eitaa logo
ݪَبْݒَࢪ
160 دنبال‌کننده
3.3هزار عکس
813 ویدیو
7 فایل
-بسم الله - سلام بر شمایگان. لبپر به ظرفی میگن که گوشه ای از اون شکسته باشه. منتظر پستای خیلی مرتب و شیک نباش، اینجا همه چی درهمه/من همونی ام که مامانت میگه باهاش نگرد🕶😂 گلادیاتور
مشاهده در ایتا
دانلود
می‌خندیدیم. فحش میدادم و گریه میکردم. ولی آخرش مهدی بود که باز آرامم میکرد. یادش بخیر مهدی یک زمانی بجای بوسیدنِ صورتم، یک هو لیس میزد لپم را. و اگر اعتراضی میکردم، اینبار من را می‌گرفت و بیشتر صورتم را لیس لیسی میکرد؛ تا جایی که دیگر چیزی نگویم و خوشم بیاید یا اغراق به غلط کردن میکردم. من از اتصال بین دو واگن خیلی میترسیدم. یادم است مهدی یک بار رفت آن جا ایستاد. و گفت: ببین هیچیت نمیشه بیا. بعد که نرفتم من را بغل کرد و باهم آنجا ایستادیم. سرم را در گردنش فرو بردم و چشم هایم را بستم، محکم گرفتمش تا امنیت داشته باشم. بعد از چند دقیقه که دیدم چیزی نشد سر بالا آوردم و باهم خندیدیم. امشب رفتم آن جا ایستادم. تکان تکانش شدید بود و جایی در قفسه ی سینه ام که خون پمپاژ میکند به دنبال لمس لحظاتی بود که دیگر نداشتمش. حدود ده دقیقه یا بیشتر آن جا ایستادم. چشم هایم را بستم و در تلاش بودم تا کمی از آن حسِ خوبِ با مهدی را دوباره بچشم. ولی نشد. بگذریم. قطار خوب است برای زمانی که خاطره ای در آن نداشته باشی. @labpar
ݪَبْݒَࢪ
عیدتون مبارک. یه ممبر جدید داریم. دست بزنید براشون چنین توفیقی نصیبشون شده که در کانال لبپر عضو شدن.
واقعا چقدر ممبر های جدید که میان پرو ان تا دو جمله خوب گفتیم از اومدنش، تاقچه بالا گذاشت و رفت. بدرک. کی ضرر کرد؟ قطع به یقین اون.
هدایت شده از • گل نِسا •
تو بهشت دارن برف شادی میزنن از آسمون میریزه رو ما🥲 《 @Goll_Nesa
ولادت حضرت عباس علیه السلام مبارک.💓
هدایت شده از هیئت قرار
امیر برومندنماهنگ قله غیرت.mp3
زمان: حجم: 3.5M
✨قله غیرت تویی اوج تجلی احساس جلوه حیدر توی معرکه حضرت عباس هر کس اومد رو به روی قمر افتاده زمین بدون سر 🎙 🗒 متن کامل شعر @Heyate_gharar
عیدتون مبارک.🍓
اعیاد شعبانیه بر شما دوستان مبارک.🍒
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔸با شوخی بیجا، اطرافیان را مجروح نکنید🔸 🔹آیت الله حائری شیرازی🔹 اگر می‌خواهید با همسرتان حرف بزنید یا شوخی‌ای کنید، با عقلت مشورت بکن. بگو اگر او، این طور مطایبه‌ای با من بکند، خوشم می‌آید یا بدم می‌آید؟! اگر بدت می‌آید، این شوخی را نکن. ما در قالب شوخی کردن، انتقام خودمان را می‌گیریم. بعد که می‌گویی چرا این جوری با من حرف زدی؟! می‌گوید: شوخی کردم! می‌خواستم ادخال سرور کنم (خوشحال کنم) ! یک کسی توی غذایش یک دانه ریگ کوچکی بود. مهمان بود، به خویشاوندش که میزبان بود گفت: یک سنگ قبری کنار قبر آقای بروجردی گم شده! خب! این چه ربطی دارد؟! این حرف را برای مطایبه و شوخی گفت، ولی در واقع این حرف، شوخی نیست؛ چراکه این خورشت، محصول زحمت میزبان است. وقتی می‌خواهی تذکری بدهی، خیلی با لطافت تذکر بده؛ طوری که طرف مجروح نشود. گاهی ما با شوخی‌مان، خانواده‌مان را مجروح می‌کنیم. ببینید! درست است که «ادخال سرور» خوب است؛ ولی ما در تطبیق مفهوم به مصداق مشکل داریم! ما هرچه سرمان می‌آید از دورۀ عملیمان است. در تئوری مشکل نداریم. در دورۀ عملی و بالینی‌مان مشکل داریم. @haerishiraziاگر بدنبال حکمت‌های ناب هستید، هم‌اکنون عضو کانال آیت الله حائری شیرازی شوید: eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3