هدایت شده از هیئت قرار
امیر برومندنماهنگ قله غیرت.mp3
زمان:
حجم:
3.5M
✨قله غیرت تویی اوج تجلی احساس
جلوه حیدر توی معرکه حضرت عباس
هر کس اومد رو به روی قمر
افتاده زمین بدون سر
🎙 #امیر_برومند
#مدح_حضرت_اباالفضل_عباس_ع
#ولادت_حضرت_ابالفضل_ع
#استودیویی
#حماسی
🗒 متن کامل شعر
@Heyate_gharar
🔸با شوخی بیجا، اطرافیان را مجروح نکنید🔸
🔹آیت الله حائری شیرازی🔹
اگر میخواهید با همسرتان حرف بزنید یا شوخیای کنید، با عقلت مشورت بکن. بگو اگر او، این طور مطایبهای با من بکند، خوشم میآید یا بدم میآید؟! اگر بدت میآید، این شوخی را نکن.
ما در قالب شوخی کردن، انتقام خودمان را میگیریم. بعد که میگویی چرا این جوری با من حرف زدی؟! میگوید: شوخی کردم! میخواستم ادخال سرور کنم (خوشحال کنم) !
یک کسی توی غذایش یک دانه ریگ کوچکی بود. مهمان بود، به خویشاوندش که میزبان بود گفت: یک سنگ قبری کنار قبر آقای بروجردی گم شده!
خب! این چه ربطی دارد؟!
این حرف را برای مطایبه و شوخی گفت، ولی در واقع این حرف، شوخی نیست؛ چراکه این خورشت، محصول زحمت میزبان است. وقتی میخواهی تذکری بدهی، خیلی با لطافت تذکر بده؛ طوری که طرف مجروح نشود. گاهی ما با شوخیمان، خانوادهمان را مجروح میکنیم.
ببینید! درست است که «ادخال سرور» خوب است؛ ولی ما در تطبیق مفهوم به مصداق مشکل داریم!
ما هرچه سرمان میآید از دورۀ عملیمان است. در تئوری مشکل نداریم. در دورۀ عملی و بالینیمان مشکل داریم.
@haerishirazi
✅ اگر بدنبال حکمتهای ناب هستید، هماکنون عضو کانال #رسمی آیت الله حائری شیرازی شوید:
eitaa.com/joinchat/454361092C75c4b499d3
دویدن در واگن ها خیلی خیلی لذت بخش است.
البته به شرط اینکه کسی در واگن نباشد.
انگار داخل فیلم هایی، با یک اسلحه ای که در دست دارم و چادری که کمی زدمش زیر بغل تا جلوی پایم را نگیرد.
دست میبرم داخل جیب کنارِ زانویم.
این شلوار شیش جیب یا به عبارت امروزی اش کارگو را، خیلی خیلی دوست دارم.
حس جنگ بهم میدهد.
داشتم میگفتم.
دست میبرم داخل جیب کنار زانویم تا یک خفه کن در بیاورم.
بپیچانمش روی لوله ی ماکاروفم تا وقتی سوژه را دیدم، بی سر و صدا کار را در بیاورم.
بگذریم. دویدن در کوپه خیلی خوب است.
حس سبک بال بودن دارد؛ مخصوصا وقتی برخلاف مسیر قطار بدوی.
اینبار اگر خواستید سوارِ قطار بشوید، حواستان باشد محبوبی نداشته باشید که فقط خاطره اش همراهتان باشد؛ و نکته ی دوم اگر هم سوار شدید، شب در واگن ها بدوید.
شب همیشه خوب است.
یک چند خطی برای شب نوشته ام، ولی اینجا نمیگذارمش.
سوار قطار نشوید کلا.
یادم است یک شعری در این باب بود.
تنها بودن در اتوبوس ۱۰۰ نفر است و تنها بودن در قطار هزار نفر.
جای سیزه واقعا خالی بود.
کاش سیزه اینجا بود تا انقدر میخنداندمش و حرف میزدم تا میگفت: انگار بهش گفتن.
😄😄 سیزه خیلی خوب است، خیلی زیاد.
#روز_نوشت
@labpar
هدایت شده از کانال گیزمیز 💯
11.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قبل از بر داشتن سر نازل، ضامن رو آزاد کنید🔥🧑🚒
🆔 @GizmizTel 💯