روشنا ( آوای بیداری ) 🇵🇸🏴
توجه توجه توجه 🌸 مسابقه بزرگ مداحی و شعرخوانی برای کودکان سنین ۵ الی ۱۵
لینک کانال سین زنی
هر کس خواست رقابت بین سین زنی های اعضا رو ببینه وارد کانال بشه
https://eitaa.com/joinchat/2983067735C38e76c2975
هدایت شده از روشنا ( آوای بیداری ) 🇵🇸🏴
متن دعای هفتم صحیفه سجادیه
که مقام معظم رهبری مداومت برخواندن آن را در دفع بلای کرونا تاکید نمودند.
☘️به نیت تعجیل در فرج امام عصر علیه السلام، سلامتی رهبرمون ، دفع بلا از همه ی ملت و خانواده هامون، عاقبت بخیری همه
و رفع مشکل از جمیع محبین و شیعیان حضرت مهدی در سرتاسر جهان.☘
حاج قاسم❣
نقطه اشتراک خیلیهاست
حتی غیر مذهبیها!
‼️اما متن وصیت نامه قاسم سلیمانی
نقطه شروع جدا شدن خیلیهاست
حتی مذهبیهاش !!!!
والله والله والله ❗️
از مهمترین شئون عاقبت به خیری،
رابطه قلبی و دلی و حقیقی ما با این حکیمی
است که امروز سکان انقلاب را به دست دارد.
در قیامت خواهیم دید مهمترین محور
محاسبه این است ... والسلام !
عنوان ۱۱۷ اثر و کتاب از علامه آیتالله مصباح یزدی:
۱_اخلاق در قرآن (۳ جلد)
۲_ آذرخشی دیگر از آسمان کربلا
۳_ آزادی؛ ناگفتهها و نکتهها
۴_ اصلاحات، ریشهها و تیشهها
۵_ آفتاب ولایت
۶_ آموزش عقاید (۳ جلد)
۷_ آموزش فلسفه (۲ جلد)
۸_ آیین پرواز
۹_ اخلاق اسلامی
۱۰_ انسانشناسی در قرآن
۱۱_ نقلاب اسلامی و ریشههای آن
۱۲_ انقلاب اسلامی، جهشی در تحولات سیاسی تاریخ
۱۳_ ایدئولوژی تطبیقی
۱۴_ بزرگترین فریضه
۱۵_ بهترینها و بدترینها از دیدگاه نهجالبلاغه
۱۶_به پیشواز خورشید غرب
۱۷_ به سوی او
۱۸_ به سوی تو
۱۹_ به سوی خودسازی
۲۰_ پاسخهای استاد به جوانان پرسشگر
۲۱_ پاسداری از سنگرهای ایدئولوژیک (۶ جلد)
۲۲_ پرتوی از امامت و ولایت در قرآن کریم
۲۳_ پرسشها و پاسخها (۵ جلد)
۲۴_ پندهای امام صادق(علیهالسلام) به رهجویان صادق
۲۵_ پندهای الهی
۲۶_ پند جاوید (۲جلد)
۲۷_ پیام مولا از بستر شهادت
۲۸_ پیشنیازهای مدیریت اسلامی
۲۹_ تعدد قرائتها
۳۰_ تعلیقةٌ علی نهایة الحکمه
۳۲_ تماشای فرزانگی و فروزندگی
۳۳_ تهاجم فرهنگی
۳۴_ توحید در نظام عقیدتی اسلام
۳۵_ انقلاب اسلامی، جهشی در فرایند تحولات بینالملل
۳۶_ جامعه و تاریخ در قرآن
۳۷_ جامعیت قرآن
۳۸_ جامی از زلال کوثر(شخصیت حضرت فاطمه زهرا)
۳۹_جانها فدای دین
۴۰_ جرعهای از دریای راز
۴۱_ جنگ و جهاد در قرآن (۲ جلد)
۴۲_ جهانشناسی در قرآن
۴۳_ جوانان و مشکلات فکری
۴۴_ چکیدهٔ چند بحث فلسفی
۴۵_ چکیدهای از اندیشههای بنیادین اسلامی
۴۶_ حکیمانهترین حکومت: کاوشی در نظریه ولایت فقیه
۴۷_ حقوق و سیاست در قرآن
۴۸_ خداشناسی در قرآن
۴۹_ خودشناسی برای خودسازی
۵۰ _ در پرتو آذرخش
۵۱_ در پرتو ولایت
۵۲_ در جستجوی عرفان اسلامی
۵۳_ دروس فلسفه
۵۴_ دروس فلسفه اخلاق
۵۵_ دین و آزادی
۵۶_ رابطه علم و دین
۵۷_ راهشناسی در قرآن
۵۸_ راهنماشناسی در قرآن
۵۹_ راهیان کوی دوست
۶۰_ رساترین دادخواهی و روشنگری (شرح خطبه فدکیه) (۲ جلد)
۶۱_ ستگاران
۶۲_ رهتوشه (۲ جلد)
۶۳_ زن، نیمی از پیکر اجتماع
۶۴_ زینهار از تکبر!
۶۵_ سجادههای سلوک (۲ جلد)
۶۶_ سفر به سرزمین هزار آیین
۶۷_ سیری در ساحل
۶۸_ سیمای پیامبر اعظم(ص) در آینه نهجالبلاغه
۶۹_ سیمای سرافرازان (۲ جلد)
۷۰_؛سلسه مباحث اسلام، سیاست و حکومت
۷۱_ شرح الهیات شفاء (۵ جلد)
۷۲_ شرح برهان شفاء (۴ جلد)
۷۳_ شرح جلد اول اسفار اربعه (۲ جلد)
۷۴_شرح جلد سوم اسفار اربعه (۱ جلد)
۷۵_ شرح جلد هشتم اسفار اربعه (۲ جلد)
۷۶_ شرح نهایةالحکمه (۲ جلد)
۷۷_ عبرتهای خرداد
۷۸_ فلسفه اخلاق
۷۹_قرآن در آینه نهجالبلاغه
۸۰_ قرآنشناسی (۲ جلد)
۸۱_ فلمرو دین
۸۲_ کاوشها و چالشها (۲ جلد)
۸۳_ مباحثی پیرامون حوزه
۸۴_معرفتشناسی انتقادی
۸۵_ نظریه حقوقی اسلام (۲ جلد)
۸۶_ نظریه سیاسی اسلام (۲ جلد)
۸۷_ نگاهی گذرا به نظریه ولایت فقیه
۸۸_ گفتمان روشنگر
نقدی فشرده بر اصول مارکسیسم
۸۹_ نقش تقلید در زندگی انسان
۹۰_ یاد او (ذکر و ذاکران در کلام امیر مؤمنان)
۹۱_ مباحثی پیرامون عرفان
یاد تو
۹۲_ نجوای عاشقانه
۹۳_ شکوه نجوا
۹۴_ صهبای حضور
۹۵_طوفان فتنه و کشتی بصیرت
۹۶_عبرتهای خرداد
۹۷_ عروج تا بینهایت
۹۸_ فلسفه اخلاق
۹۹_ قرآن در آیینه نهجالبلاغه
۱۰۰_ قرآنشناسی (معارف قرآن ۶)
۱۰۱_ قرآنشناسی جلد (۲ جلد)
۱۰۲_ کاوشها و چالشها (۲ جلد)
۱۰۳_ کلمة حول فلسفة الاخلاق
۱۰۴_کیهانشناسی (معارف قرآن۲)
۱۰۵_ گفتمان روشنگر دربارهاندیشههای بنیادین
۱۰۶_ لقای الهی
۱۰۷_ مباحثی درباره حوزه
۱۰۸_ مباحثی پیرامون مسایل اعتقادی و اخلاقی
۱۰۹_ نظریه حقوقی اسلام (۲ جلد)
۱۱۰_ نظریه سیاسی اسلام (۲ جلد)
۱۱۱_ نقد و بررسی مکاتب اخلاقی
۱۱۲_ نقدی فشرده بر اصول مارکسیسم
۱۱۳_ نقش تقلید در زندگی انسان
۱۱۴_ نگاهی گذرا به نظریه ولایت فقیه
۱۱۶_ نگاهی گذرا به بسیج و بسیجی
۱۱۷_نگاهی گذرا به حقوق بشر از دیدگاه اسلام
واقعا توفیق می خواهد.
خدایش بیامرزد.
4_6025990732928518067.ogg
525.4K
●|قرار جدیدهرشب♡
| اِلھى عَظُمَ الْبَلاَّءُ ...|
#علیفانی
#سلام_امام_زمانم💚
در پناه نگاه زلالتان،
صبحی دیگر ، جان گرفت
و با یاد آسمانی تان،
جهان، دوباره روشن شد
و عطر نفس هایتان،
سپیده را بیدار کرد
و نسیم محبتتان،
زندگی را جاری ساخت .
شکر خدا که دست نوازشگر
و پدرانه ی شما بر سر ماست ...
#اللهـم_عجـل_لولیـڪ_الفـرج
#صبحت_بخیر_مولای_من
#صبحتون_مهدوے
السلام علیک یا علی یا امیرالمومنین
السلام علیک یا فاطمة الزهرا
نقش انگشتری حضرت زهراست علی
اسدالله نه بالاتر از اینهاست علی
فاطمه کعبه عشق است دو زمزم دارد
حجرالاسودِ شکرانه زهراست علی
فاطمه مات جوانمردی عشق علیست
عاشق دلبری ام ابیهاست علی
قنبر خانه او صاحب اعجاز بود
پس غلام درِ او فوق مسیحاست علی
سبب خلقت عالم شده خاک قدمش
نمک زندگی آدم و حواست علی
یکشنبه تون متبرّک به لطف و عنایت مولانا امیرالمومنین و حضرت صدیقه کبری علیهماالسلام...
یکشنبه های علوی و فاطمی💖
🍃🎀🍃🌺🍃🌸🍃🎀
روشنا ( آوای بیداری ) 🇵🇸🏴
#خطبه_فدکیه قسمت 29 و اَنْتُمُ الْآنَ تَزْعُمُونَ اَنْ لا إِرْثَ لَنا أَهْلَ الْبَيْتِ وَ لا حَظَّ!
#خطبه_فدکیه قسمت 30
يابْنَ أَبِىقُحافَةَ، أَفِى كِتابِ اللّهِ اَنْ تَرِثَ اَباكَ وَ لا اَرِثَ أَبِى؟! لَقَدْ جِئْتَ {شَيْئاً فَرِيّاً}، جُرْأَةً مِنْكُمْ عَلىٰ قَطِيعَةِ الرَّحِمِ وَ نَكْثِ الْعَهْدِ! أَ فَعَلىٰ عَمْدٍ تَرَكْتُمْ كِتابَ اللّهِ وَ نَبَذْتُمُوهُ {وَراءَ ظُهُورِكُمْ}؟
اذْ يَقُولُ اللّهُ تَبارَكَ وَ تَعالىٰ: {وَ وَرِثَ سُلَيْمانُ داوُدَ}، مَعَ ما قَصَّ مِنْ خَبَرِ يَحْيىٰ وَ زَكَرِيّا اِذْ قالَ: {رَبِّ... فَهَبْ لِى مِنْ لَدُنْكَ وَلِيّاً يَرِثُنِى وَ يَرِثُ مِنْ آلِ يَعْقُوبَ}، وَ قالَ: {وَ اُولُوا الْاَرْحامِ بَعْضُهُمْ اَوْلىٰ بِبَعْضٍ فى كِتابِ اللّهِ}، وَ قالَ: {يُوصِيكُمُ اللّهُ فى اَوْلادِكُمْ لِلذَّكَرِ مِثْلُ حَظِّ الْأُنْثَيَيْنِ}، وَ قالَ: {اِنْ تَرَكَ خَيْراً الْوَصِيَّةُ لِلْوالِدَيْنِ وَ الْاَقْرَبِينَ بِالْمَعْرُوفِ حَقّاً عَلَى الْمُتَّقِينَ}
فزَعَمْتُمْ اَنْ لا حَظَّ لِى وَ لا إِرْثَ لِى مِنْ أَبِى وَ لا رَحِمَ بَيْنَنا!!
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
اى پسر ابى قحافه؛ آيا اين در كتاب خداست كه تو از پدرت ارث برى و من از پدرم ارث نبرم؟ اگر چنين است، {نكته اى شگفت آورده اى!} (مريم / ۲۷) به قطع رحم و شكستن پيمان به جرأت اقدام كرده اى! پس آيا به عمد كتاب خدا را ترك كرده و {به پشت سرخود انداخته ايد؟} (انعام / ۹۴)
چرا كه خداوند تبارك و تعالى مىفرمايد: {و سليمان از داوود ارث برد} (نمل / ۱۶) يا آنچه از يحيى و زكريا حكايت كرده و فرمود: {پروردگارا! ... از سوى خود فرزندى عطايم فرما كه از من و از تبار يعقوب ارث برد} (مريم / ۵ ـ ۶) و نيز فرموده: {و برخى اقوام [متوفى] در كتاب خداوند [در ارث بردن] بر ديگران مقدم اند} (انفال / ۷۵) و نيز فرمود: {خداوند درباره ى فرزندانتان سفارش مى كند كه پسران را دو برابر دختران ارث خواهد بود} (نساء/ ۱۱) و نيز {اگر كسى از شما را مرگ فرا رسد و ثروتى دارد، براى پدر و مادر و خويشانش به خوبى وصيّت كند، اين كار بر اهل تقوا حق و لازم است}. (بقره / ۱۸۰)
پس شما [بر خلاف این آیات قرآن] می پندارید که مرا بهره و ارثى از پدرم نيست؟ و بين من و پدرم نسبتى وجود ندارد؟
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
#Fadak_Sermon(30)
O son of Abi-Qahāfa! (Abū Bakr), is it in the Book of Allah that you inherit from your father but I do not inherit from mine?
If it is as you say, then you have invented strange story! It is stated in the Book:
You have come out with a very strange and evil idea (Maryam 19/ 27)!
You have boldly broken your promise; as it is mentioned in the Book:
Have you, intentionally, discarded the Book of Allah and left it behind your backs
(Al-Anaam 6/ 94)?
It is because Allah, the Honorable and Exalted, says:
'…Sulaimān inherited from Dāwud', (Al-Naml 27/ 16).'
Or that which He has stated about Yahiā and Zakariyyā, when he implores Allah:
'…therefore, grant me, by your grace, O Lord, a successor who may inherit me and inherit
From the lineage of Yaʿqūb' (Maryam 19/ 5-6).
And while the Book states:
'…and the people related by blood relations to one another are first and foremost for one another (have a priority(Al-Anfal 8/75),
Moreover, the Book states, "Allah commands you in respect of your children, that for the
Son it is twice more than that which is for the daughter (An-Nesaa 4/ 11).
And once again in the Book, Allah says:
'…when you are about to die, it is good that you make a testimony in regards to your parents and near ones in a manner that is good, because that is the right and true thing for she pious
to do', (Baquare 2/ 180).
So you now gather that there is no benefit and inheritance for me from my father?
🧕خانمای هنرمند گل کجایین پس؟!💁♀
⛔️یه کانال زدیم پر از #زیبایی و #هنر🤩
از اونایی که قند تو دل آدم آب میشه😍😍
◾️کارهای زیبای #روباندوزی
مگنت های دوست داشتنی ، رومانتویی و سجاده و هر چی که دلت بخواد🙃🙂
🔺#زیبایی رو به خودتون هدیه کنید✔️
داشتن این کانال خالی از لطف نیست😉
🔹بفرمایید👇👇👇👇
🍃🍂🍃🍂https://eitaa.com/joinchat/790822998Ce85511745c
#ارسال_رایگان✈️✈️✈️
#حمایت_از_تولید_داخلی🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
🦋 در ضمن براتون کلی #ایده داریم🦋
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌷امدادحضرت زهرا س به شهید سردار سلیمانی و یاران🌷
سخنران: حاج علی خیرآبادی
#در محضر قران
🌺مبحث صله رحم 🌺
5⃣کمک عاطفی :
شاید برخی تصور کنند که اصرار و تاکید اسلام درباره صله رحم برای افرادی است که تمکن مالی ندارند و اشخاصی که از نظر مالی در تنگنا هستند و توان رسیدگی به دیگران را ندارند برایشان لازم نیست .
❌❌این تصور نادرستی است زیرا هدف از صله رحم برقرار کردن ارتباط و پیوند عاطفی با خویشاوندان است و این ارتباط از راه های گوناگونی امکان پذیر است . گاهی رفتن به منازل خویشان ، سلام و احوال پرسی ، تلفن زدن و نامه نوشتن محبت ایجاد می کند و سبب دلجویی از خویشان می شود.
🌹امام علی (علیه السلام) :
با بستگان خود صله رحم کنید گرچه با سلام کردن به انان باشد .
🌷امام صادق (علیه السلام):
پیوند میان برادران ان گاه که پیش هم هستند دیدار همدیگر است و در مسافرت نامه نوشتن به یکدیگر است گاهی نیز شرکت در غم و شادی خویشان از صله رحم است .
امثال : شرکت در مراسم تشییع جنازه ،مجالس ترحیم و دلجویی از بازماندگان ، شرکت در مراسم جشن و سرور که همگی رسیدگی عاطفی محسوب می شود و در تقویت و تحکیم ارتباط خویشاوندی نقش موثری دارد .❤️
📌 متن آیات تفسیر سوره مبارکه بقره
🔖 آیات: ۷۸ - ۸۱
📚 مفسر: علامه جوادی آملی
✅ آیه ۷۸ بقره:
«ومنهم امیون لا یعلمون الکتاب الا امانی وان هم الا یظنون»
🔺و پارهای از آنان عوامانی هستند که کتاب خدا را جز یک مشت خیالات و آرزوها نمیدانند؛ و تنها به پندارهایشان دل بستهاند.
✅ آیه ۷۹ بقره:
«فویل للذین یکتبون الکتاب بایدیهم ثم یقولون هذا من عند الله لیشتروا به ثمنا قلیلا فویل لهم مما کتبت ایدیهم وویل لهم مما یکسبون»
🔺پس وای بر آنها که نوشتهای با دست خود مینویسند، سپس میگویند: «این، از طرف خداست.» تا آن را به بهای کمی بفروشند. پس وای بر آنها از آنچه با دست خود نوشتند؛ و وای بر آنان از آنچه از این راه به دست میآورند!
✅ آیه ۸۰ بقره:
«وقالوا لن تمسنا النار الا ایاما معدودة قل اتخذتم عند الله عهدا فلن یخلف الله عهده ام تقولون علی الله ما لا تعلمون»
🔺و گفتند: «هرگز آتش دوزخ، جز چند روزی، به ما نخواهد رسید.» بگو: «آیا پیمانی از خدا گرفتهاید؟! -و خداوند هرگز از پیمانش تخلف نمیورزد- یا چیزی را که نمیدانید به خدا نسبت میدهید»؟!
✅ آیه ۸۱ بقره:
«بلی من کسب سیئة واحاطت به خطیئته فاولئک اصحاب النار هم فیها خالدون»
🔺آری، کسانی که کسب گناه کنند، و آثار گناه، سراسر وجودشان را بپوشاند، آنها اهل آتشند؛ و جاودانه در آن خواهند بود.
📇 خلاصه متنی تفسیر سوره مبارکه بقره
🔖 آیات: ۷۸ - ۸۱
📚 مفسر: علامه جوادی آملی
1⃣ فرمود یهودیان یا #مقلد_نادان هستند یا #محقق_بیپروا. عوامانشان جز تحریف شده ها چیزی نمیدانند و علمایشان جز #تحریف کاری ندارند اگرچه اقلیتی هم در یهود وجود دارند که مومن به خدا هستند.
2⃣#اُمّی یعنی کسی که هنور در حالت نوزادی و وابستگی به مادر مانده است و وارد مدرسه و علم آموزی نشده. اصل خروج آیات الهی از زبان یک امّی و پیامبر شدن یک امّی معجزه است چنان که تکلّم عیسی مسیح در گهواره معجزه است. اُمّیّون در برابر یهود بودند که به آنها اهل کتاب میگفتند. در قرآن از «مشرکین» به اُمّیین و از «یهود و مسیح» به #اهل_کتاب یاد میشود. سوره جمعه نیز تایید میکند این بحث را.
3⃣قرآن، #عوام بودن را مذمت نمیکند اما افرادی که تقلیدشان از روی تحقیق نیست بلکه از روی #تقلید است مذمت میکند.کسی که میخواهد تقلید کند باید بگردد یک عالم را تحقیقاً پیدا و از او تقلید کند نه اینکه تقلیدش از روی تقلید از دیگران باشد.
4⃣چرا خدا فرمود به اهل کتاب نزدیک نشوید که به دینشان خواهید گرایید؟ زیرا اگر آن اهل کتاب، «عوام» باشند که خودشان چیزی نمیدانند و گوششان به تحریف شده ها است و اگر «عالم» باشند که جز تحریف تورات و حقیقت، کار دیگری ندارند! گوید: اینها فقط #اَمانیّ و روایات جعلی را میدانند. حال چون دانسته هایشان ، جز تحریفیات نیست پس مورد مذمت است و لذا دانسته هایشان هم مشکلی را حل نمیکند.
5⃣«و ویل للذین ...» ناظر به علمای یهود است که اوصاف پیامبر خاتم در تورات را تغییر میدادند تا شبیه اوصاف پیامبر اسلام نباشد. قرآن میفرماید اینها، تورات را با دست و فکر خود نوشتند و به خدا نسبت دادند.
6⃣هدف علمای یهود از تحریف آیات الهی، دین فروشی و گرفتن #ثمن_قلیل است. منظور از ثمن قلیل، پول کم نیست چنان که در آیه ۴۱ همین سوره بقره توضیح دادیم که منظور این است که «متاع الدنیا قلیل» چون در برابر متاع آخرت کم ارزش است اگرچه تمام جهان باشد.
7⃣قرآن میفرماید که کار با آرزو و اُمنیّه درست نمیشود حال آنکه یهود اهل امنیّه بودند و میگفتند اگر وارد جهنم شویم چند روز بیشتر طول نمیکشد(بقره/۸۰) گوید اینها گمانشان این است اما حقیقت این نیست.
8⃣کسی که تابع کور است را شیطان میتواند به هر طرفی بکشد. میفرماید کسانی که بی تحقیق مقلدند تقدیسشان بی دلیل و رد بوده و #ذلیل هستند، آنها هم که عالمند اما بی تحقیق در امر خدا مجادله میکنند و دیگران را به راه خود میکشند #مُذلّ و ذلیل کننده دیگران هستند پس انسان چه تابع باشد چه متبوع باید محقق باشد. اگر انسان با تحقیق تقلید کند و با مراجعه به خبره، مرجع علمی خود را انتخاب و پیدا کرد در نهایت راه را پیدا خواهد کرد.
9⃣#ویل در آیات قرآن، معنی لعنت عرفی ما را نمیدهد بلکه صفت فعل خداست یعنی همینکه خدا انسان را از نعمتهایش محروم کند وی لعنت میشود پس ویل یعنی تو را از نعمتهایم محروم کردم.
0⃣1⃣فرمود یکی از آن امانیّ یهود این است که اگر احیانا مورد غضب الهی هم واقع شویم جز چند صباحی طول نخواهد کشید. خدا به پیامبر فرمود با آنها احتجاج کن که آیا خدا در آیات تورات و انجیل به شما چنین چیزی گفته یا برهان عقلی، چنین چیزی را اثبات میکند؟ زیرا بحث در مورد آیات الهی یا باید به استناد آیات دیگر باشد یا به استناد استدلال عقلی. اصل کلی قرآن این است: هر کس بدی کرد عذاب خواهد دید و اگر بالاتر از آن، گناهانش او را احاطه کردند او در جهنم جاودانه خواهد ماند.
1⃣1⃣فرق گناه و ثواب آن است که انسان اگر ثواب کرد ثواب در اختیار اوست و انسان بر حسنات و ثواب محیط است اما اگر گناه کرد گناه بر انسان محیط شده و در دام می اندازد و دست و بالش را میبندد. خطا در برابر ثواب و ناظر به هدف است اما سیّئه در برابر حسنه و ناظر به صاحب عمل می باشد.
#فاطمیه_سرمشق_انتظار
✅ نکتهای که خیلی واضح است. و در روایات و لسان عامهی مردم بیان میشود، نسبتی است که همهی مردم به امام زمان میدهند
✅«مهدی فاطمه»
این یک اصطلاح ذوقی نیست
بلکه در روایات از معصومین علیهم سلام و پیامبر رحمت صلی الله علیه و آله
در معرفی امام زمان نقل شده است: «مهدی مِن عترتی مِن وُلدِ فاطمه» (مهدی پسر من است از نسل من است از بچههای فاطمه).
در اینجا یک سؤال مطرح است: چرا میگویند «مهدی فاطمه» چرا نمیگویند «مهدی علی»، چرا نمیگویند «مهدی حسین»؟⁉️
✅نام فاطمه ی زهراء سلام الله علیها به مانند وجود مبارکشان جدا کننده ی حق از باطل، سد راه و رسوا کننده ی مدعیان دروغین امامت است.
وجوه متعددی برای این نسبت بیان شده است
یکی از ثمرات فاطمیه رسیدن به این معارف وجوه نسبت بین فاطمه زهرا سلام الله علیها و امام زمان ارواحنا فداست..
✅امام زمان ثمره ی خون فاطمه ی زهرا و فرزندان فاطمه سلام الله علیهاست
و همان سری که خداوند متعال در نزد فاطمه ی زهراست به ودیعه گذاشته است
و سر المستودع فیها.....‼️
همه ی عالم فرزند را به پدر نسبت می دهند ...فکر کنیم این چه حکمتیست که امام زمان ارواحنافدا ه را به مادر نسبت داده اند⁉️