بحث پنج دقیقه به اذان من و مامان:
مامان: برسیساس عابد، برسیسای عابد بود!!!!!
که کور و شفا میداد. ولی آخرش شیطان گولش زد.
من: 😁😁.
اللّهمَّ صَلِّ عَلی فاطِمَهَ وَ ابیها وَ بَعلِها و بَنیها وَ السِّرِ المُستَودَعِ فیها بِعَددِ ما احْاطَ بِه عِلْمُکَ