هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
مهمون اومده خونمون و خانم گفتن وجترین هستن و دو تا بچه، یک دختر ۸ ساله و یک پسر ۱۶ ساله داشتن.
ما برای خانم باید غذایی درست می کردیم که علاوه بر گوشت لبنیات و تخم مرغ هم نداشته باشه.
حالا اون بماند که چه داستانی داشتیم برای ایشون خاگینه توفو و رولت سبزیجات و ... درست کنیم.
موقع شام که شد دختر ۸ ساله گفت از بوی کباب دارم غش میکنم، گفتم مگه شما هم وجترین هستید گفت بله از ۳ سالگی مامانم نذاشته گوشت و لبنیات بخوریم!
این بچه لاغر و ضعیف، تمام دندون های جلوییش هم خراب بود و یک دندونش که افتاده بود هم در نیومده بود کلا!
واقعا نمیدونم تو مغز این آدمها چی میگذره، که این بلاهارو سر بچه خودشون میارن.
*Night lantern*
@farsitweets
هدایت شده از از دریا تا ستاره ها
یه پول ندارم ولی زن میخوام ابجی تو رو خدا بیا واسطه شو ای تو چشماش نمیبینید؟