کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
*عملا حاکمیت تنگه هرمز از دست ایران خارج شد/ پس از سفر قالیباف به عمان، مسقط مسیر مستقل دریایی اعلام
البته نقشه دشمن وحماقتهای تیم مذاکره کننده در مذاکره ابلهانه که علی الاصول نادرست است چنین خوابی را دیده بود اما رزمندگان انقلاب اسلامی درخلیج فارس برابرفرمان فرمانده کل قوا تنگه شهید تنگسیری ( هرمزسابق) را تحت کنترل داشته واجازه حماقت به احدی ازسیاسیون کودن را نمی دهند/ ذرهبین حقیقت
اقدام خصمانه دولت عمان مزدورانگلیس نشان ازچهره واقعی حاکمیت انگلیسی عمان برداشت والبته تصمیمات ابلهانه کسانی که حاکمیت وابسته به انگلیس دولت عمان را دوست خطاب می کنند را هم نشان داد و مشخص گردیدکسانیکه ساده لوحانه صحبت از مدیریت مشترک ایران عمان رامطرح کرده ومی کنند ضعف تشخیص ژئوپلتیک دفاعی امنیتی منطقه ای ایشان را نشان می دهد وثابت می کند که مدرکهای تحصیلی دکتراهای ایشان هیچ دانشی برایشان نیفزوده غیرازتسلیم طلبی غیرمستقیم ایشان،و ضعف شناخت ازجغرافیای حاکمیتی و امنیتی منطقه و تابعیت کشورنماهای وابسته به دشمنان اسلام ناب محمدی ص و انقلاب اسلامی ، و از طرفی بازهم ثابت گردیدکه تیم مذاکره کننده ماهمان بی سوادهای برجامی اند نه چیزی بیشتر و رئیس جدیدهم فاقدروحیه انقلابی وبی سوادلازم برای نسولیتهای بزرگ بین المللی ایران اسلامی قوی است اینهاهمه نتیجه دادن مدرکهای قلابی به افرادی است که نه شایستگی علمی دارند و نه شایستگی فهمی ، و این ملاقاتها و مذاکرات ساده لوحان تیم مذاکره کننده که علی الاصول جز ضایعات برجامی تاکنون از حاصلی نداشته است فقط ماهیت بی هنری ایشان را نشان داده است ودرادامه هم بعیداست بهترازاین افتضاحات پی در پی را ارائه کنند، و شعام هم که بازیچه این تیم قرارگرفته نشان دادندضعیفتراز آن هستندکه درک مفاهیم ولایت مداری آنها به قدری باشد، که بدون اشاره روشنگرانه رهبرهوشمندانقلاب اسلامی موقعیتهای راهبردی حال وآینده کشوررابتوانندبه درستی تجزیه وتحلیل و محاسبه کنند، و ناتوانی خودشان در تاب آوری مدیریتی در وضعیت موجود رابه مردم نسبت غلط ندهند، درحالیکه ملت شریف وشجاع ایران اسلامی مبعوث شده باهمه سختی معیشتی عمدی دولت ساز،طی زمان نسبتا طولانی مقاومت دربرابرمتجاوزین تروریست صلیبی صهیونی وهابی،چون شیر غران درمیدان وخیابان آماده نبرد و انتقام گیری ازقاتلان رهبرانقلاب اسلامی و جبهه مقاومت اسلامی وفرزندان ملت محکم ودشمنکوب هستندباخسارتهائی که مدیران بی کفایت وفاق ملی ساده لوحانه به جان و مال مردم و از همه مهمترجان رهبر شهید و فرماندهان سپاه و ارتش با مذاکرات غیرعقلانی وغیرهوشمندانه وغیر شرافتمندانه واردکردند،همچنان پای کار انقلاب اسلامی و فرامین رهبر هوشمند و شجاع انقلاب اسلامی هستندوبه هیچ وجه مواردخودسرانه و کوته نظرانه تیم مذاکره کننده و تصمیمات نادرست شعام بدون امضای رهبری هوشمند را قانونی ندانسته و نمی پذیرند، و امت اسلامی مبعوث شده ایران اسلامی قوی درصورت لزوم خودش به فرمان رهبرهوشمند و شجاع که یادگار رهبر شهیدمان است تکلیف دشمنان مکار و مسولین نا کار آمد را روشن خواهند نمود، اکنون همه مردم مبعوث شده با کمک نمایندگان هوشمند و شرافتمندخودبایددربهای بسته شده مجلس را که رضاخان امروزی بسته است را بازکنندوروزیکشنبه فردا زمان باز گشائی مجلس است که ملت مبعوث راس ساعت ۸ صبح فردا مجلس را افتتاح خواهند کرد تامرز نمایندگان شجاع باهوش وکیل ملت مبعوث را ازنمایندگان بزدل ترسو وکیل الدوله روشن گردد/ ذرهبین حقیقت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
روزنامه تلگراف : *ترامپ پس از انتخابات، از ایران درخواست توافق جدید میکند* یک منبع آگاه در کا
وقتی طرف مذاکره کودنهای برجامی باشند حتی اگرنفرجدیدی به تیمشان اضافه شود که همان شیوه برجامی راادامه دهد نتیجه کارش همان خسارات برجامی است / ذرهبین حقیقت 😳😂😂🇮🇷🇮🇷🇮🇷
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
■با توجه به دستاوردهای دور از انتظار تیم مذاکره کننده در حوزه تنگه هرمز، خونخواهی امام و شهدا، دریاف
سر اینکه امام صادق ع فرموده است خدا را شکر که خداونددشمنان اسلام ناب محمدی ص وخاندان رسالت و مؤمنین، را از احمقها آفریده است والا این کودنهای سیاسی وفاق ملی تصمیم گیرساده لوح کلا کشور را تسلیم دشمن کرده بودنند مانند شاه خائن / ذرهبین حقیقت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
*گروسی :* از تأسیسات هستهای ایران بازرسی خواهیم کرد. ما معتقدیم که بازرسی از تأسیسات هستهای ای
بله برای جانیان بین المللی وتروریست جهان الویت اصلی بازرسی و جاسوسی فوری از تاسیسات اتمی و نظامی ایران است برای دشمنان ملت ایران که مقاومت ملت ایران را شکسته وایران را به بلعد، که هرکس در بین مسولین این خواسته دشمنان ملت ایران را باهرتوجیهی مقدمه چینی کندبدون شک خائن ومزدوردشمنان ملت ایران، اما خروج فوری از ان پی تی و آماده کامل برای نبرد پیش دستانه باتوجه به نقض آتش پس الویت عقلانی الاصول است به نفع ملت ایران وملتهای منطقه است / ذرهبین حقیقت
کانال شماره ۱ تحلیلی راهبردی ج.رزما
🆔️@J.RAZMAA
🔴 سر دادن شعار «مثل رهبر ما مخالف با تفاهمنامهایم» در هیات
علی الاصول مخالف خواسته های تبهکاران تروریست امریکائی و ابلهان خودی در تفاهم نامه تحمیلی نسیه هستیم / ذرهبین حقیقت
✍نگذارید امام کشی باب شود یکی را جام زهر دادن و یکی را در حین مذاکره زدند ودیگران را با معامله از دست دهند مسیری که علی الاصول نظر دیگری باشد آن مسیر انتهایش بن بست است
کسانی که با اشاره ولی از خواب بیدار نشوند با لگد دشمن از خواب بیدار خواهند شد
#پیشنهاد مذاکره از سوی آمریکا برای فریب افکار عمومی دنیا است
اینها جلوه های نفاق یک منافق بد بخت وبدعاقبت است که باید عبرت همه کسانی باشد این منافق را تایید صلاحیت کرده ، و به این منافقین رای داده واورا دو دوره رئیس مجلس انقلابی کردند😭😭😭/ ذرهبین حقیقت 👇👇👇👇👇
هدایت شده از صادق صادق
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این ویدیو برای زمان قاجار نیست؛ برای بهمن ۱۴۰۳ است.
قالیباف می گوید:
آقا فرمودند ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم. این روشن و تمام.
یک وقتی در یک نشست خبری از من سؤال کردند آقای قالیباف، بین هریس و ترامپ [کاندیداهای ریاست جمهوری آمریکا] فرقی وجود دارد؟ گفتم؛
بله، حتماً فرقی وجود دارد.
گفتند چه فرقی وجود دارد؟ گفتم؛
فرقش این است که ترامپ قاتل شهید سلیمانی است. مگر ما می توانیم بی تفاوت باشیم؟
اینکه حضرت آقا می فرمایند [مذاکره با آمریکا] شرافتمندانه نیست، خب شرافتمندانه نیست.
پی نوشت :
به محضر جناب قالیباف!
چه زود سخنان خود را فراموش کردی و مشغول کاری شدی که خودت به شرافتمندانه نبودن آن یقین داری!
چه زود با قاتل شهید سلیمانی و قاتل امام خامنه ای دست دوستی دادی و نرد عشق باختی!
رهبری نظام به جنابعالی گفتند؛
که این کار هم دنیای شما را بر باد می دهد و هم آخرت تان را.
چه ارزان آخرت خودت را به بهای اندکی فروختی!
⚫️ خلاصه بیانیه جمعی از اعضای مجلس خبرگان رهبری پیرو پیام رهبر
🔹۱. مذاکرهکنندگان باید هوشیار باشند و تحت هیچ شرایطی از خطوط قرمز رهبری عبور نکنند.
🔹۲. تأکید میشود که خون رهبر انتقام گرفته شود و مجازاتها برای ترامپ و نتانیاهو اعمال گردد.
🔹۳. در صورت نقض توافق توسط طرف مقابل، باید سریعاً پاسخ داده شود؛ همچنین باز کردن تنگه هرمز در شرایط فعلی راهبرد اشتباهی است.
🔹۴. موضوع برنامه هستهای ایران اصلاً نباید وارد مذاکرات شود.
🔹۵. کنترل تنگه هرمز، دریافت غرامت جنگ، آزادسازی پولهای بلوکهشده، لغو کامل تحریمها و خروج آمریکا از منطقه باید پیگیری شود.
🔹۶. مسئولان نباید اظهاراتی کنند که دشمن احساس کند ایران ضعیف شده است.
🔹۷. در نهایت، کلام آخر با رهبری است و هیچ مسئولی نباید برخلاف نظر ایشان عمل کند.
🔹۸. گفته شده دشمن تنها به دنبال خریدن زمان است و احتمال حمله مجدد وجود دارد؛ بنابراین نباید مذاکرات طولانی شود.
🔹۹. از مردم انتظار میرود حضور خود را در صحنه حفظ کنند، اتحاد خود را حفظ نمایند و به حرفهای تفرقهانگیز توجه نکنند.
🔹۱۰. ما در کنار رهبری و مردم میمانیم و در صورت نیاز به وظیفه خود عمل خواهیم کرد.
#مواضع انقلابی خبرگان رهبری
✍محمد کاظمی
@ج_رزما_خراسان_شمالی
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مـــرگ بر شمر و یزید
مـــرگ بر کاخ سفید
با یزید این زمانه فکر سازش هم خطاست
آفرین براین عزاداران، آفرین بر این نوحه، چقدر کوتاه و با مضمون