کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
عرضم به حضورتون بنده از شنبه تا دیشب که میشه همون سحر دم اذان امروز راهیان نور بودم
فردا یا امشب کمر همت می بندم عکساشو می فرستم
الان هر جا راه میریم آشنا میبینیم 😂
رفیقمونم که علمدار بود دیگه همه اونو بیشتر میشناسن اسمش نمیدونن فقط بهش میگن علمدار😂😂😂
هدایت شده از سبز جاندار"
دلم یه چنل یا همچین چیزی میخواد که فقط پیام های بامزه و توییت های قشنگو توش با یکسری آدم به اشتراک بزارم.
هدایت شده از 𝗮𝗻𝗶ᗰ𝗮𝘁𝗶O𝗻
حالا شما لایو اکشن قسمت اولشو ساختید با قسمت دومش چیکار میکنید؟
𝗝𝐨𝗂𝗡 → @Anim_ation 𓂃 ࣪˖
خدا پدر اونی که فحش دادنو از حدی که بود عادی کرد هر کی حرف میزنه تو جمله اش یه دونه فحش هست نیامرزه
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
خدا پدر اونی که فحش دادنو از حدی که بود عادی کرد هر کی حرف میزنه تو جمله اش یه دونه فحش هست نیامرزه
با پدر مردم چیکار داری...
خدا خودشو چیز کنه