eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
🔺کنایه جالب توجه مشاور انتخاباتی قالیباف: قسط اول 300 میلیارد دلاری که قرار بود بگیرید در سیریک نقد شد خسته نباشید. و بقیه کامنتها... 🌐 عصــــای موســــی👇 Ⓜ️ @moseesom 💬 نظرات 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA          @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 @پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما🔻 https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e
حمید فرخ‌نژاد به عنوان راننده تاکسی اینترنتی «اوبر» در لس آنجلس، از درخشش تیم ملی ایران در لس آنجلس حسابی فشاری شده 😂 @twtenghelabi 🆔️@J.RAZMAA     @کمیته_عالی_فجازی_ج_رزما کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/        
هدایت شده از ملت امام حسین (ع)
مثل کبک سرمان را زیر برف نکنیم. ✍🏼 هاشم کامکار شک نکنید : آمریکا پس از اتمام جام جهانی حمله ای شدید و جدی را بر علیه ایران اجرا خواهد کرد. همه ی شواهد نشان می دهد که آنها در تدارک یک حمله ی وسیع هستند. لابی صهیونیستی در کل جهان احساس خطر کرده است و از کارشناسان ارشد نظامی اشان در آمریکا و انگلیس و آلمان و فرانسه خواسته اند تا با سرمایه ی نفتی شیخ نشین های خائن حاشیه ی خلیج فارس، چند طرح متنوع و اجرایی برای تصرف جزیره خارک و بخشی از سواحل ایران ارائه نمایند. آنها این فرصت 60 روزه را هم لازم داشتند که تنگه هرمز باز باشد تا هم قیمت نفت بالاتر نرود و هم برخی کالاهای مورد نیاز برای تجهیز مجدد پایگاههایشان را به منطقه ارسال نمایند. در لبنان نیز آمریکا و اسرائیل دنبال خلع سلاح حزب الله با کمک ارتش و دولت لبنان هستند. الان ما نباید به آنها فرصت بازسازی بدهیم. از نظر اینجانب و جمع کثیری از مردمی که مبعوث شده اند و هرشب در میادین شهرها و روستاهایمان عاشقانه و قاطعانه خونخواه رهبر شهیدشان هستند ما باید بدون هیچ مکثی با شدت تمام حمله گسترده به شهرهای رژیم صهیونیستی و پایگاههای آمریکا در منطقه را آغاز کنیم. مسئولین گرامی ، امروز مردم عزیز ما بیدارتر از همیشه هستند. شما هم از مردم غیور جا نمانید و با مردم همراه شوید. و فکر آخرت خود باشید. عزیزان شک نکنید. آمریکا هیچیک از بندهای برگشت ناپذیر تفاهم نامه را انجام نخواهد داد. این خط و این نشان. برای کشوری که بدون پشتوانه می تواند دلار چاپ کند پرداخت چند میلیارد دلار ، از نظر آنها که حاضرند برای نابودی جمهوری اسلامی هزاران میلیارد دلار خرج کنند مبلغی نیست. عزیزان فریب نخورید. اینها تفاهم مفاهم سرشان نمی شود. دوستانه نوشتم. عزیزان شما هم دوستانه نشر دهید تا مسئولین دلسوزمان هم دوستانه بخوانند. و نگذارند نفوذی های موجود همچنان گرای ضعف و بدبختی مردم سرافراز ایران را به جهان صادر کنند. جز از خدا نباید بترسیم. دستور قرآن در این شرایط و با چنین افراد خبیثی قطعا امضاء کردن تفاهم نامه نیست. بسم الله. دستور بستن تنگه را همین الان صادر کنید. اگر همین امشب حمله به مواضع اسرائیل و آمریکا در منطقه را شروع کنیم خواهیم دید که دشمنان زبون و بی شرف و ظالم ما چگونه با حقارت مجددا درخواست آتش بس خواهند داد و تک تک شرایط ما را خواهند پذیرفت. باید کار را یکسره کرد. سکوت و بی تفاوتی ما بزودی منجر به از دست رفتن فرصتها برای ایران و خلع سلاح حزب الله لبنان می گردد. هوشیار باشیم. نباید به این دشمن پیمان شکن فرصت داد. تکرار می کنم. باید به مفاهیم زیبای قرآن توجه کنیم. شما هم می دانید که در این شرایط دستور قرآن رفتن دنبال بندهای تفاهم نامه امضاء شده با شیطان خبیث نیست. عزت زیاد عزیزان شنبه ششم تیر ماه 1405
. 🔸اگر در مذاکرات، ذره‌ای حسن‌ظن به آمریکا پیدا کنید، سقوط می‌کنید🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 در جمع ما هستند کسانی که قبل از انقلاب، گرفتار زندان و شکنجه بودند و این حرف بنده را خوب متوجه می‌شوند. بازجو وقتی شلاق به دست می‌گرفت و می‌زد، موقع حساس و خطرناکی نبود، اما وقتی دستور می‌داد برای آقا بیاورید خطرناک بود! وقتی می‌گفت تلفن در اختیارش بگذارید تا به هرکه می‌خواهد تلفن کند،‌ آنوقت خطرناک بود. وقتی می‌گفت نامه‌ای به خانواده‌ات بنویس، آنوقت خطرناک بود. وقتی نمازخوان‌هایشان را [به‌عنوان واسطه] می‌آوردند -اگر نمازخوانی داشتند- که با این زندانی که نمازخوان هست صحبت کند، خطرناک بود. زمان خطرناک، آن زمانی بود که این فرد با خودش می‌گفت: «اینها آنطور هم بدذات نیستند که ما فکر می‌کنیم». گفتنِ این حرف همان، و همان! یک ذره حسن‌ظن، انسان را ساقط می‌کرد. افرادی بودند که باآبرو به زندان رفتند، اما بی‌آبرو بیرون آمدند! اصلاً عوض شدند. مشی‌شان تغییر کرد و آخرش هم ساواکی شدند. فردی بود،‌ مبارزه کرده بود،‌ زندان افتاد، بعد ساواکی شد؛ چون به آنها پیدا کرد؛ یک ذره فکر کرد که در آنها رحم و انسانیت هست. آن روزی که به این مملکت، می‌زنند، خطرناک نیست. آن روزی که برای می‌آیند باید دست به دعا برداشت و استغاثه کرد و خود را به خدا سپرد! این ساعت‌ها خطرناک‌تر است! بمباران شهرها، علامت ضعف آنهاست. چون امت نمی‌توانند با صحبت، مردم را تسخیر کنند و لذا موشک می‌زنند. ✅ حکمت‌ آیت‌الله حائری شیرازی: eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3 🆔️@J.RAZMAA
3.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⚜ ویدیو سنتکام از حمله شب گذشته خود که مجددا دکل مخابراتی پایگاه شهید راهبری نیرو دریایی سپاه پاسداران در سیریک را هدف قرار دادن و اینبار احتمالا آن را کاملا غیر عملیاتی کرده‌اند. ادامه خبرهای ۲۴ ساعت گذشته 🔻
⚜ دونالد ترامپ: دیگر هیچ‌کس نمی‌خواهد رهبر ایران شود. آن‌ها گفتند: “چه کسی مایل است رئیس‌جمهور شود؟” و همه گفتند: “نه، متشکرم.” رسانه‌های جعلی مانند نیویورک تایمز، ABC، NBC، CBS و CNN گفتند که ایران امروز نسبت به چهار ماه پیش بسیار قوی‌تر شده است. آن‌ها به‌شدت مشتاق هستند که با ما به توافق برسند. آن‌ها امتیازات زیادی به ما می‌دهند. او (قاسم سلیمانی) یک ژنرال درخشان بود. اما از نظر ذهنی فردی بسیار بیمار بود. کشته شدن سلیمانی یکی از بزرگ‌ترین اتفاقاتی بود که تاکنون در خاورمیانه رخ داده است. برخی گفته‌اند که این بزرگ‌ترین اتفاق در ۱۰۰ سال گذشته بوده است. من فکر می‌کنم خمینی و افراد دیگری در ایران از اینکه من سلیمانی را کشتم خوشحال بودند، چون آنها هم از او می‌ترسیدند. عملیات نظامی؛ اصطلاحی که اطرافیانم ترجیح می‌دهند از آن استفاده کنم، چون واژه «جنگ» مفهومی دارد که آن‌ها دوست ندارند. اما چه آن را جنگ بنامید و چه نه، واقعیت همان چیزی است که هست. خبرنگار: شما گفتید که ایران آتش‌ بس را نقض کرده است. آیا آن‌ها با پیامدی روبه‌رو خواهند شد؟ ترامپ: خواهید فهمید. خبرنگار: آیا هنوز معتقدید که آتش‌ بس برقرار است؟ ترامپ: از این خوشم نمی‌آید که آنها دیروز چهار تیر به سمت یک کشتی شلیک کردند. ما سه‌ تای آنها را سرنگون کردیم. آن کشتی متعلق به متحدان ما نبود، اما یک کشتی بود، یک کشتی بسیار گران ‌قیمت. کشتی سالم ماند، اما کمی آسیب دید. آن‌ها نباید چنین کاری انجام دهند. بنابراین، خواهید فهمید. ⚜ خبرگزاری نیویورک تایمز اعلام کرد طی حمله اخیر آمریکا ۶ فروند جنگنده F-35 و F-16 شرکت داشتند و ۴ تاسیسات ایران در تنگه هرمز و جزیره قشم را مورد هدف قرار داده اند.همچنین این عملیات ۹۰ دقیقه به طول انجامید. ⚜ ارتش آمریکا با قراردادی به ارزش 36 میلیارد دلار خط تولید موشک های رهگیر THAAD را 4 برابر کرده است، این قرارداد در ژانویه سال جاری امضا شده است و بزودی لاکهید مارتین آن را اجرا خواهد کرد. ⚜ | وزارت دفاع پادشاهی بحرین اعلام کرد صبح امروز ایران با چند پهپاد انتحاری به این کشور حمله کرده است 🔻🔻
⚜ هدف قرار گرفتن یک کشتی جدید در تنگه هرمز ▫️سازمان حمل و نقل دریایی بریتانیا گزارش داد که یک نفتکش هنگام عبور از تنگه هرمز مورد اصابت یک پرتابه ناشناس قرار گرفته است. پل کشتی آسیب دیده، همه خدمه در سلامت هستند و هیچ خسارت زیست‌محیطی گزارش نشده است. 🔻🔻🔻
⚜ ارتش آمریکا با قراردادی به ارزش 36 میلیارد دلار خط تولید موشک های رهگیر THAAD را 4 برابر کرده است، این قرارداد در ژانویه سال جاری امضا شده است و بزودی لاکهید مارتین آن را اجرا خواهد کرد. 🔻🔻🔻
⚜ ابراهیم عزیزی، رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس: آمریکا بار دیگر در میانه مذاکرات به ایران حمله کرده است. رئیس‌جمهور ناکام آمریکا یک بار دیگر ثابت کرده است که به اصول مذاکره و آتش‌بس پایبندی ندارد. این نقض بی‌مهابای آتش‌بس توسط آمریکا، بدون شک، همانند همیشه به عقب‌نشینی و پشیمانی آن‌ها منجر خواهد شد. @Military_zone_magazine
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 پرت دادن این پیمانِ نقض‌شده و بازگشتن به جنگ، حکم و دستور قرآن است ▪️اگر شکستند پیمان‌هایشان را بعد از تعهدشان و شما را مسخره کردند؛ برگردید به جنگ! «...إِنَّهُم لَا أَيْمانَ لَهُم...» دیگر پیمان با آنها اعتباری ندارد. ▪️بلافاصله آیۀ بعدی می‌فرماید: پس چرا نمی‌جنگید با کسانی که پیمان شکستند؟ «أَلا تُقاتِلونَ قَومًا نَكَثوا أَيمانَهُم...» ▪️«أَتَخشَونَهُم»؛ از آن‌ها می‌ترسی؟ می‌ترسی منزوی بشی؟ می‌ترسی شرایط اقتصادیت بدتر بشه؟ ترسناک‌تر از همۀ این‌ها هم هست «...فَاللّهُ أَحَقُّ أَن تَخشَوهُ...» من حکم کردم پیمان رو بشکن از من نمی‌ترسی؟ شیخ اسماعیل رمضانی ‌
🔰عبدالناصر همتی: دولت باید بابت افزایش تورم عذرخواهی کند 🔻پ ن: این اظهارات همتی مربوط به دوران دولت شهید رئیسی است که نرخ تورم نقطه به نقطه در کانال ۳۰ درصد بود. 🔺الان که تورم نقطه به نقطه حدود ۳ برابر آن موقع شده، وقت عذرخواهی از مردم نرسیده؟ 👤 مهدی مهرپور @Kayhan_Online
✍ سیاست شیطانیِ «طوفان بی‌نظمی» ♦️ آمریکا ایران را دشمن جدی خود می‌داند. آنگاه سیاست آمریکا در مقابل دشمنش ایران چیست؟: 👈«عقلِ دشمن را در طوفانِ بی‌نظمی غرق کن. آشفتگیِ کنترل‌شده، دشمن را به‌هم می‌ریزد و متفرّق می‌نماید». 👆 و حال برگردید و تمامی توئیت‌های ترامپ در دو سه ماه گذشته را مرور کنید. آیا چیزی غیر از عملیاتی کردن سیاست شیطانیِ «طوفانِ بی‌نظمی» بوده است؟ 📌چه کسانی در ایران توسط همین «طوفان بی‌نظمی» ترامپ از «نظم» خارج شدند؟ آن‌ها باید مجددا" سیاست را از اول فرا بگیرند، بخصوص اونی که با وفاق منحوس، با بهم ریختن نظم و تعطیلی مجلس شورای اسلامی جدیدا رئیس الوزرای مذاکرات شده است .. 📣ستاد رسانه جنگ @ج_رزما:🔻   🆔️@J.RAZMAA          @تبیین_امور_بصیرت_افزایی_شناختی_سیاسی_مطالبه_گران_جبهه_انقلابیون_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما @کانال_تحلیلی_راهبردی_شماره۱@ج_رزما https://eitaa.com/jrazmaa @ابرگروه۲ویزه_ج_رزما https://eitaa.com/joinchat/551879943Ccad419b754 پایگاه_شماره۳_تقنینی_ج_رزما https://eitaa.com/joinchat/2066351486C65db81924e