eitaa logo
اخبار استانداری کرمان
20.5هزار دنبال‌کننده
14هزار عکس
1.5هزار ویدیو
18 فایل
کانال رسمی روابط عمومی استانداری
مشاهده در ایتا
دانلود
🔘توسعه گردشگری و ایجاد درآمد پایدار روستاها؛ در صدر اولویت‌های بخشداران استان ✔️مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری کرمان در همایش بخشداران با محوریت مدیریت بحران، با تأکید بر اینکه مسئولیت‌های مدیریتی فرصتی برای خدمت به مردم است، از نهایی‌سازی طرح‌های درآمدزایی دهیاری‌های سال ۱۴۰۵ تا پایان خردادماه خبر داد به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، مالک اژدری در همایش بخشداران با موضوع «مدیریت بحران»: ✔️توفیق خدمت به مردم نعمتی بزرگ محسوب می‌شود و مدیران باید از این فرصت برای رفع مشکلات، تسهیل امور و پیگیری مطالبات شهروندان بهره بگیرند. ✔️حمایت از دهیاری‌ها برای اجرای طرح‌های درآمدزا و ایجاد منابع درآمدی پایدار در مناطق روستایی ✔️توسعه صنایع فرآوری و بسته‌بندی محصولات محلی، به‌ویژه در مناطق جنوبی استان، گامی مؤثر در افزایش ارزش افزوده، اشتغال‌زایی و برند‌سازی محصولات روستایی ✔️نظارت مستمر بر عملکرد دهیاری‌ها، نحوه هزینه‌کرد اعتبارات، اجرای پروژه‌های خدماتی و فعال‌سازی تعاونی‌های روستایی، نقش مهمی در ارتقای کیفیت زندگی و توسعه متوازن روستاها دارد https://gov.kr.ir @kerman_gov
⭕️آغاز بزرگترین عملیات آبرسانی روستایی کشور در کرمان؛ پروژه‌ای برای تحقق عدالت، خدمت و امید در استان دکتر محمدعلی طالبی استاندار کرمان در شبکه اجتماعی نوشت: 🖍️باورش سخته اما هنوز در کرمان، صدها روستای بالای ۲۰ خانوار از آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار نیستند؛ حتی برخی در نزدیکی مرکز استان 🖍️با تامین ۱۶ همت اعتبار، بزرگترین پروژه آبرسانی روستایی کشور را برای ۶۶۴ روستا آغاز کردیم. پروژه‌ای برای تحقق عدالت، خدمت و امید در سراسر استان @kerman_gov
🔴یکصدوسومین اجتماع میدانی مردم ایران مقاوم 🎤 سخنران: مهندس سید جواد هاشمی _ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام 🎤مداح: مصطفی شجاعی ⏰ چهارشنبه ۲۱ خردادماه _ ساعت ۲۰:۳۰ 📍میدان آیینی کوثر شهر کرمان 🆔@kerman_gov
21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥||حضور استاندار کرمان در یکصدمین شب اجتماعات مردمی 📍میدان کوثر شهر کرمان _ ۱۴۰۵/۰۳/۲۰ @kerman_gov
💠قدردانی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در خانه ملت از رویکرد جدید مدیریتی استان در برگزاری نشست‌های میدانی 🔹نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تصمیم‌گیری‌های به‌موقع و حضور مدیران در میدان، نقش مؤثری در کاهش مشکلات مردم دارد و از استاندار کرمان و مجموعه مدیریتی استان برای این رویکرد جدید قدردانی می‌کنم. به گزارش روابط‌عمومی استانداری کرمان، یاسر سلیمانی در شورای اداری شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوئیه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با قدردانی از رویکرد جدید مدیریتی استان در برگزاری نشست‌های میدانی و تصمیم‌گیری‌های به‌هنگام: 🔹این تدبیر و ابتکار مدیریتی قابل تقدیر است و تداوم آن می‌تواند بخش قابل توجهی از مشکلات اداری و اجرایی شهرستان‌ها را برطرف کند. 🔹تصمیم‌گیری‌های به‌موقع و حضور مدیران در میدان، نقش مؤثری در کاهش مشکلات مردم دارد و از استاندار کرمان و مجموعه مدیریتی استان برای این رویکرد قدردانی می‌کنم. 🔹در ادامه این جلسه، مهم‌ترین مسائل و نیازهای شهرستان‌های بافت، رابر و ارزوییه از جمله پروژه‌های نهضت ملی مسکن و تسریع در واگذاری زمین، تأمین زیرساخت‌های آب، برق و گاز، توسعه راه‌ها و آسفالت محورهای اصلی، اجرای پروژه‌های شهری از جمله پارک و شهربازی و همچنین پروژه‌های میراث فرهنگی و گردشگری مورد بررسی قرار گرفت. 🆔@kerman_gov
⭕️نامه ۳۰۰ هزار نسل زدی به دبیرکل سازمان ملل؛ محکومیت حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به ایران/امضای ۱۰۰ هزار نسل زدی در استان کرمان 🔻به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان؛ پس از انتشار نامه سرگشاده جمعی از جوانان و نوجوانان نسل زدی ایرانی خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد و رئیس دفتر امور جوانان این سازمان، تعداد امضاکنندگان این طومار به ۳۰۰ هزار نفر رسید. 🔻این پویش که با همت اعضای مشاوران نسل زد شورای اطلاع‌رسانی دولت سازماندهی شده و گسترش یافته است، خواستار محکومیت صریح حملات نظامی مشترک ایالات متحده و رژیم صهیونیستی به خاک ایران و توقف دائمی تجاوزات علیه غیرنظامیان است. 🔻در استان کرمان نیز با مشارکت گسترده و اهتمام ويژه دستگاه های اجرایی استان ۱۰۰ هزار نسل زدی به این پویش پیوستند. 🔻 پاسخ این نامه که به امضای دکتر فیلیپ پائولیه، رئیس دفتر جوانان سازمان ملل و معاون دبیرکل در امور جوانان رسیده، نگرانی‌های مطرح‌شده از سوی جوانان ایرانی تأیید و بر درخواست سازمان ملل برای کاهش تنش، گفت‌وگو و حفاظت از غیرنظامیان، به‌ویژه جوانان، تأکید شده است. 🔻همچنین دفتر جوانان سازمان ملل همبستگی خود را با تمام جوانانی که درگیر منازعات و جنگ‌ها هستند اعلام کرده و از ادامه ارائه خواسته‌ها و توسعه همکاری‌ها با این دفتر استقبال کرده است. @kerman_gov
💢بررسی آخرین وضعیت پروژه محور «کرمان ـ بافت» در بازدید میدانی معاون استاندار کرمان ✔️معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان در بازدید میدانی از پروژه محور «کرمان ـ بافت»، ضمن بررسی آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی این طرح، بر رفع موانع اعتباری و تسریع در روند عملیات اجرایی قطعات باقی‌مانده تأکید کرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علی اصغر ذاکری هرندی در این بازدید با اشاره به اهمیت تکمیل این محور ارتباطی: ✔️تسریع در اجرای پروژه‌های راهسازی از اولویت‌های استان است و رفع موانع اعتباری پروژه‌ها با جدیت پیگیری می‌شود تا بهره‌برداری از قطعات باقی‌مانده محقق شود. ✔️بنا به این گزارش، محور "کرمان ـ بافت" به طول ۱۴۸ کیلومتر از پروژه‌های مهم ارتباطی استان محسوب می‌شود که تاکنون ۸۳ کیلومتر آن به بهره‌برداری رسیده است. ✔️در حال حاضر ۲۹ کیلومتر از این مسیر در قالب دو قطعه در دست اجرا قرار دارد که شامل ۸ کیلومتر در محدوده شهرستان بافت با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد و ۱۲ کیلومتر در محدوده نگار به سمت بهرامجرد با پیشرفت فیزیکی ۷۵ درصد است. https://gov.kr.ir @kerman_gov
💠نباید اجرای پروژه‌های ورزشی با تأخیر مواجه شود 🔹معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان با تأکید بر ضرورت اجرای مصوبات شورای اداری شهرستان‌ها گفت: همه دستگاه‌های اجرایی موظفند با مسئولیت‌پذیری، تدبیر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، مصوبات را به‌صورت عملیاتی دنبال کنند تا روند توسعه و رفع مشکلات زیرساختی این مناطق شتاب گیرد. به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، علی‌اصغر ذاکری هرندی امروز ۲۱ خردادماه در نشست شورای اداری شهرستان‌ بافت: 🔹انتظار داریم تمامی مصوبات و تصمیمات اتخاذشده در راستای پیشرفت شهرستان‌ها و دستیابی به اهداف توسعه‌ای منطقه با جدیت دنبال شود. 🔹فرمانداران مسئول اصلی پیگیری و اجرای مصوبات هستند و هرگونه کوتاهی یا تعلل از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به‌صورت شفاف گزارش شود تا تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ گردد. 🔹توسعه زیرساخت‌های ورزشی از مطالبات مهم مردم و به‌ویژه جوانان منطقه است و نباید اجرای پروژه‌های ورزشی با تأخیر مواجه شود. 🔹کوتاهی در این حوزه به معنای کوتاهی در حق جوانان و آینده‌سازان این شهرستان‌هاست. https://gov.kr.ir @kerman_gov
اخبار استانداری کرمان
🎥 نمای توسعه | راهی به سوی آینده 🛣️کرمان؛ پهناورترین استان ایران و شاهراه ارتباطی شمال و جنوب کشور،
28.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥️ نمای توسعه | کرمان در مسیر تبدیل شدن به قطب انرژی خورشیدی کشور 🔅کرمان، سرزمین آفتاب؛ استانی با بیش از ۳۰۰ روز آفتابی در سال که امروز در حال تبدیل شدن به یکی از مهم‌ترین قطب‌های انرژی خورشیدی کشور است. 🔸ظرفیت‌های کم‌نظیر طبیعی، سیاست‌های توسعه‌محور دولت چهاردهم و نگاه راهبردی مدیریت استان در چارچوب «کرمان برفراز»، زمینه‌ساز جهشی بزرگ در حوزه انرژی‌های تجدیدپذیر شده است. 🔸تعریف یک‌هزار و ۳۱۶ پروژه خورشیدی با ظرفیت بیش از ۹ هزار مگاوات، بهره‌برداری از ۴۰۰ مگاوات برق خورشیدی و کسب رتبه نخست کشور در پروژه‌های در حال اجرا و مجوزهای صادرشده، نشان از آغاز فصلی تازه در توسعه انرژی پاک استان دارد. 🎞«نمای توسعه»؛ روایتی از اقدامات و پروژه‌هایی که مسیر پیشرفت کرمان را هموار می‌کنند. 📽کاری از اداره کل روابط عمومی استانداری کرمان @kerman_gov
🌇مروری بر سفر روز گذشته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان به شهرستان بافت 📝کاری از روابط عمومی فرمانداری بافت 🆔@kerman_gov
🔺باید فرهنگ مصرف بهینه را به یک گفتمان ملی تبدیل کنیم 🔺تأکید بر تسریع طرح‌های بهینه‌سازی و ارتقای راندمان نیروگاه‌ها نشست هماهنگی و بررسی الگوی مشارکت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت نیرو در اجرای برنامه‌های مدیریت مصرف انرژی و ارتقای بهره‌وری نیروگاه‌های کشور، با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور، وزیر نیرو، سرپرست وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس سازمان بهینه‌سازی و مدیریت راهبردی انرژی برگزار شد. 🔹در این نشست، برنامه‌های وزارت دفاع در حوزه بهینه‌سازی مصرف انرژی و اجرای طرح‌های کاهش مصرف در مجموعه‌های تحت پوشش این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس گزارش ارائه‌شده، اجرای طرح بهینه‌سازی تجهیزات ساختمانی، استفاده از فناوری‌های کاهنده مصرف در خانه‌های سازمانی، ساختمان‌های اداری و مجتمع‌های صنعتی وزارت دفاع، در کنار برنامه‌های آموزشی و فرهنگ‌سازی، می‌تواند منجر به کاهش حدود 30 درصدی مصرف انرژی در این مجموعه‌ها شود. 🔹همچنین در این جلسه، برنامه تبدیل نیروگاه‌های حرارتی به سیکل ترکیبی به عنوان یکی از مهم‌ترین طرح‌های ارتقای بهره‌وری در صنعت برق کشور بررسی شد. بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده، اجرای این طرح ضمن افزایش راندمان نیروگاه‌ها، امکان افزایش حدود 9 هزار مگاوات ظرفیت عملی تولید برق و صرفه‌جویی روزانه 56 میلیون مترمکعب گاز طبیعی را بدون نیاز به مصرف سوخت بیشتر فراهم خواهد کرد. 🔹رئیس‌جمهور پزشکیان در این جلسه با تأکید بر اینکه بخش مهمی از اقدامات مرتبط با مدیریت مصرف انرژی، نیازمند اصلاح الگوهای رفتاری و فرهنگی است، اظهار داشت: بسیاری از برنامه‌های بهینه‌سازی مصرف را می‌توان مستقل از تفاهم‌نامه‌ها و چارچوب‌های اداری و صرفاً با تکیه بر فرهنگ‌سازی و جلب مشارکت عمومی به اجرا رساند. 🔹دکتر پزشکیان با تأکید بر ضرورت تسریع در اجرای طرح‌های بهینه‌سازی انرژی، خواستار بازنگری در روندهای طولانی اجرای پروژه‌ها شد و گفت: کشور دیگر توان تحمل تأخیرهای چندین ساله در اجرای طرح‌های راهبردی را ندارد. هرجا اراده، برنامه‌ریزی و انسجام مدیریتی وجود داشته باشد، امکان عبور سریع از موانع و دستیابی به نتایج وجود خواهد داشت. @kerman_gov