eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
🔵درهای فرمانداری‌ها به روی تمامی جریان‌های سیاسی باز است 🔹معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان با تأکید بر سیاست راهبردی دولت چهاردهم مبنی بر «وفاق ملی»، گفت: استفاده از ظرفیت تمامی جریانات سیاسیِ قانون‌مدار برای حل مشکلات و پیشرفت استان، یکی از رویکردهای اصلی مدیریت ارشد کرمان است. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، ابوذر عطاپور در نشست هم‌اندیشی احزاب و فعالان سیاسی شهرستان شهربابک: 🔹تلاش داریم تا از ظرفیت‌ تمام جریان‌های سیاسی برای حل مسائل و مشکلات شهرستان‌ها بهره بگیریم. 🔹در استان کرمان تعامل و هم‌افزایی میان سلایق مختلف سیاسی، همواره مورد توجه و تأکید بوده است. 🔹تمامی افراد و گروه‌هایی که در چارچوب قانون فعالیت می‌کنند، می‌توانند در مسیر توسعه و پیشرفت استان نقش‌آفرینی کنند. 🔹فرمانداران و معاونان سیاسی باید ضمن استقبال از نقدها و پیشنهادها، درهای اتاق خود را به روی همه احزاب، گروه‌ها و فعالان سیاسی باز نگه دارند و زمینه شنیدن دیدگاه‌ها و مطالبات مختلف را فراهم کنند. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🌇|| راهکارهای ساده برای مدیریت مصرف انرژی در بخش خانگی @kerman_gov
🔘ارزشمندترین سرمایه کرمان، ذهن‌های خلاق، نوآور و جسور جوانان هستند 🔘سرمایه انسانی بزرگ‌ترین فرصت توسعه استان است 🔸معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان، خلاقیت و جسارت جوانان را مهم‌ترین ظرفیت توسعه استان دانست و بر بهره‌گیری از ایده‌ها و دیدگاه‌های نسل جوان در مسیر پیشرفت کرمان تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، غلامرضا سالاری در دیدار با جمعی از مخترعان و نخبگان نسل Z شهرستان رفسنجان: 🔸نسل Z تنها به دنبال اشتغال نیست، بلکه می‌خواهد در ساخت آینده‌ای بهتر نقش‌آفرین و اثرگذار باشد. 🔸ارزشمندترین سرمایه کرمان، ذهن‌های خلاق، نوآور و جسور جوانان هستند که می‌توانند مسیر پیشرفت استان را هموار کنند. 🔸صاحبان ایده باید مطالبه‌گر باشند و در کنار نقدها، راهکارهای عملی برای حل مسائل ارائه دهند. https://gov.kr.ir @kerman_gov
💢باید از فضای تعاملی استان برای مدیریت مناسب موضوعات اجتماعی استفاده کرد 💢در مسائل اجتماعی استان، به دنبال خروجی شفاف و نتایج ملموس هستیم 💢مردم را باید شریک مدیریت در حل مشکلات جامعه کنیم 💢طرح محله‌محور به بزرگ‌ترین سرمایه همکاری دولت و مردم تبدیل شود 🔺استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت جلب مشارکت عمومی در اداره امور جامعه گفت: برای رفع مؤثر مسائل و مشکلات، باید مردم را به عنوان شریک مدیریت خودمان در جهت رفع مسائل و مشکلات و اجرای برنامه‌ها؛ دخیل کنیم به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی سه‌شنبه ۱۹ خرداد ماه در جلسه شورای اجتماعی استان: 🔺مدیریت موضوعات اجتماعی مستلزم همراهی، هم افزایی و تعامل همه دستگاه‌های مسئول در سطح دولتی، نهادهای عمومی و بخش خصوصی است. 🔺باید اولویت‌بندی مسائل اجتماعی را داشته باشیم. 🔺برای ما تعیین مسیر مشخص، جلوگیری از پراکندگی اقدامات، تمرکز بر موضوعات اولویت‌دار و دستیابی به نتایج و خروجی‌های ملموس از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است 🔺در مسائل اجتماعی استان، به دنبال خروجی شفاف و نتایج ملموس هستیم. https://gov.kr.ir @kerman_gov
✴️بازدید معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از مجتمع مس خاتون‌آباد 🔸معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان شهربابک، از بخش‌های مختلف مجتمع مس خاتون‌آباد بازدید کرد. 🔸به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در ادامه برنامه‌های سفر به شهرستان شهربابک، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان با همراهی نماینده مردم شهربابک در خانه ملت، با حضور در مجتمع مس خاتون‌آباد، ضمن بازدید از خطوط تولید، بر لزوم هم‌افزایی بیش‌ازپیش صنایع بزرگ با مدیریت شهرستان و ایفای نقش فعال در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برای توسعه زیرساخت‌های منطقه تأکید کرد ابوذر عطاپور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان: 🔸 صنایع بزرگ به‌ویژه صنعت مس، موتور محرک اقتصاد استان کرمان هستند و نقش کلیدی در توسعه پایدار شهرستان‌ها ایفا می‌کنند. 🔸نگاه مدیریت استان بر این است که ظرفیت‌های صنعتی، علاوه بر تمرکز بر تولید و افزایش بهره‌وری، باید سهم خود را در مسئولیت‌های اجتماعی بیش از گذشته ایفا کنند تا شاهد توسعه متوازن و رفع محرومیت‌ها در مناطق پیرامونی باشیم. @kerman_gov
اخبار استانداری کرمان
🗂|#اینفوگرافی| انقلاب در حوزه راه‌های استان کرمان 📌کرمان این روزها شاهد یکی از بزرگ‌ترین تحولات زیر
🗂|| آغاز بزرگ‌ترین نهضت آبرسانی روستایی کشور در کرمان 📌عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۶۶۴ روستای فاقد شبکه آب شرب بالای ۲۰ خانوار، با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان؛ گامی بزرگ در مسیر عدالت، توسعه و امید برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان کرمان @kerman_gov
🔺سهمیه جنگ در کنکور 1405 قطعی شد 🔺جزئیات نحوه برگزاری امتحانات حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر حضوری بودن امتحانات تحصیلات تکمیلی، رویکرد برگزاری آزمون‌های کارشناسی را نیز روشن ساخت. 🔹وزیر علوم یادآور شد: سهمیه جنگ تحمیلی قطعاً اختصاص پیدا می‌کند. منتها باید مراحل اجرایی آن را تدوین کنیم؛ اینکه به چه نحوی، چه مرجعی صادر کننده گواهی خواهد بود و اینکه چه درصدی اختصاص پیدا می‌کند بعداً مشخص می‌شود. 🔹وی در مورد برگزاری امتحانات و اینکه آیا تغییری در روند فعلی شاهد خواهیم بود یا خیر افزود: امتحانات دوره تحصیلات تکمیلی، همان‌طور که کلاس‌هایشان حضوری هست، حضوری خواهد بود. کلاس‌های درسی و امتحانات دوره کارشناسی نیز غیرحضوری است. @kerman_gov
امتحانات دوره کارشناسی مجازی شد معاون آموزشی وزارت علوم: 🔹آزمون‌های تحصیلات تکمیلی به‌صورت حضوری برگزار می‌شود و تعدادی از دانشگاه‌ها برگزاری این امتحانات را آغاز کرده‌اند 🔹در مقطع کارشناسی اما با توجه به فراهم نبودن شرایط حضور دانشجویان، امتحانات به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد. 🔹در صورتی که اعلام نتایج آزمون‌ها به آذرماه کشیده شود، شروع به تحصیل این دانشجویان به بهمن‌ماه موکول می‌شود. @kerman_gov
🔵بازنشستگان، نسل سازنده و سرمایه‌های اجتماعی کرمان هستند 🔵تشکیل اتاق‌های فکر و شوراهای مشورتی، بستری برای بهره‌مندی از توان بازنشستگان استان کرمان 🔹استاندار کرمان با دعوت از کانون‌های بازنشستگی برای ایفای نقش مشورتی فعال‌تر اظهار کرد: این مجموعه‌ها باید جایگاه خود را به عنوان یک بازوی مشورتی تثبیت کنند تا مدیران دستگاه‌ها نیاز به همکاری و بهره‌گیری از ظرفیت آنان را احساس و از مشارکت بازنشستگان در تصمیم‌سازی‌ها بهره ببرند به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی چهارشنبه ۲۰ خردادماه در دیدار مدیران کانون‌های بازنشستگی استان کرمان: 🔹بار انتقال تجربه به جوانان و مدیران استان بر دوش بازنشستگان قرار دارد، هرچند در کشور سازوکار مناسبی برای مدیریت دانش و انتقال نظام‌مند تجربه‌ها فراهم نشده است. 🔹امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در قالب شوراهای مشورتی، اتاق‌های فکر و فعالیت‌های داوطلبانه استفاده کرده و تجربه‌ها و ایده‌های بازنشستگان را در اختیار نظام مدیریتی استان قرار دهیم. https://gov.kr.ir @kerman_gov
🌆|گزیده سخنان استاندار کرمان در شورای اجتماعی استان ♦️خروجی مسائل اجتماعی در استان باید شفاف و ملموس باشد 🆔@kerman_gov
✴️هوشمندسازی معادن برای صیانت از منابع طبیعی و احقاق حقوق دولت دنبال می‌شود 🔸معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی معادن استان گفت: اجرای این طرح علاوه بر جلوگیری از خسارت‌های وارده به منابع طبیعی و زیرساخت‌های حمل‌ونقل، زمینه نظارت دقیق‌تر بر برداشت مواد معدنی و احقاق حقوق دولت را فراهم می‌کند. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علی‌اصغر ذاکری هرندی صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون یک درصد فروش معادن و صنایع معدنی: 🔸هوشمندسازی معادن یکی از راهکارهای مهم برای احقاق حقوق دولت و جبران خسارت‌های واردشده به استان است. 🔸هوشمندسازی معادن امکان نظارت دقیق بر میزان برداشت و خروج مواد معدنی، ورود و خروج ماشین‌آلات، حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از تصرفات غیرمجاز را فراهم می‌کند. 🔸مهم‌ترین اهداف اجرای طرح هوشمندسازی معادن، جلوگیری از خسارت‌های قطعی به منابع طبیعی، صیانت از زیرساخت‌های حمل‌ونقل و ارتقای نظارت بر حقوق دولت است. https://gov.kr.ir @kerman_gov