کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
بزارید بیام از یه بدبختی جدیدم بگم براتون
خب
داستان از این قضاست که ما برای طراحی از بیخ و بن و پایه شروع کردیم الان اسکلتو تموم کردیم و رفتیم توی آناتومی زن و مرد
بعد من کلا چه مرد چه زن چجوری بگم لخت عریان هرچی خوشم نمیاد از دیدنش یه جورایی بیزارم
و الان عذاب الهی بهم نازل شده مثلا امروز داشتیم بالاتنه مرد کار می کردیم و فکر کنید من نداشتم سیس پک می کشیدم خدااا به قول اینا واقعا nmt🤣
تازه قرار یه مدل زن خفن از پشت با ذغالو کنته کار کنیم و من واقعا نمی تونم🤣😭
کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
خب داستان از این قضاست که ما برای طراحی از بیخ و بن و پایه شروع کردیم الان اسکلتو تموم کردیم و رفتیم
حالا یکی از بچه های کلاس هی گیر داده بود این گوجوعه😂 (یکی از مدلارو)
اینقدر گفت اینقدر گفت که پیرمون کرد
آخرشم سرشو براش گوجو کشید زنگ خورد که رفتن بچه ها رفتم دیدم فقط با چشم بند و اینا کشیده بودش
حداقل بدون چش بند می کشید خفن تر میشد آدم حسابی
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بعضیها تو کار چقدر زرنگن
من هم گاهی به سرم میزنه زرنگی کنم، ولی تهش میبینم نمیچرخه زبونم یا نمیره دستم.
چیه این دنیا که بخوایم با فریب صاحبش بشیم..
👤 مریم شوندی
@farsitweets