1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
داداشی شهادتت مبارک 🖤
کنار ارباب مارو هم یاد کن😭
ای کاش هیچ وقت تاسیان رو نگاه نمیکردم💔
خودم زیاد حالم خوب نبود الان که قسمت اخرش رو دیدم پوکیدم💔
دلم ی خواب میخواد
مث 8 سالگیم
مث 5 سالگیم
همونقدر بی درد و بی فکر
همونقدر عمیق و بی استرس
همونقدر سنگین و پر آرامش...
ولی همون موقع هم دلم میخواست یه خواب داشته باشم مث بابام..
نمیدونستم ا خستگی اونجوری خوابش میبره..🚶
در نهایت دلم بچگیو میخواد💔🚶