کافه یوریول 🇵🇸🇮🇷
خب داستان از این قضاست که ما برای طراحی از بیخ و بن و پایه شروع کردیم الان اسکلتو تموم کردیم و رفتیم
حالا یکی از بچه های کلاس هی گیر داده بود این گوجوعه😂 (یکی از مدلارو)
اینقدر گفت اینقدر گفت که پیرمون کرد
آخرشم سرشو براش گوجو کشید زنگ خورد که رفتن بچه ها رفتم دیدم فقط با چشم بند و اینا کشیده بودش
حداقل بدون چش بند می کشید خفن تر میشد آدم حسابی
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
بعضیها تو کار چقدر زرنگن
من هم گاهی به سرم میزنه زرنگی کنم، ولی تهش میبینم نمیچرخه زبونم یا نمیره دستم.
چیه این دنیا که بخوایم با فریب صاحبش بشیم..
👤 مریم شوندی
@farsitweets