجاوز نظامی آمریکا علیه ایران کردند نام برده است. این دو کشور و هر کشور اروپایی دیگری که به ارتکاب تجاوز نظامی آمریکایی صهیونیستی علیه ایران کمک کرده است، باید به افکار عمومی خود و همه جهانیان توضیح دهند که چرا تصمیم به همدستی با متجاوزان علیه ایران گرفتند و چرا در ارتکاب جنایات شنیع و گسترده علیه مردم ایران در میناب، لامرد، تهران، اصفهان، سنندج، همدان، تبریز، شیراز، بندرعباس و بسیاری دیگر از شهرها و روستاهای ایران شریک شدند؟ حقوق بشر @ج_رزما_گمیته_حقوقی_قضایی ✍مص
✔️وقتی جنگ آغاز شود؟! سیاستمدار گلوله ثروتمند نان و فقیر فرزندش را می‌دهد. جنگ که پایان یافت، سیاستمداران دست یکدیگر را می‌فشارند، ثروتمندان قیمت‌ها را افزایش می‌دهند، و فقرا سرگردان به دنبال قبر فرزندان خود می‌گردند.»
13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌑 عاقبت فلاکت بار وطن‌فروشان توالت‌شورِ طرفدار پهلوی، که سال‌ها در خیالشان بهشت گمشده‌ای را می‌ساختند
🏴ما عاشورای ۶۱ را ندیدیم🏴 ولی؟! 🏴۹ اسفند ۱۴۰۴ را دیدیم هلهله می‌کردند... سوت و کف می‌زدند.🏴🏴🏴🏴 بر هر کسی که تو را در کشت و بر هرکسی که در شهادت تو هلهله کرد تا ابد لعنت.🌧
بسم الله الرحمن الرحیم مصاحبه با خودم😊😎 🎤🎧اگر شما به جای پزشکیان بودید چه میکردید؟ ۱. تمام‌چاه های نفت را پلمپ‌ میکردم و تمام تمرکزم را بر کنترل و مدیریت تنگه هرمز‌ میگذاشتم..🥱 _ چرا ؟ چون در بدترین شرایط تحریمی و محاصره دریایی درآمد ایران از تنگه هرمز دو برابر درامد نفتی اش‌خواهد بود. ۲. یکبارهم برای همیشه باب مذا‌کره را پلمپ میکردم 🤐 و دشمن را در بلا تکلیفی نگه‌ میداشتم .. و دست بر ماشه صبح تا شب سرهنگ ذوالفقاری را میسپردم برای دشمن شاخ و شانه بکشد و رجز بخواند..✊ _ چرا؟ 🎭چون اولا تجربه ثابت کرد که مذاکره با ابلیس شرافتمندانه نیست و آب در هاون کوبیدن است و دوما * پیروزی در میدان نبرد، پیش از آنکه در خاکریزها رقم بخورد، در ذهن فرماندهان، رزمندگان و افکار عمومی شکل می‌گیرد. و برترین هنر جنگ، شکست دادن دشمن بدون جنگیدن است. و این یعنی اهمیت تأثیر جنگ روانی، فریب و تضعیف اراده دشمن در پیروزی و رسیدن به اهداف ۳- سهمی قابل توجه از درآمد تنگه را با افتخار برای افزایش بودجه نظامی خاصه تقویت نیروی هوا فضا تخصیص میدادم و سهمی را بصورت تسهیلات بانکی کم بهره در جیب اقشار مختلف و نیازمند مردم میبردم و سهمی را برای تقویت اینترنت ملی برای کاهش خطر شبیخون سایبری و حمایت از صدا و سیما و رسانه های دلسوز برای اینکه ۲۴ ساعته برای مردم تبیین کنند که *هزینه مقاومت از هزینه مذاکره کمتر است و جنگ یک نعمت است و مذاکره با آمریکا نقمت. ۴. شرایط جنگی را تا هر وقت خزانه ام‌ پر شود و دست برترم در اقتصاد و قدرت نظامی تثبیت شود، کج دار و مریز با بازی روانی و رسانه ای حفط میکردم تا زمان استیصال دشمن فرا برسد... چرا ؟ چون در شرایط جنگی بر خلاف زمان اتش بس و یا صلح ، صاحبان تنگه هرمز میتوانند بدون اجبار به پاسخگویی به عرف و قوانین کذایی دریانوردی و بدون بار حقوقی! تردد کشتیها را مشروط به پرداخت عوارض کنند ..( manuale di San Remo). ۵. پرداخت عوارض کشتیها را فقط با ارز یوهان یا ریال مصوب میکردم. _ چرا؟ تا هم لطفی به حامیان‌سیاسی و استراتژیکم کرده باشم و هم‌پول ملی ام را قوی کرده باشم‌ و هم دلار را خفیف کرده باشم.. هرجا هم که لازم‌ بود دریافت عوارض را بصورت تهاتر با کالا انجام میدادم.. ۶. نه تنها حضور مردم در خیابانها را منع نمیکردم که با ایجاد تسهیلات و تمهیدات و مناسب سازی محیطی مردم را به ماندن موثر در خیابان تشویق هم میکردم. _چرا؟ *** چون سرمایه اصلی کشورها و حکومت ها مردم هستند و نه فقط نیروی نظامی .. پس منطفی است که هدف گذاری و سرمایه گذاری برای تقویت این مولفه قدرت نظام و تضعیف این سرمایه در اسراییل و امریکا و کشورهای متخاصم عربی! در دستور کار یگان جنگ روانی و جامعه شناسی و اطلاعاتی ما قرار گیرد. ----‐------------------------------------------------ قائد شهید امت سخنرانی مراسم ارتحال امام خمینی ره - خرداد ۱۴۰۴ * قائد شهید امت - سخنرانی مراسم ارتحال امام خمینی ره - خرداد ۱۳۹۸ * کتاب هنر جنگ از سان‌تزو ✍‌محبوبه حقیقی🌷😊