1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شکار لحظه ها از بنده در راهیان.
کاری از دوستانِ رسانه ی بسیج.😎😂
هدایت شده از [ هُرنو ]
✌️ دعوت رسمی برای تولید یک اثر مکتوب دربارهٔ جنگ
سلام.
انشاءالله قصد دارم پس از پایان جنگ، تولید یک اثر مکتوب مستقل دربارهٔ #جنگ_رمضان را آغاز کنم. محتوای اصلی که متن کتاب روی اسکلت آن سوار خواهد شد، روزنگارهای جنگ است. اما برای تولید این کتاب، به همراهی تعداد زیادی از شما عزیزان احتیاج دارم. تعداد خیلی زیاد. و فاز اول تولید کتاب از همین روزهایی که داخلش هستیم شروع شده است.
به لطف خدا خروجی این حرکت جمعی، کتابی با فرم و محتوایی کمنظیر خواهد شد؛ انشاءالله.
درصورتیکه علاقمند به همراهی هستید، بررسی بفرمایید که آیا شرایط زیر شامل حالتان میشود یا نه؟
🔰 شرایط مورد نیاز جهت همراهی:
۱. محدودیت سنی: از ۷ سال تا هرچند سال. صرفا توانایی نوشتن مهم است.
۲. اصلا نیاز نیست شما نویسنده باشید یا قلم خاصی داشته باشید.
۳. حوصله و صبوری و استمرار. معلوم نیست جنگ چند روز طول خواهد کشید. یک هفته یا یک ماه یا بیشتر؟ فقط مهم این است که #هر_روز بنویسید.
۴. از هر گوشهٔ ایران که باشید میتوانید در این پروژه شرکت کنید. فاصلهٔ فیزیکی شما با جنگ ذرهای اهمیت ندارد.
✅ اگر شرایط بالا شامل حالتان میشود، از طریق پیوند زیر جهت ورود به گروه هماهنگی، قدم روی چشمان من بگذارید:
https://survey.porsline.ir/s/CDqwPuAG
کیفیت نهایی این کتاب، در گروِ حضور افراد متنوع (از حیث سن، اقلیم زندگی، عقیده و...) و متعدد است. اگر کسی را میشناسید که میتواند به ما کمک کند، این پیام را برایش بفرستید. حتی کودکان و نوجوانان.
ارادتمند
مصطفا جواهری
سردبیر مجلهٔ مدام
@hornou هُرنو | روزنِ نورگیرِ سقف
هدایت شده از فریم
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شیطان بعد ماه رمضون وقتی میاد میبینه وقتی نبوده چه اتفاقی افتاده😂
@fraame ☫رسانه فریم☫
هدایت شده از توییت فارسی 🇮🇷
🔺اگر برق قطع شد، چه کنیم؟
▪️راهنمای فوری در شرایط جنگی وقتی برق قطع شده است؟
@farsitweets
هدایت شده از وروجک سیاسی 😊 🇮🇷🇵🇸
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عربستان سعودی رسماً وارد جنگ شد!🤣🤣
@vorojaksiyasi
هدایت شده از Memotherapy
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
رباعی ۵۷ اُم از رباعیات شیخ بهایی
-
@memotherap
هدایت شده از علیاکبر رائفیپور
5.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر دقت بفرمایید من هرگز آسیب رساندن دشمن به مردم خودمان را بازتاب نمی دهم و این کار را در شرایط جنگی اشتباه محض می دانم اما این کلیپ را حتما ببینید
امدادگر ها هنگام بیرون کشیدن پیکر مطهر یک کودک آذری؛ بلند بلند گریه می کنند و یا حسین می گویند!
ما با همه آن حرامزاده هایی که از ترامپ و نتانیاهو می خواستند تا بمب های آزادی آور خود را بر سر مردم ایران بریزند کار داریم
این جنگ با پیروزی ما تمام می شود
ما می مانیم و آنها!
ما با همه آن سلبریتی هایی که لال شده اند کار داریم...
ما خائنان را رها نخواهیم کرد...
حالا که استخوانهای اربابانشان را خُرد کرده ایم شکستن دنده های سست اینها شوخی بیش نیست.
✅ کانال شخصی علیاکبر رائفیپور در ایتا👇
🆔 @raefipour