چقدر از چیترای کالاف بدم میاد.
حیوون مگر یه بازی چقدر ارزش داشت که پول سرش خرج کردی!
مردی دست خالی بیا بجنگیم.
منم اگر بالای ده تومن خرج اسلحه و رمز و درد میکردم الان خداتون بودم.
من حروم خور نیستم.
نمیخام تف و لعنت یه مشت تیر خورده پشت سرم باشه.
یکی نیست بشون بگه: منم اگر بالای منبع آب برم بشینم میتونم کیل بگیرم.
بیا پایین تو بطن جنگ، ببینم میتونی سه تا بیشتر بکشی!
روانیا.
خب من از کجا بدونم تو اسلحت اونقدری قویه که با یه تیر منو میزنی، اونم از روی دکل برق.
لامصب چطوری رفتی اونجا!؟
بعد صدا وصل میکنی فحش میدی میگی چیتر، ناراحتم میشن.
ݪَبْݒَࢪ
چقدر از چیترای کالاف بدم میاد. حیوون مگر یه بازی چقدر ارزش داشت که پول سرش خرج کردی! مردی دست خالی ب
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
حالا جدای از اون چیترای بی پدر، همین همگروهیهای خودمون!!!
خب عقل سالم میدونه یا چند ثانیه ی اول دور دراپ امنه، یا وقتی دیگه زون ازش گذشت.
حالا عدل، یکی دو دقیقه بعد از اینکه دراپ افتاده.
با هیلیکوپتر، دقت داشته باشید که با هیلیکوپتر ما را میبره رو دراپ.
معلومه که کشته میشیم!
اصلا یکی از ترفندای منو دوستم اینه که، زود میریم رو دراپ. کمپ میزنیم، با اسنایپ هدشات کنیم.
بعد....
اعصابم خیلی خورد میشه از این الدنگا.
ما از عقلِ ناقصِ خودی میخوریم، باز پدر چیتر را خدا رحمت کنه یه خرجی کرده.
حساب شده رو منبع آب دراز کشیده.
بحث پنج دقیقه به اذان من و مامان:
مامان: برسیساس عابد، برسیسای عابد بود!!!!!
که کور و شفا میداد. ولی آخرش شیطان گولش زد.
من: 😁😁.