کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام امکان ندارد.مطمئن باشید اطلاعات کافی وجود ندارد ونباید داشته باشد .. با احترام صانعی
سلام جناب صانعی بزرگوار شواهد و قرائن نشان می دهد که تهدید استعفا پزشکیان باعث شده است برای جلوگیری از تنشهای اجتماعی وسیاسی وفاق مصلحتی صورت گرفته سوال چرا باید نیروهای نظامی که تحت فرماندهی کل قوا هستند با رئیس جمهور و رئیس مجلس چفت شوند؟
رفتاری پزشکیان کاملا نشان می دهد که ایشان اراده ای برای مقابله با آمریکا را ندارد
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
سلام جناب صانعی بزرگوار شواهد و قرائن نشان می دهد که تهدید استعفا پزشکیان باعث شده است برای جلوگیری
سلام
بنده این مشکل برایم با شهیدی بزرگوار پیش آمد... ندانستم ؟!
عارفان را جام حق نوشیده اند
راز نا دانسته را آموختن هر که را
اسرار حق آموختن مهر کردند
دهانش دوختن......؟!!
التماس دعا ارادت صانعی
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢علف بخورید اما سلاح اتمی بسازید!
پرفسور جان مرشایمر، نظریه پرداز رئالیسم و استاد روابط بین الملل دانشگاه شیکاگو:
اگر من به جای سیاستمداران ایرانی بودم، برای ساخت سلاح اتمی حتی اگر لازم بود علف میخوردم.
چون اگر سلاح اتمی داشته باشید، بسیار بعید است که اسرائیل یا آمریکا مجددا به شما حمله کنند.
چون از وقوع جنگ هستهای می ترسند.
#ج_رزما_حقوقی_قضایی
#مص
استاد حسن رحیم پور ازغدی:
از آقایان مسئولین شنیدم که خودشان هم
بر این باورند ، که جنگ بعدی هم ، در راه
است. بعضی از مفاد تفاهم نامه سوءتفاهم
است.
رهبری میگوید همین شروط ، که به عنوان
پیششرط مشخص شده هم عملی نمیشود.
سؤال این است که آقای پزشکیان ، چگونه
تعهد میکند که آمریکا شروط را انجام بدهد؟
ایشان از طرف ترامپ تضمین میدهد؟از کجا
معلوم انجام بشود.
رهبری نظرش این است ، که بر حسب تجربه
مذاکرات نتیجه نخواهد داشت. مذاکره را ما
چند بار امتحان کردیم.
#رزما
https://eitaa.com/jrazmaa
هدایت شده از وبگردی اصفهان
⚠️ از همان ابتدا در سال ۴۰۳ هدف نهایی را گفته بودند اما باور نکردیم...
🔻مانیفست گورباچوف ایرانی، یعنی بردن ایران به مسیر استهاله از درون به سمت تفکر غربی و سپس چنج نظام به وسیله خود مسولان
🏴💢نشرش باشما👆👌
#خیانت_خواص
#نه_به_مذاکره 🖍
#مرگ_بر_اسرائیل ✊
#مرگ_بر_آمریکا ✊
#ایرانامامرضا ❤️
#ایران 🇮🇷
@esfahan_webgardi
🔴 پزشکیان:
من نمیتوانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند و گرسنه باشند. خدا از من نخواهد گذشت، از دولت نخواهد گذشت.
✍ اتفاقا اتفاقا، شما که تا حالا خیلی هم خوب تونستی... اما از این به بعد دیگه ما نمیتونیم تحمل کنیم این همه توانایی عظیم شما رو... زمان آلترناتیو برای شماست که نتونستی، آلترناتیو میدونید چیه دیگه؟ البته شما که خوب میدونستی ماها شاید دو سالی طول کشید تا بفهمیم منظور شما از آلترناتیو (جایگزین)، دقیقا آلترناتیو برای چی بود؟!
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پزشکیان : با آمریکا برادریم😔😔
چه برادری بهتر از آمریکا ؟؟؟
گوشه ای از خدمات برادرانه امریکا به ایران :
۱. شهادت رهبر انقلاب
۲. شهادت سردار سلیمانی
۳. شهادت ده ها سردار نظامی تراز اول و شجاع ایران
۴. بمباران کلیه تاسیسات هسته ایران
۵. بمباران زیرساخت های برق و انرزی ایران
۶. شهادت ۱۷۰ کودک طفل معصوم و بی گناه مینابی
۷. شهادت بیش از ۱۰۰ نفر ملوان مظلوم و بی دفاع در ناوچه دنا
۸. شهادت بیش از ۴۵۰۰ هموطن ایرانی از کودک و زن و بچه تا پیرمرد و پیرزن
۹. محاصره دریایی ایران
۱۰. توهین و تحقیر ایرانی ها در توییت ها و سخنرانی ها
۱۱. اعمال تحریم های سخت و سنگین بین المللی و همه جانبه ایران به مدت حداقل ۲۰ سال
۱۲. جلوگیری از ورود داروهای بیماری های خاص از جمله بیماران پروانه ای و سرطان
۱۳. دخالت مستقیم در امور داخلی ایران و افزایش تنش ها و درگیری های داخلی
۱۴. مسلح کردن گروه های معاند و ضد انقلاب در ایران و مرزهای ایران
۱۵. بمباران بنادر دريايي ایران
و ده ها خدمات دیگری که برای خیرخواهی و اثبات برادری با جناب پزشکیان انجام داده اند و در این راه از هیچ خدمتی دریغ نکرده اند...
پ.ن : اولین استارت جنگ با ایران از زمانی شروع شد که ایشان فرمودند ما با اسرائیل هم اگر سلاحش را زمین بگذارد مشکلی نداریم...
و اینگونه بود که برادران ایشان، خاک ایران را توبره کردند....
✍وقتی گفت با آمریکایی ها برادریم قائم پناه شروع کرد پوزخند زدن ، حالا از سر ذوق بوده یا تمسخر
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
پزشکیان : با آمریکا برادریم😔😔 چه برادری بهتر از آمریکا ؟؟؟ گوشه ای از خدمات برادرانه امریکا به ایر
این سخنان رهبرشهیدمون مستقیم به پزشکیان بود
هدایت شده از کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 پزشکیان:
من نمیتوانم مسئول مملکتی باشم که مملکت شیعه و علی باشد و یک عده بیکار باشند و گرسنه باشند. خدا از من نخواهد گذشت، از دولت نخواهد گذشت.
✍ اتفاقا اتفاقا، شما که تا حالا خیلی هم خوب تونستی... اما از این به بعد دیگه ما نمیتونیم تحمل کنیم این همه توانایی عظیم شما رو... زمان آلترناتیو برای شماست که نتونستی، آلترناتیو میدونید چیه دیگه؟ البته شما که خوب میدونستی ماها شاید دو سالی طول کشید تا بفهمیم منظور شما از آلترناتیو (جایگزین)، دقیقا آلترناتیو برای چی بود؟!
🇮🇷#دادستان_کجایی
@DadSetanKojayi
با ما در #کانال_ایتا همراه باشید👇
https://eitaa.com/DadSetanKojayi
هدایت شده از Tanha110
هوالسمیع البصیر
از فرماندهی در میادین رزم تا اداره میادین شهرها؛
(بیاد شهید مهدی خوش سیرت)
این روزها اخبار متعددی از محل تجمع مردم در میادین شهرها بگوش می رسد ؛
- عده ای، از شعارهای ساختار شکنانه در این میادین می گویند .
- عده ای، از حضور افراد بیحجاب در این اجتماعات شکایت دارند .
- عده ای ، بعضی از دست نوشته های در دست مردم را صحیح نمی دانند ،
والی اخر .
و من در میان این غوغاها بیاد شهید مهدی خوش سیرت از فرماندهان لشکر قدس گیلان افتادم،
امروز ۶ تیرماه سالروز شهادت این شهید و البته جمع دیگری از شهدای لشکر قدس گیلان در سلسه عملیات های نصر در سال ۶۶ جهت آزاد سازی شهر ماووت عراق است.
سعی کنید حال و احوال و وصیت نامه این شهید را هم مطالعه کنید .
بنظرم راهکار حل بسیاری از مسایل امروز جامعه ما ، همچنان در نزد این شهداست ،
من یقین دارم اگر اداره میادین شهرها در دست افرادی از جنس شهید مهدی خوش سیرت باشد ، حتما برکات و توفیقات میادین ما همچون توفیقات گردانهای رزمی ما در دوران جنگ تحمیلی چند بعدی و ترکیبی خواهد بود ،
شهید خوش سیرت واقعا قادر بود ، جوان صفر کیلومتر را تحویل بگیرد و انرا در یک مدت کوتاه و در حین جنگ با رژیم افلقی صدام به یک رزمنده در تراز سپاه اسلام بسازد ،
از همین رو فرماندهان بالاتر عشق می کردند به گردانهایی که افرادی مانند مهدی خوش سیرت فرماندهی انرا بر عهده داشتند.
برای انها مهم نبود که تعداد نفرات این گردانها چقدر است؟
کیفیت اموزش و روحیه و معنویت نیروهای ورودی به این گردانها چگونه است؟
حتی وضعیت سلاح و مهمات و لجستیک این گردانها ایا کافی است یا خیر؟
یقین داشتند که مهدی خوش سیرت می تواند همه را سازماندهی و برای رزم اماده کند .
یقین داشتند که هر فردی که وارد گردان مهدی خوش سیرت شود، در تراز یک رزمنده شجاع ، کار بلد ، منظم و نماز شب خوان خارج خواهد شد ،
انها یقین داشتند جوهر وجودی ، معرفت ، معنویت ، شجاعت، روح پاک و بی آلایش و خلق نازنین مهدی خوش سیرت انقدر فراگیر است که بتواند ؛ رزمندگان در گردان را با همه سلایق و تفاوت های در ظاهر و باطن به یک رنگی برساند و انها را چون یک رزمنده قابل اعتماد در میدان عمل تا عشق به شهادت(جان فدایی) اماده کند،
امروز نیز عطر خوش شهید مهدی خوش سیرت می تواند معجزه کند،
کافی است میادین شهرها را به ایشان بسپارید.
یقین داشته باشید اگر بی حجاب هتاک هم از روی غفلت و اشتباهی و اتفاقی بخواهد از وسط جمعیت در این میادین عبور کند بلافاصله جذب معرفت و معنویت ابن عارف میادین نبرد می شود و از آنسو با حجاب کامل و مقید به اداب الهی و به عنوان جان فدای ایران عزیز خارج خواهد شد .
از الزامات جنگ ترکیبی همین است؛
همه ملت و بلکه همه ازادگان دنیا و از جمله چنین جوانانی باید جهت شرکت در جنگ نهایی و وجودی با امریکا و رژیم صهیونی، جذب و به سلاح علم و اخلاق و معنویت و تخصص به نهایت آمادگی رزمي نائل گردند،
در جنگ ترکیبی جدید ، تماشاچی و بی طرف ، بی معنا است.
در جنگ ترکیبی، تضعیف ساختارهای رسمی و غیر رسمی و احزاب و گروهها و سلایق و ... صحیح نیست ،
بلکه همه افراد و همه قابلیت ها و همه امکانات نظام و این سرزمین ، در همه ابعاد برای پذیرش جنگ نهایی باید وارد میدان شوند .
در جنگ ترکیبی، میادین شهرها، میدان رزمایش و مرکز تعلیم و تربیت و پرورش نسل جدید جهت حفاظت و پاسداری از پرچم خدا و پرچم ایران در روی زمين است.
علیرضا تنهای کیسمی
۶ تیر ۱۴۰۵
https://eitaa.com/alirezatanha110