✴️بازدید معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان از مجتمع مس خاتونآباد
🔸معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان در ادامه سفر به شهرستان شهربابک، از بخشهای مختلف مجتمع مس خاتونآباد بازدید کرد.
🔸به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، در ادامه برنامههای سفر به شهرستان شهربابک، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان با همراهی نماینده مردم شهربابک در خانه ملت، با حضور در مجتمع مس خاتونآباد، ضمن بازدید از خطوط تولید، بر لزوم همافزایی بیشازپیش صنایع بزرگ با مدیریت شهرستان و ایفای نقش فعال در حوزه مسئولیتهای اجتماعی برای توسعه زیرساختهای منطقه تأکید کرد
ابوذر عطاپور معاون سیاسی و اجتماعی استاندار کرمان:
🔸 صنایع بزرگ بهویژه صنعت مس، موتور محرک اقتصاد استان کرمان هستند و نقش کلیدی در توسعه پایدار شهرستانها ایفا میکنند.
🔸نگاه مدیریت استان بر این است که ظرفیتهای صنعتی، علاوه بر تمرکز بر تولید و افزایش بهرهوری، باید سهم خود را در مسئولیتهای اجتماعی بیش از گذشته ایفا کنند تا شاهد توسعه متوازن و رفع محرومیتها در مناطق پیرامونی باشیم.
@kerman_gov
اخبار استانداری کرمان
🗂|#اینفوگرافی| انقلاب در حوزه راههای استان کرمان 📌کرمان این روزها شاهد یکی از بزرگترین تحولات زیر
🗂|#اینفوگرافی| آغاز بزرگترین نهضت آبرسانی روستایی کشور در کرمان
📌عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۶۶۴ روستای فاقد شبکه آب شرب بالای ۲۰ خانوار، با اعتباری بالغ بر ۱۶ هزار میلیارد تومان؛ گامی بزرگ در مسیر عدالت، توسعه و امید برای بیش از ۱۰۰ هزار نفر از مردم استان کرمان
@kerman_gov
#کرمان_برفراز
🔺سهمیه جنگ در کنکور 1405 قطعی شد
🔺جزئیات نحوه برگزاری امتحانات
حسین سیمایی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با تأکید بر حضوری بودن امتحانات تحصیلات تکمیلی، رویکرد برگزاری آزمونهای کارشناسی را نیز روشن ساخت.
🔹وزیر علوم یادآور شد: سهمیه جنگ تحمیلی قطعاً اختصاص پیدا میکند. منتها باید مراحل اجرایی آن را تدوین کنیم؛ اینکه به چه نحوی، چه مرجعی صادر کننده گواهی خواهد بود و اینکه چه درصدی اختصاص پیدا میکند بعداً مشخص میشود.
🔹وی در مورد برگزاری امتحانات و اینکه آیا تغییری در روند فعلی شاهد خواهیم بود یا خیر افزود: امتحانات دوره تحصیلات تکمیلی، همانطور که کلاسهایشان حضوری هست، حضوری خواهد بود. کلاسهای درسی و امتحانات دوره کارشناسی نیز غیرحضوری است.
@kerman_gov
امتحانات دوره کارشناسی مجازی شد
معاون آموزشی وزارت علوم:
🔹آزمونهای تحصیلات تکمیلی بهصورت حضوری برگزار میشود و تعدادی از دانشگاهها برگزاری این امتحانات را آغاز کردهاند
🔹در مقطع کارشناسی اما با توجه به فراهم نبودن شرایط حضور دانشجویان، امتحانات بهصورت مجازی برگزار خواهد شد.
🔹در صورتی که اعلام نتایج آزمونها به آذرماه کشیده شود، شروع به تحصیل این دانشجویان به بهمنماه موکول میشود.
@kerman_gov
🔵بازنشستگان، نسل سازنده و سرمایههای اجتماعی کرمان هستند
🔵تشکیل اتاقهای فکر و شوراهای مشورتی، بستری برای بهرهمندی از توان بازنشستگان استان کرمان
🔹استاندار کرمان با دعوت از کانونهای بازنشستگی برای ایفای نقش مشورتی فعالتر اظهار کرد: این مجموعهها باید جایگاه خود را به عنوان یک بازوی مشورتی تثبیت کنند تا مدیران دستگاهها نیاز به همکاری و بهرهگیری از ظرفیت آنان را احساس و از مشارکت بازنشستگان در تصمیمسازیها بهره ببرند
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، دکتر محمدعلی طالبی چهارشنبه ۲۰ خردادماه در دیدار مدیران کانونهای بازنشستگی استان کرمان:
🔹بار انتقال تجربه به جوانان و مدیران استان بر دوش بازنشستگان قرار دارد، هرچند در کشور سازوکار مناسبی برای مدیریت دانش و انتقال نظاممند تجربهها فراهم نشده است.
🔹امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت در قالب شوراهای مشورتی، اتاقهای فکر و فعالیتهای داوطلبانه استفاده کرده و تجربهها و ایدههای بازنشستگان را در اختیار نظام مدیریتی استان قرار دهیم.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
🌆|گزیده سخنان استاندار کرمان در شورای اجتماعی استان
♦️خروجی مسائل اجتماعی در استان باید شفاف و ملموس باشد
🆔@kerman_gov
✴️هوشمندسازی معادن برای صیانت از منابع طبیعی و احقاق حقوق دولت دنبال میشود
🔸معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت هوشمندسازی معادن استان گفت: اجرای این طرح علاوه بر جلوگیری از خسارتهای وارده به منابع طبیعی و زیرساختهای حملونقل، زمینه نظارت دقیقتر بر برداشت مواد معدنی و احقاق حقوق دولت را فراهم میکند.
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیاصغر ذاکری هرندی صبح چهارشنبه در نشست کمیسیون یک درصد فروش معادن و صنایع معدنی:
🔸هوشمندسازی معادن یکی از راهکارهای مهم برای احقاق حقوق دولت و جبران خسارتهای واردشده به استان است.
🔸هوشمندسازی معادن امکان نظارت دقیق بر میزان برداشت و خروج مواد معدنی، ورود و خروج ماشینآلات، حفاظت از منابع طبیعی و جلوگیری از تصرفات غیرمجاز را فراهم میکند.
🔸مهمترین اهداف اجرای طرح هوشمندسازی معادن، جلوگیری از خسارتهای قطعی به منابع طبیعی، صیانت از زیرساختهای حملونقل و ارتقای نظارت بر حقوق دولت است.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
اخبار استانداری کرمان
🎥 |#صدای_توسعه| سلسله گفتوگوهای ویژه با مدیران استانداری و استانی در مسیر «کرمان برفراز» 🔹 | بخش
22.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 |#صدای_توسعه|
سلسله گفتوگوهای ویژه با مدیران استانداری و استانی در مسیر «کرمان برفراز»
🔹 | بخش دوم |
💬 گفتوگو با علیاصغر ذاکری هرندی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان
⸻
📊 ابرپروژه آزادراه "انار _شهربابک_سیرجان_باغات":
✅ توافق احداث اولین آزادراه استان کرمان
✅ مشارکت ۴۰ درصدی دولت و ۶۰ درصدی بخش خصوصی در اجرای این ابرپروژه
✅ آغاز عملیات اجرایی احداث اولین آزادراه استان کرمان تا پایان شش ماهه اول سال جاری
#کرمان_برفراز
@kerman_gov
💢بخشداران؛ خاکریز نخست حاکمیت در مدیریت بحران و صیانت از حقوق عمومی
🖍️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با تأکید بر نقش راهبردی بخشداران در حفظ اقتدار نظام و رضایتمندی مردم، تصریح کرد: بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت، خط مقدم مدیریت بحران و نظارت بر رعایت ضوابط قانونی در روستاها هستند
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیاصغر ذاکریهرندی، امروز چهارشنبه ۲۰ خردادماه، در همایش بخشداران سراسر استان:
🖍️بخشداران حلقه نخست ارتباط میان مردم و حاکمیت هستند و در ایجاد هماهنگی و حفظ اقتدار نظام، نقش تعیینکنندهای ایفا میکنند.
🖍️بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت، مسئولیت مستقیمی در حفظ نظم اجتماعی، آرامش و رضایتمندی مردم را مدیریت کند.
🖍️بخشداران موظفند با نظارت دقیق بر حریمها و ضوابط قانونی، از هرگونه تخلف جلوگیری کنند.
🖍️استفاده از نیروهای متخصص در بدنه دهیاریها برای تقویت مدیریت روستاها الزامی است.
🖍️رعایت استانداردهای فنی در ساختوسازهای روستایی باید با جدیت پیگیری شود تا از خسارات جانی و مالی احتمالی پیشگیری گردد.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov
💠 میز خدمت و پاسخگویی مسئولین استان کرمان در نماز جمعه
🔸صادق سلطانی نژاد مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان کرمان
🔸حمید زینل پور مدیرکل امور مالیاتی استان کرمان
🔸محمد علی ایرانمنش مدیر حج و زیارت استان کرمان
🔸ایمان کریم قاسمی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان
🔹جمعه 22خرداد ماه، بعد از نماز
🔹مصلی بزرگ امام علی (ع) کرمان
#اداره_کل_روابط_عمومی_استانداری_کرمان
💢بخشداران؛ خاکریز نخست حاکمیت در مدیریت بحران و صیانت از حقوق عمومی
🖍️معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان با تأکید بر نقش راهبردی بخشداران در حفظ اقتدار نظام و رضایتمندی مردم، تصریح کرد: بخشداران به عنوان نمایندگان عالی دولت، خط مقدم مدیریت بحران و نظارت بر رعایت ضوابط قانونی در روستاها هستند
به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علیاصغر ذاکریهرندی، امروز چهارشنبه ۲۰ خردادماه، در همایش بخشداران سراسر استان:
🖍️بخشداران حلقه نخست ارتباط میان مردم و حاکمیت هستند و در ایجاد هماهنگی و حفظ اقتدار نظام، نقش تعیینکنندهای ایفا میکنند.
🖍️بخشدار به عنوان نماینده عالی دولت، مسئولیت مستقیمی در حفظ نظم اجتماعی، آرامش و رضایتمندی مردم را مدیریت کند.
🖍️بخشداران موظفند با نظارت دقیق بر حریمها و ضوابط قانونی، از هرگونه تخلف جلوگیری کنند.
🖍️استفاده از نیروهای متخصص در بدنه دهیاریها برای تقویت مدیریت روستاها الزامی است.
🖍️رعایت استانداردهای فنی در ساختوسازهای روستایی باید با جدیت پیگیری شود تا از خسارات جانی و مالی احتمالی پیشگیری گردد.
https://gov.kr.ir
@kerman_gov