طوطی من! سخنی، از چه زبان بسته شدی
سفری بیش نرفتی که چنین خسته شدی
ای دریغا که شدی کشته بی شیری من
پس از این تا چه کند داغ تو و پیری من :)
آخ از روز هفتم که هرچی بگیم کمه . .
گردن و گلوی کوچیکت فقط باید بوسیده میشد ،
دورت بگردم شش ماهه ی حسین [ع] :)))
پارسال محمد همینقد نی نی بود 🥲🥺
پ.ن : عکسای خام فرستادم اگه خواستین استفاده کنید 🌱
الحمدلله که شب هفتم
صاحب یه دختر ناز شدم ، بازهم شش ماههی کربلا بابالحوائج بودن خودشون رو بهم ثابت کردن
من از عشقم به حضرت علیاصغر گفته بودم ، خوشحالم که دقیقا شب هفتم دخترم به دنیا اومد؛))
بنده یک انسان ۲۰ ساله هستم که درگیر یه انسان یک روزه شده
و وقت سر خاروندن نداره
فلذا کمک و دعا 😭🤍
حسین جان؛
برای قامت اکبر، دو تا کفن بردار،
که جا نمیشود این تن به یک عبا، برگرد...