eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
https://virasty.com/ruhollahbejani/1782539195183707642 حجت الاسلام والمسلمین در ویراست خود امروز منتشر کرد: ابوموسی شناسی خط انقلاب شماره ۲۶۱۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مصاحبه با نشریه خودمان ایام انتخابات بود هنوز نه جنگی بود و نه توافقی...اما شناختی که از اشخاص است، پیش بینی کردم که اگر یک آقایی رئیس جمهور شود در موقعیتی قرار خواهیم گرفت که دوسال دیگر قرار گرفتیم.... @Razmaazar
🔻همزمان با جهش بی‌سابقه قیمت مواد غذایی و مسکن و در اوج فشارهای دشمن بر بازار ارز، واردات خودروهای لوکس مجوز یافته است. 🔹ریچارد نفیو، طراح تحریم‌ های ایران، در خاطرات خود برای دولتمردان آینده آمریکا نوشته بود: کالاهای لوکس را تحریم نکنید تا تبعیض، رنج بیشتری بر مردم ایران تحمیل کند. 🩸 https://eitaa.com/akhbarae_foori ✍بدون شرح، رئیس‌جمهورِ عدالتخواه ملت گرسنه⁉️بجای سخنرانی‌های چاله میدانی جواب دهد... 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اقتصادی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
7.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 ببینید 💢 همه باید پیرامون «ولـیّ‌امـر» وحدت داشته باشند. 🔸 بیان اقسام وحدت!! 🔸وحدت واجب و وحدت حرام 🚫 وحدت با غیرِ «حبل‌الله» (ولیّ امر)، وحدت با شیطان است. 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اعتقادی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقای پزشکیان معرفی میکنم ملت گرسنه‌ای ایران این تازه یه روستاست فیلم رو برای اون خوک کله زرد که از رو دستت کپی میکنه به مردم ایران توهین می‌کنه هم بفرست 🚩 🏴 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_اقتصادی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
(ع) 🌹 امام سجاد (ع)؛ الگوی جهاد تبیین 1️⃣ پس از عاشورا، دشمن در پی تحریف قیام امام حسین (ع) و منزوی کردن اهل‌بیت (ع) بود. 2️⃣ امام سجاد (ع) با خطبه‌های روشنگر و معارف صحیفه سجادیه، حقیقت اسلام و چهره حکومت اموی را آشکار ساخت. 3️⃣ صحیفه سجادیه تنها کتاب دعا نیست؛ بلکه مدرسه‌ای برای معرفت، بصیرت و مبارزه با تحریف است. 🌼 @Khahad_Amad12 ✍بدون شرح، رئیس‌جمهورِ عدالتخواه ملت گرسنه⁉️بجای سخنرانی‌های چاله میدانی جواب دهد... 🆔️@J.RAZMAA @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_معرفتی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
12.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ ثابتی به نماینده طرفدار قالیباف (روح‌الامینی) که تعطیلی مجلس را توجیه کرده بود؛ 🔻بنده دلم برای تریبونی که با چند ثانیه آن میتوانستم جلوی چند همت فساد اقتصادی را بگیرم تنگ شده است + بازخوانی یک مثال مهم از اثرگذاری تریبون مجلس محمد شریعتمداری در پتروشیمی... ✍این قدر دنبال بگم بگم نباشید بزارید رو بخور بخور وفاق باشد
علی نادری مدیرعامل سابق خبرگزاری جمهوری اسلامی رئیس جمهور منت 10 تا15روز فروش نفت ایران را بر سر رزمندگان پای لانچر میگذارد؟ بهتر نبود تراستیهای همکار دولت را جمع و جور می کردید تاچندین برابر این عدد حیف و میل نشود؟ اگر فقط با 20میلیون بشکه نفت دنیا را شکست دادند،دهها برابرش کنید تامجبور نشوید با آن شروط بروید پای میز مذاکره!
🔺کنایه جالب توجه مشاور انتخاباتی قالیباف: قسط اول 300 میلیارد دلاری که قرار بود بگیرید در سیریک نقد شد خسته نباشید. و بقیه کامنتها... 🌐 عصــــای موســــی👇 Ⓜ️ @moseesom 💬 نظرات 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA          @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
حمید فرخ‌نژاد به عنوان راننده تاکسی اینترنتی «اوبر» در لس آنجلس، از درخشش تیم ملی ایران در لس آنجلس حسابی فشاری شده 😂 @twtenghelabi 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/        
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
مثل کبک سرمان را زیر برف نکنیم. ✍🏼 هاشم کامکار شک نکنید : آمریکا پس از اتمام جام جهانی حمله ای شدید و جدی را بر علیه ایران اجرا خواهد کرد. همه ی شواهد نشان می دهد که آنها در تدارک یک حمله ی وسیع هستند. لابی صهیونیستی در کل جهان احساس خطر کرده است و از کارشناسان ارشد نظامی اشان در آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه خواسته اند تا با سرمایه ی نفتی شیخ نشین های خائن حاشیه ی خلیج فارس، چند طرح متنوع و اجرایی برای تصرف جزیره خارک و بخشی از سواحل ایران ارائه نمایند. آنها این فرصت 60 روزه را هم لازم داشتند که تنگه هرمز باز باشد تا هم قیمت نفت بالاتر نرود و هم برخی کالاهای مورد نیاز برای تجهیز مجدد پایگاههایشان را به منطقه ارسال نمایند. در لبنان نیز آمریکا و اسرائیل دنبال خلع سلاح حزب الله با کمک ارتش و دولت لبنان هستند. الان ما نباید به آنها فرصت بازسازی بدهیم. از نظر اینجانب و جمع کثیری از مردمی که مبعوث شده اند و هرشب در میادین شهرها و روستاهایمان عاشقانه و قاطعانه خونخواه رهبر شهیدشان هستند ما باید بدون هیچ مکثی با شدت تمام حمله گسترده به شهرهای رژیم صهیونیستی و پایگاههای آمریکا در منطقه را آغاز کنیم. مسئولین گرامی ، امروز مردم عزیز ما بیدارتر از همیشه هستند. شما هم از مردم غیور جا نمانید و با مردم همراه شوید. و فکر آخرت خود باشید. عزیزان شک نکنید. آمریکا هیچیک از بندهای برگشت ناپذیر تفاهم نامه را انجام نخواهد داد. این خط و این نشان. برای کشوری که بدون پشتوانه می تواند دلار چاپ کند پرداخت چند میلیارد دلار ، از نظر آنها که حاضرند برای نابودی جمهوری اسلامی هزاران میلیارد دلار خرج کنند مبلغی نیست. عزیزان فریب نخورید. اینها تفاهم مفاهم سرشان نمی شود. دوستانه نوشتم. عزیزان شما هم دوستانه نشر دهید تا مسئولین دلسوزمان هم دوستانه بخوانند. و نگذارند نفوذی های موجود همچنان گرای ضعف و بدبختی مردم سرافراز ایران را به جهان صادر کنند. جز از خدا نباید بترسیم. دستور قرآن در این شرایط و با چنین افراد خبیثی قطعا امضاء کردن تفاهم نامه نیست. بسم الله. دستور بستن تنگه را همین الان صادر کنید. اگر همین امشب حمله به مواضع اسرائیل و آمریکا در منطقه را شروع کنیم خواهیم دید که دشمنان زبون و بی شرف و ظالم ما چگونه با حقارت مجددا درخواست آتش بس خواهند داد و تک تک شرایط ما را خواهند پذیرفت. باید کار را یکسره کرد. سکوت و بی تفاوتی ما بزودی منجر به از دست رفتن فرصتها برای ایران و خلع سلاح حزب الله لبنان می گردد. هوشیار باشیم. نباید به این دشمن پیمان شکن فرصت داد. تکرار می کنم. باید به مفاهیم زیبای قرآن توجه کنیم. شما هم می دانید که در این شرایط دستور قرآن رفتن دنبال بندهای تفاهم نامه امضاء شده با شیطان خبیث نیست. عزت زیاد عزیزان شنبه ششم تیر ماه 1405
. 🔸اگر در مذاکرات، ذره‌ای حسن‌ظن به آمریکا پیدا کنید، سقوط می‌کنید🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 در جمع ما هستند کسانی که قبل از انقلاب، گرفتار زندان و شکنجه بودند و این حرف بنده را خوب متوجه می‌شوند. بازجو وقتی شلاق به دست می‌گرفت و می‌زد، موقع حساس و خطرناکی نبود، اما وقتی دستور می‌داد برای آقا بیاورید خطرناک بود! وقتی می‌گفت تلفن در اختیارش بگذارید تا به هرکه می‌خواهد تلفن کند،‌ آنوقت خطرناک بود. وقتی می‌گفت نامه‌ای به خانواده‌ات بنویس، آنوقت خطرناک بود. وقتی نمازخوان‌هایشان را [به‌عنوان واسطه] می‌آوردند -اگر نمازخوانی داشتند- که با این زندانی که نمازخوان هست صحبت کند، خطرناک بود. زمان خطرناک، آن زمانی بود که این فرد با خودش می‌گفت: «اینها آنطور هم بدذات نیستند که ما فکر می‌کنیم». گفتنِ این حرف همان، و همان! یک ذره حسن‌ظن، انسان را ساقط می‌کرد. افرادی بودند که باآبرو به زندان رفتند، اما بی‌آبرو بیرون آمدند! اصلاً عوض شدند. مشی‌شان تغییر کرد و آخرش هم ساواکی شدند. فردی بود،‌ مبارزه کرده بود،‌ زندان افتاد، بعد ساواکی شد؛ چون به آنها پیدا کرد؛ یک ذره فکر کرد که در آنها رحم و انسانیت هست. آن روزی که به این مملکت، می‌زنند، خطرناک نیست. آن روزی که برای می‌آیند باید دست به دعا برداشت و استغاثه کرد و خود را به خدا سپرد! این ساعت‌ها خطرناک‌تر است! بمباران شهرها، علامت ضعف آنهاست. چون امت نمی‌توانند با صحبت، مردم را تسخیر کنند و لذا موشک می‌زنند. ✅ حکمت‌ آیت‌الله حائری شیرازی: eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3 🆔️@J.RAZMAA