eitaa logo
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما 🆔️@J.RAZMAA                             
1.7هزار دنبال‌کننده
20.8هزار عکس
12.5هزار ویدیو
289 فایل
کلام مولا علی علیه‌السلام در نهج البلاغه؛ ...و لا يَحمِلُ هذا العَلَمَ إلاّ أهلُ البَصَرِ و الصَّبرِ و العِلمِ بِمَواضِعِ الحَقِّ.. این عَلَم را کسی نمی‌تواند حمل کند مگر اینکه اهل بصیرت و صبر و عالِمِ به موضع حق باشد،
مشاهده در ایتا
دانلود
955.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پسر اکبر هاشمی رفسنجانی: سال ۸۸ اطلاعات ضد و نقیضی از برخی مسئولین مثل قالیباف ولاریجانی به پدرم میرسید که باعث شد ایشان تصور کند در انتخابات تقلب شده است عالیجناب😳😳
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📌مسعود پزشکیان در انتخابات ریاست‌جمهوری: 🚩 می‌خواهم کاری کنم که مردم دیگر نگران نرخ دلار نباشند ⁉️ الا لعنت الله علی القوم...🔻 🚩الناکثین، کسانی که پیمان شکستند جنگ جمل را به راه‌ انداختند.. 🚩 القاسطین، گروه ستمگر پیروان معاویه زمان بودند، پس از خلافت امام علی(ع)، با خودداری از پذیرش منویات او، جنگ صفین راه انداختند، 🚩و المارقین، خوارجی بودند که بر امام خود خروج کردند و جنگ خونین دیگری راه‌ انداختند... 🚩وحالا در این زمان پیدا کنید پرتغال فروشی را که می‌گفت اگر فلانی رای بیاورد جنگ میشود، در عرض یکسال نشده نرخ دلار شد ۱۸۰ هزار تومان 🚩 به دشمن پالس دادند ‌و یک کودتای خونبار و ۲ جنگ خانمانسوز بر کشور شیعه علی علیه‌السلام تحمیل شد و اکنون دواعش خونخوار نیز توسط دژخیم آپستینی تجهیز شده که خون شیعیان علی علیه‌السلام را در لبنان در شیشه کنند، 🚩نایب امام مسلمین را هم که با خانواده اش شهید کردند،،، 🚩و این پرتغال فروش کذاب همچنان دم از عدالت علی ابن ابیطالب سلام الله علیه می‌زند.. و این در حالیست که مجلس شورای اسلامی هم توسط ناکث دیگری که با او وفاق کرده است تعطیل شده.. 🆔️@J.RAZMAA           @تبیین_امور_حکمرانی_اسلامی_در_جنگ_نرم_دشمن_شناسی_کمیته_عالی_فجازی @ج_رزما  کانال تحلیلی/راهبردی شماره ۱ ج.رزما در ایتا🔻 https://eitaa.com/jrazmaa لینک وبسایت رسمی ج.رزما : 🔻 https://jrmee.ir/
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🟪 پزشکیان : وظیفه داریم که در صحنه باشیم ... اگر قرار باشد ما خودمان را "پنهان و قایم" کنیم و "بترسیم"، برای چه می‌جنگیم؟!(ایلنا) جناب پزشکیان! ♦️اولا: همه فهمیدند که منظور شما از «افراد پنهان»، رهبر معظم انقلاب، فرماندهان نظامی و نخبگان علمی کشور هستند؛ نیازی به در لفافه سخن گفتن نیست. ملت ایران به ذخائر غایب و سرمایه های پنهان خود افتخار می کنند. بزرگترین ذخیره خدا (عج) هم بخاطر در امان ماندن از ترور، پنهان هستند. ♦️ثانیا: همه ملت انقلابی ایران، کاملا موافق با پنهان بودن این اشخاص مهم هستند. می دانی چرا ؟! دلیلشان تجربه وجود مسئولان خائنی است که گرای ترور رهبر شهید و نخبگان علمی و نظامی را در دو جنگ اخیر داده اند . ♦️ثالثا: بر خلاف ما ملت ایران، آمریکا و رژیم اسرائیل و دیگر دشمنان، موافق حضور آشکار و عادی افراد مذکور، در انظار عمومی و محل کار هستند، تا بتوانند آنان را بدون درد سر، حذف و راه را برای کودتاچیان هموار کنند!! ♦️رابعا: می دانی کودتاچیان چه کسانی هستند ؟! کودتاچیان شاخ و دم ندارند، آنها را از همصدایی با آمریکا و اسرائیل، به راحتی می توان شناخت؛ آنها نیز از پنهان بودن ارکان کلیدی نظام و مخالفان تسلیم کشور، بشدت ناراحت هستند. ♦️خامسا: اما می دانی چرا شما پنهان نیستی ولی در امانی؟! چون دشمنان ما، فقط کسانی را ترور می کنند که وجودشان برای آنان تهدید و خطرآفرین باشد، آنها از حضور امثال شما احساس امنیت دارند و نگران زنده بودنتان نیستند! (نگو خواسته اند ترورم کنند، ولی نشده، خودت هم می دانی دروغ است! تو پنهان نیستی...) ♦️سادسا: همه نود میلیون ایرانی به چشم خود دیده اند که پنهان بودن اشخاص کلیدی جنگ، به معنای فقدان "آثار و برکات و خدمات " آنان نیست؛ ✦ پیروزی در جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه دقیقا به دست همان اشخاص پنهان رقم خورد! همچنین جلوگیری از باج دادن دستاوردهای ملی و تسلیم کشور ! ✦ برعکس، تحمیل آتش بس، مذاکره، ایجاد گرانی، تورم ، شوک اقتصادی و حمله به سفره مردم، به دست دولتی صورت می پذیرد که مردم هر روز اعضای آن را می بینند و نفرین می کنند! 📢 آقای پزشکیان! تو پنهان نیستی ولی از تو چه پنهان: مردم کمرشان زیر بار تدابیر اقتصادیت در حال شکستن است، آرزوی مشترک همه ما اینست که کاش نه پنهان، بلکه محو می شدی. هم خودت و هم آثارت. . البته اقای قالیباف ومجلس باید جواب این غفلت ها را بدهند @Abuhossein
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
🚨 حزب‌الله قیچی شد! 🔥 ستون‌کشی سنگین داعش در مرز لبنان ✍ داعشی‌های سابق و کراواتی، به فرموده‌ی حاکم ، در یک ستون‌کشی بزرگ نظامی به مرزهای شمالشرقی، شرقی و جنوبشرقی لبنان اعزام شدند تا فشار به برای خلع سلاح و فشار به شیعیان برای آوارگی از خاک لبنان افزایش یابد! ‼️ از ساعات گذشته، تروریست‌های هیئت تحریرالشام (HTŞ) حاکم بر دمشق وابسته به ، تحرکات نظامی و ظرفیت‌های خود را در امتداد مرزهای افزایش داده و اعزام نیرو و تجهیزات به نقاط راهبردی را تشدید کرده‌اند. این تحرکات در مناطقی از جمله حومه غربی ، حومه و استان که در امتداد مرز لبنان قرار دارند، افزایش یافته. در این گزارش آمده که انتقال نیرو و تجهیزات به‌طور ویژه در منطقه ، تلکلخ، زبدانی و روستاهای مرزی جرود قلمون متمرکز شده ✍ چه کنیم که نفهمیدند وقتی را از دست دادیم، حمله هوایی به ایران قطعی شد. و چه کنیم که نمی‌فهمند هر حمله‌ای به از سوی هر طرفی، چه اسرائیل و رژیم و چه دولت جوزف عون - نواف سلام به نیابت از آمریکا، است! ✍ چه کنیم که قرار بود طبق آقای پزشکیان با ترامپ، از روز اول، اسرائیل از کل عقب‌نشینی کند و نکرد و آقایان به روی مبارک نمی‌آورند که حزب‌الله در چهل روز جنگ، عالی بود اما در ۷۷ روز تنها جنگیدن و ، آسیب دید! لعنت خدا بر اسرائیل و مهره‌های @Abuhossein
هدایت شده از 🇮🇷 ابوحسین / AbuHossein
جناب دکتر قالیباف دو اشتباه مهم دیپلماتیک در روزهای اخیر داشتند: ۱. ایران در سوئیس متعهد شده که یک کانال ارتباطی بین ارتش آمریکا و SEPAH ایران به منظور بررسی موارد مرتبط با تنگه هرمز راه‌اندازی کند. این اقدام در حالی صورت گرفته که ایران یک سازمان با نام «نهاد مدیریت آبراه خلیج فارس» تأسیس کرده که اتفاقاً مورد تحریم واشنگتن هم قرار گرفته است. رئیس تیم مذاکره‌کننده‌ی ایران باید تأکید می‌کرد که همه‌ی هماهنگی‌ها در این زمینه باید با این سازمان صورت بگیرد؛ نه اینکه خود ایران اقدام به دور زدن نهاد خودش بکند! ۲. قبل از سفر به مسقط، دکتر قالیباف اعلام کردند که به منظور رایزنی درباره‌ی مدیریت تنگه هرمز به عمان می‌روند. همین مسئله باعث شد تا فشار زیادی از سوی آمریکا و سایر کشورهای منطقه روی عمان وارد شود که نتیجه‌ی آن را در واکنش‌ها و بیانیه‌های روزهای اخیر عمان می‌بینیم؛ در صورتی که باید اعلام می‌شد هدف سفر، مناسبات دوجانبه است و خلاص. ✍دکتر خانعلیزاده @Abuhossein
اعتراض صریح فرزند شهید مهدی بصائری به پاسخ ضعیف دیشب نیروهای مسلح! به عنوان فرزند شهیدی که 30 سال لباس سبز پاسداری به تن کرد و در واپسین روز خدمت در سپاه پاسداران با آتش یهود به فیض شهادت نائل آمد عرض می کنم. پاسخ امشب نیروهای سپاه به حمله سنتکام،تلخی تفاهم ناقص و ناقض از سوی آمریکا را چند برابر کرد. برادران و همرزمان پدر شهید فرمودند در صورت تکرار پاسخ وسیع تر خواهد بود؛سلمنا تا کی می خواهید پاسخ کوبنده تان را به آینده ای نامعلوم موکول کنید. منطقا اگر ما هم جای ترامپ بودیم و می دیدیم حذف رهبری و کودکان ایرانی هزینه آن چنان ندارد مشتاق حمله و تجاوز می شدیم . این باصطلاح پاسخ شما دوست را سرافکنده و دشمن را حریص تر کرد. کجایند قاسم سلیمانی و احمد متوسلیان که ببینند امنیت و بازدارندگی تنها حکومت شیعه عالم بازیچه انفعال و مصلحت اندیشی های بی منفعت شده است؟ کجایند مصباح یزدی و لاجوردی که ببینند نظر لیبرال ها بر امام امت ارجح شمرده می شود؟ کجایند عماد و سید حسن و حاج رمضان که ببینند کفتارها در روزگار انفعال شیر ایرانی شجره طیبه حزب الله را زنده زنده سلاخی می کنند؟ کجاست پدر من؛ شهید مهدی بصائری؟ که ببیند سید علی شهید شده و سید مجتبی تنهایی اش را در غربت واژه ها فریاد می زند و عده ای برای واضحی چون علی الاصول تفسیر های بی سر و ته افاضه می کنند ؟ و کجاست پسر زهرای بتول که جگر شیعه را از زیر دندان یهود بیرون بکشد؟ حی علی الاصول 🇮🇷فرزند شهید مهدی بصائری مسئول بازرسی حفاظت سازمان بسیج🇮🇷 😔به اینا میگن زیر کولر نشسته
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 ️پاسخ صریح و تند نماینده ایران به ادعاهای نماینده امارات: شما شریک خون بیش از ۳۵۰۰ شهید و ۳۰ هزار مجروح ایرانی هستید 🔹متفکر آزاد، در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای اسلامی: کشوری که خاک خود را در اختیار متجاوز قرار می‌دهد، نمی‌تواند همزمان مدعی جایگاه قربانی باشد.آنچه از رفتار ایران در این جنگ شاهد بودیم، مصداق نجابت تمدن ایران است. 🔹ما به همسایگان حمله نکرده‌ایم‌ و به حسن همجواری پایبندیم. ما به پایگاه‌های آمریکایی که متاسفانه با نادیده گرفتن حسن همجواری در خاک شما قرار دارد، حمله کرده‌ایم. ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━
17.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 خانعلی‌زاده، عضو همراه تیم مذاکره‌کننده و استاد روابط بین‌الملل: «شعام به رهبری فشار آورد ایشان حتی با فرایند مذاکرات هم مخالف بودند، نه فقط با تفاهم‌نامه رهبری به مسئولان مذاکرات بعد از برگشت از اسلام‌آباد گفتند "خلاف شرع انجام دادید و بر مبنای ده شرط گفتگو نکردید! این مذاکرات، نه به خیر دنیای شماست و نه آخرت شما. مذاکرات، جلوی زدن زیرساخت را نمی‌گیرد" اعضای شعام اصرار داشتند که باید مذاکره کرد و تعهد دادند و مجوز گرفتند!» حالا به یاد بیارید کیا تو رسانه‌ها یا میادین، به مردم می‌گفتن اگر بگید به آقا تحمیل شده، توهین به ایشون کردید و ایشون رو فردی ضعیف و دست‌بسته نشون دادید و با این لفاظی‌ها مردم رو ساکت کردن. خدا لعنتتون کنه که جنگ با تمام کفر و باطل رو که انقدر مردم براش مقاومت و آمادگی نشون دادن خراب کردید. خواص تو این آزمون بدجوری رفوزه شدن  . ━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━