eitaa logo
خزینة الجواهر
1.2هزار دنبال‌کننده
31.8هزار عکس
29.9هزار ویدیو
35.9هزار فایل
منبعی از محتوای ناب تبلیغی مناسبتی ارتباط باخادم كانال @a1nemati پستهای مفیدتان را به ما ارسال کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
37.12M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎬 مستند 444 🔸 روایتی ناب از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳آبان ۱۳۵۸ ⁉️ حتماً ببینید 🔹 هنگام کپی از لینک دانشنامه استفاده شود @daneshnameh1399
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
توصیه های طلبه مرحوم محمدحسین فرجی نژاد ◀️ محمد حسین فرجی نژاد، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود.
🔴مماشات با رفتارهای داعشی ظلم به مردم است 🔹پیرو اتفاقات امروز کرج، جمعی از نمایندگان مجلس خطاب به شورای عالی امنیت ملی و قوه قضاییه اعلام کردند: مماشات با رفتارهای داعشی خیانت و ظلم به مردم است. 🔹«حسین پور» نماینده اسفراین: دبیرخانه شورای امنیت ملی، دستگاه‌های امنیتی و قوه قضاییه، باید با قاطعیت تمام با اغتشاش‌های مسلحانه که از خارج هدایت می‌شود برخورد کنند. مردم مطالبه دارند. 🔹«فلاحی» نماینده همدان: چطور قوه قضاییه با افرادی که با دروغ زمینه ایجاد آشوب و حفره امنیتی برای اقدامات تروریستی ایجاد می‌کنند برخورد نمی‌کند؟ 🔹«کرمی» نماینده دشتستان: شورای عالی امنیت ملی باید مماشات را با اعمال تروریستی کف خیابان کنار بگذارد. 🔹«حسینی» نماینده خدا بنده: مماشات با اغتشاش‌های داعش گونه به صلاح مردم و کشور نیست. 🔹«علیزاده» نماینده دامغان: اقدامی که کف خیابان می‌بینیم محاربه با امنیت و جان مردم است و نمی‌شود فقط نگاه کرد. برخورد قاطع مطالبه مردم است. 🔹«جوکار» رئیس کمیسیون شوراهای مجلس: مسئولین امنیتی و قضایی بدانند که مماشات با تروریست‌های اغتشاشگر پایمال کردن حقوق مردم است. 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔴ضرورت پایان مماشات با آشوبگری 🔹از اواخر شهریور ماه و بعد از ماجرای فوت خانم «مهسا امینی» که برای همه غم‌انگیز بود، عده‌ای فرصت‌طلب هم سعی کردند با سوءاستفاده از احساسات مردم و برخی تجمعات اعتراضی، اقدامات رادیکال و خشونت‌طلبانه خود را در پشت پرده اعتراضات مردم دنبال کنند. اقداماتی که هیچ رنگ و بویی از اعتراض مسالمت‌آمیز و منطقی نداشت و مهسا امینی برای این دسته صرفاً اسم رمز آشوب بود. 🔹با ورود برخی رسانه‌های تروریستی فارسی‌زبان و کانال‌های معاندی که تبلیغ جنگ شهری و ساخت مواد منفجره و کوکتل مولوتف می‌کردند و همچنین لیدری تجزیه‌طلبان و منافقین، بعضی از اغتشاشات به سمت فعالیت‌های تروریستی و شبه تروریستی رفت و وارد فاز خشونت‌های بیش از پیش شد. 🔹با وجود به آشوب کشاندن برخی شهرها و همچنین نقاطی از تهران، رفتار نیروهای حافظ امنیت اعم از پلیس و بسیج، مدارا و مماشات بود تا مردم با مشاهده رفتارهای خشونت‌بار آنها هرچه بیشتر صف خود را از اخلالگران امنیت جدا کنند. 🔹این رفتار نیروهای انتظامی و امنیتی به مرور جواب داد و شاهد از بین رفتن تجمعات و محدود شدن آشوب‌ها به گروه‌های چند نفره و البته آموزش‌دیده بودیم که با آتش زدن سطل‌زباله‌ها یا موتور سیکلت، برای ساعاتی نظم عمومی را برهم می‌زدند. 🔹با وجود کاهش بسیار قابل توجه اغتشاشات در بسیاری از شهرها و تهران، اما دشمن با استفاده از فصای اغتشاش در کشور، حادثه تروریستی شاهچراغ را رقم زد؛ از سویی، چهره واقعی برخی سازمان‌دهندگان و عناصر این آشوب‌ها نشان داد دست‌کمی از داعش ندارند؛ اتفاقی که برای شهید «آرمان علی‌وردی» در شهرک اکباتان افتاد، یاد جنایات منافقین در دهه شصت همچون حادثه عملیات مهندسی را زنده کرد. 🔹اتفاقات روزگذشته در کرج و حمله مسلحانه به نیروی انتظامی و قتل ناجوانمردانه یک بسیجی نشان می‌دهد برخلاف روزهای اول، تنها با آتش زدن چند سطل زباله و سردادن شعارهای تند و رادیکال توسط برخی فرصت طلبان روبه‌رو نیستیم و عملاً برخی وارد فاز مسلحانه و تروریستی شده‌اند که امنیت همه ایرانیان را نشانه رفته است. 🔹اگر در روزها و هفته‌های اول سیاست مدارا برای جداشدن صف مردم از اخلالگران امنیت درست بود، با اتفاقات امروز کرج حجت بر همه تمام شده که برخی صحنه‌گردانان آشوب‌های فعلی سیاست سوریه کردن ایران و قتل طیف گسترده‌ای از ایرانیان را در پیش گرفته‌اند؛ لذا نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی و انتظامی باید مماشات را کنار گذاشته و برای جلوگیری از به خطر افتادن بیش از پیش امنیت مردم بطور قاطع در پی شناسایی و دستگیری آشوبگران و برخورد با برخی داعش‌مسلک‌ها باشند./تسنیم 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
21.46M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 یه اتفاقی باعث شد تا برم سراغ ! راستی برادر سبزپوش، امروز اگر این شهید عزیز بود، چگونه شعر برایمان می‌خواند؟ دهه شصتی ها معانی این اشعار رو خوب درک می‌کنند 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
4_5798654974330144789.mp3
2.09M
🍂توی رگا غیرت ایرانی 🇮🇷 🍃همه آماده و همه طوفانی 🍂منتظره یه اشاره از 🍃سربازای 🎤 👌بسیار دلنشین 🌹🍃🌹 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 افشاگری دکتر زرشناس از واقعیتی غیر قابل انکار... ⏪ ریشه اغتشاشات مقصرین اصلی آشوب‌ها 🔸آقایان شورای عالی انقلاب فرهنگی بایست محاکمه و پاسخگو باشند سند ننگین ۲۰۳۰ 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸چطور اهل کار شویم؟🔸 باید بچه را از اول به گونه‌ای تربیت کرد که بر مشکلات خودش حاکم شود و بعد بتواند مشکلات دیگران را هم حل کند. پس باید آنقدر کار کند که کار برایش عادت شود و به گونه‌ای شود که از یک لحظه بیکاری رنج ببرد. خودِ ، این اثر را می‌گذارد که انسان بر کار تسلط پیدا می‌کند. وقتی انسان کم کار کرد، کار بر او سوار می‌شود، بار می‌شود و کار را با اخم و تَخم و رنج انجام می‌دهد. کار یک نعمت است؛ وقتی پیش پای انسان می‌آید، انسان نباید از آن فرار کند؛ انسان است. بعضی‌ها وقتی جایی مهمان می‌شوند، هیچ کاری نمی‌کنند و بعضی‌ها عادتشان است که آستینشان را بالا می‌زنند و هر گونه کمکی که بتوانند، می‌کنند و کار را راه می‌اندازند. اینها هم جسمشان سالم‌تر می‌ماند و هم روحشان بانشاط ‌تر است. بعضی‌ها در خانۀ خودشان می‌گردند که برای خودشان کار پیدا کنند. شیشه را تمیز کردن، فرش را مرتب کردن، جا‌به‌جا کردن وسایل و ... موجب می‌شود که انسان خودش عوض شود. کار چیزی نیست که آثارش در وجود انسان هدر برود. کار، مشغولیت روح است، سرگرمی روح است. هرچه که روح، سرگرمی منظم داشته باشد، شکوفاتر می‌شود. خب! حالا وقتی انسان بر کار و برنامه و فعالیت‌های خودش مسلط شد، پنجه‌اش می‌شود؛ یعنی روزیِ دیگران در دستش گذاشته می‌شود که برای دیگران، رفع مشکل کند. در این حال بر اندوه خودش مسلط شده و می‌آید که اندوه دیگران را رفع کند. چنین انسانی همیشه ملجأ انسان‌های دیگر است، محرم انسان‌های دیگر است، امید انسان‌های دیگر است. ما در روایات داریم که این نعمت بزرگی برای انسان است که کسانی به برکت او و در زندگی او زندگی کنند و به کمک او مشکلاتشان رفع شود: «أنعم الناس عيشاً من عاش في عيشه غيره.» کسی که چنین موقعیتی برایش ایجاد شده که مشکلات دیگران رفع کند، باید قدر آن را بداند؛ این نعمت است. ممکن است خسته بشود؛ اما خستگی لذت‌بخشی است. که انسان از بیکاری پیدا می‌کند، بیماری و مرض است. خستگی‌ای که انسان از کار پیدا می‌کند، است. خستگی‌ای که انسان از بیکاری پیدا می‌کند، است. @haerishirazi
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸«اِبراز قانع نشدن»، غیر از «قانع نشدن» است!🔸 ⛔️ اجانب دوست دارند این اتحادی که مردم با رهبر دارند شکسته شود. یکی بگوید رهبر این را گفت و من .* وقتی این کلیت شکسته شود، اجانب پیروز میدان خواهند شد. [در جنگ تحمیلی]، مردم صدها هزار شهید دادند. با شعار جنگ جنگ تا پیروزی [سال‌ها جنگیدند]. بلافاصله یک روز امام گفت صلح می‌کنم و این صلح من تاکتیکی نیست. مردم تردید نکردند و به نفع امام در غدیر راهپیمایی کردند. مردم ما تربیت شدۀ هزار سال انتظارند. ⛔️ مردم عاشق چشم و ابروی بزرگان دینی نیستند. مردم امام غائبشان را در عالِم وارسته خود می‌بینند و برای حفظ ارتباط خود [با او]، سر و جان می‌دهند. ⛔️ درست است علماء معصوم نیستند اما حجت هستند. امام هم معصوم نبود، اما حجت بود. فرق است بین و . وقتی گفته می‌شود «من قانع نشدم»، نفی عصمت نیست [که بدون اشکال باشد، بلکه] نفی حجیت است. ⛔️ امام فرمود وقتی مردم به خبرگان رأی دهند و خبرگان مجتهد عادلی را انتخاب کنند او ولیّ منتخب مردم است و حکمش نافذ است. «من قانع نشدم»، نفی نافذ الحکم بودن است نه نفی عصمت. نافذ الحکم بودن پرچم ماست، سرود ملی ماست. هرکس پرچم نافذ الحکم بودن را سست کند، پرچم جایگزین بدون هیچ تردید پرچم استکبار است. ⛔️ اشعث ابن قیس برای رسیدن خدمت حضرت علی (علیه السلام) از قنبر اجازه گرفت. قنبر به دستور حضرت آن زمان راهش نداد. اشعث مشت به بینی قنبر کوبید و خون جاری شد. قنبر خدمت حضرت علی (علیه السلام) با صورت خون آلود رسید. حضرت چه کند با رئیس بزرگترین قبیله؟! تنها این جمله را به اشعث گفت: «ما لی و لک یا أشعث أما و اللّه لو لعبد ثقیف تمرست لا قشعرت شعیراتک»، اگر آن بردۀ ثقفی را ببینی موهای اندامت به لزره در می‌آید. آن‌ها که برای امیر المؤمنین می‌کردند، در مقابل حجاج ابن یوسف بودند. ⛔️ ، غیر از است. قانع نشدن اختیاری نیست، اما ابراز آن، انتخابِ حجیت خود بر حجیت نظام و نافذ الحکم بودن خود بر نافذ الحکم بودنِ نظام است. ما هزار سال صبر کرده‌ایم تا «اسلام امامت» را در جهان جا بیاندازیم. این حجیتِ زمامدار، جانشین امامت است. این حجیت، شیشۀ عمر مردم ماست. مردم تحمل نمی‌کنند کسی به شیشۀ عمرشان سنگ بزند. وقتی امام گفت «جنگ»، مردم تردید نکردند و وقتی امام گفت صلح، مردم تردید نکردند؛ چون می‌خواستند در آخرِ شبِ غیبت، را ببینند. —————————— *اشاره به صحبت‌های یکی از نمایندگان سابق مجلس، در مورد گفتگویش با رهبر معظم انقلاب. ایشان اظهار کرده بود که از صحبت رهبری در مورد حصر سران فتنه، «قانع نشدم»! @haerishirazi
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 🔸اين آتش بالاخره سرد خواهد شد🔸 آن كه بيش از هزار و صد سال است به هركس می گويد «اَيُّكُمْ يَاخذُ جَمْرَهُ فِي كَفِّهِ فَيَتْرُكُهَا حَتَّي يَبْرد» (کدام یک از شما یک حبه آتش را در دست می‌گیرد تا سرد بشود؟)، تا بالاخره امام سلطنت پهلوی را گرفت تا سرد شد، جمره حكومت بعثی را گرفت تا سرد شد. جمره استكبار جهانی در چهره اسرائيل را حزب‌الله گرفت تا بعد از 33 روز سرد شد. حماس هم گرفت تا بعد از 22 روز سرد شد. مساله، مساله گرفتن آتش در دست است و اين ايام آخرالزمان است كه ايمان در دل نگه داشتن از آتش در دست نگه داشتن سخت‌تر است. اين همه ، سوختگی‌های دست امت است كه را نگه داشته و تاكنون از نگه داشتن آن خم به ابرو نياورده است. اين آتش بالاخره سرد خواهد شد، همان طور كه شاه و صدام سرد شدند. امام با سرد شدن آتشِ شاه، به ميان ما برگشت و آن منتظر با سرد شدن است كه زيارتش خواهیم کرد. یوسف گم گشته بازآید به کنعان غم مخور کلبه احزان شود روزی گلستان غم مخور ای دل غمدیده حالت به شود دل بد مکن وین سر شوریده باز آید به سامان غم مخور گر بهار عمر باشد باز بر تخت چمن چتر گل در سر کشی ای مرغ خوشخوان غم مخور @haerishirazi
🔸شکار بصیرت🔸 امروز دشمن با تمام اطلاعاتش، ما را نشانه رفته است. «جنگ نرم» برای شکار بصیرت است و «جنگ سخت» برای شکار صبر. کتاب آیینه تمام نما / ص ۴۵ @haerishirazi