eitaa logo
KHAMENEI.IR
542.3هزار دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
8.2هزار ویدیو
1.7هزار فایل
پايگاه اطلاع رسانی دفترحفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای KHAMENEI.IR
مشاهده در ایتا
دانلود
📸 عکس دست جمعی نونهالان با تصویر حاج قاسم در حاشیه آخرین شب عزاداری ایام محرم در حضور رهبر انقلاب. ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ 🖤 💻 Farsi.Khamenei.ir
-1276109055_-221286762.mp3
15.34M
🎙بشنوید | سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ 🏴 Farsi.Khamenei.ir
1656364801_-85778776.mp3
9.06M
🎙بشنوید | روضه‌خوانی آقای حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ 🏴 Farsi.Khamenei.ir
41.02M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ 🏴 Farsi.Khamenei.ir
32.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | روضه‌خوانی آقای حاج سعید حدادیان در آخرین شب مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه‌السلام) در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۲/۰۵/۰۷ 🏴 Farsi.Khamenei.ir
7.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 | تو کیستی که در غم از دست دادنت، مردان ما شبیه زنان گریه میکنند... در ماتم اسارت زینب عجیب نیست، سرها اگر به روی سنان گریه میکنند... ❤️ شعر عاشورایی آقای امیر تیموری که در سال۹۸ در دیدار شاعران با رهبر انقلاب خواند. 🖤 💻 Farsi.Khamenei.ir
📢 تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی 👈 از اقدامات امام سجاد(علیه‌السلام) ✏️ رهبر انقلاب: ‌امام سجاد به تعلیم و تغییر اخلاق در جامعه اسلامی کمر بست. چرا؟ چون طبق تحلیل آن امام بزرگوار، بخش مهمّی از مشکلات اساسی دنیای اسلام که به فاجعه کربلا انجامید، ناشی از انحطاط و فساد اخلاق مردم بود. اگر مردم از اخلاق اسلامی برخوردار بودند، یزید و ابن‌زیاد و عمر سعد و دیگران نمیتوانستند آن فاجعه را بیافرینند... ممکن نبود حکومتها - ولو فاسد باشند؛ ولو بیدین و جائر باشند - بتوانند مردم را به ایجاد چنان فاجعه عظیمی؛ یعنی کشتن پسر پیغمبر و پسر فاطمه زهرا سلام‌الله‌علیها وادار کنند. ۱۳۷۲/۰۴/۲۳ 🖼 💻 Farsi.Khamenei.ir
KHAMENEI.IR
🔍 | الگوی چندبعدی امید 🎤 گفتگو با دکتر حامد حاجی حیدری، عضو هیأت‌علمی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران با موضوع امید در کشور 🔹 منطق عملکرد و حرکت امامین انقلاب، «انقلابی‌گری» بوده و هست. «انقلابی‌گری»، یعنی پذیرفتن این واقعیت که پدیده‌های تاریخی نامطلوب، محصول اراده‌هایی است که می‌توان با اتکا به اراده‌هایی دیگر، با اتکال به خداوند متعال، آنها را کنار زد و نظم برتری را جایگزین ساخت. 🔹 طیف وسیع و مهمی از تحلیل‌گران اجتماعی امروز، هویت برنامه‌دار و مجاهد دینی در ادیان توحیدی را اصلی‌ترین هویت‌های تاریخ‌ساز فعال در شرایط امروز جهان می‌شمارند یا با طرح ایده پساسکولاریزاسیون، از بازگشت پرقدرت نفوذ و عظمت به شاخه‌های مختلف ادیان توحیدی، به مرکز زندگی اجتماعی و خلق معنا برای زندگی فردی خبر می‌دهند. 🔹 وقتی «الگوی چندبعدی امید» را بررسی می‌کنیم، به نقاط مهمی می‌رسیم که به تمرکز سیاست‌گذاری نیاز دارد. در سطح اول اهمیت، یعنی در سطح رسانه‌ای و سایبرفضا، حقیقت آن است که ما با یک نبرد شناختی مواجه هستیم که همه سطوح جامعه ما را هدف گرفته و به‌ویژه نخبگان علمی و سیاسی را در کانون منظور خود قرار داده است. 🔹 بسیار جالب‌توجه است که پس از حمله پلیس آلبانی به پایگاه منافقین، ترافیک گروه‌های واتساپی و تلگرامی، تغییر چشمگیری نشان داد؛ اینها، در برنامه‌ها و عملیات برنامه‌ریزی‌شده شناختی است که هدف اصلی خود را مدیران و نخبگان جامعه هدف قرار می‌دهند تا بر دیدگاه‌ها و تصمیمات و عملکردهای آنها تاثیر بگذارند. 🔹 یک کلید نکته دیگر که نظر ما را به نکات درست متوجه می‌کند، عبارت «نبرد شناختی» است؛ نبرد شناختی ایجاب می‌کند تا دفاع و تهاجم شناختی و به تناسب، «قرارگاه دفاع شناختی» شکل بگیرد. واضح است که هدف تهاجم شناختی قرار گرفته‌ایم و اگر سازمان دفاعی درستی برای رویارویی نچینیم و صرفاً به دفاع‌های پراکنده یا عملکردهای معمول صلح‌آمیز دل خوش کنیم، مغلوب می‌شویم. 🔍 ادامه را بخوانید👇 khl.ink/f/53455