eitaa logo
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
1.1هزار دنبال‌کننده
1.2هزار عکس
592 ویدیو
16 فایل
🍀 پاتوق تربیت نوجوان تراز انقلاب ارتباط با من : @aminghobeiti 🔸 ناشناس 👇 https://daigo.ir/secret/41147300907
مشاهده در ایتا
دانلود
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا ▪️بسم‌ الله‌ الرّحمن ‌الرّحیم 📄ملّت پرشور و باوفای ایران 💬همانگونه که مطلع شُدید، تفاهم‌نامه‌ای بین رئیس‌جمهوران ایران و امریکا امضا شد. در مسیر رسیدن به این مرحله، مسئولین امر، از سر دلسوزی و با حُسن نظر، تلاش‌های زیادی را به‌عمل آوردند و البته این رئیس‌جمهور امریکا بود که از روی استیصال، از انواع اهرم‌ها برای این امر استفاده می‌کرد. 💬بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهّدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه‌ی آن را صادر نمودم‌. ایشان همچنین تصریح کرده‌اند که اگر طرف آمریکایی بخواهد زیاده‌خواهی کند زیر بار آن نخواهند رفت. از این لحظه، ما یعنی شما ملت سرافراز و این خادم ناچیز، منتظر تحقّق شروط گفته‌شده خواهیم بود. امّا بدیهی است مذاکرات حضوری که در آینده برقرار خواهد شد، به معنی پذیرش نظر دشمن نخواهد بود. امیدواریم که دعای خیر سرورمان عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشّریف انواع نصرت‌ها و فتوحات، برای ملّت باشرف ایران به ارمغان آورد. 🔻والسّلام علیکم و رحمة الله و برکاته ✍🏼سید مجتبی حسینی خامنه‌ای 🗓 ۲۸/خرداد/۱۴۰۵ 📲 @rahbar_enghelab_ir
خب توی این اوضاع با قضاوت‌ها و تحلیل‌های گسترده‌ای برخورد خواهید کرد. سعی کنید نگاه‌های سطحی و سلیقه‌ای رو بشناسید؛ رویه همیشگی امامت در جمهوری اسلامی همبستگی ملی و حمایت از مسئولین هست. برخی‌ها همین پیام اخیر آقا رو همه جانبه نمی‌بینن و بین صدر و ذیل پیام فرق میذارن. چندتا تحلیل که به نظرم ارزشمند هستن و به فهم شرایط کمک می‌کنن رو اینجا به اشتراک میذارم .
لطائف | امين قبیتی 🇮🇷
خب توی این اوضاع با قضاوت‌ها و تحلیل‌های گسترده‌ای برخورد خواهید کرد. سعی کنید نگاه‌های سطحی و سلیقه
پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. الحمدلله از این نعمت! «مهدی مولایی»
هدایت شده از خبرگزاری فارس
ونس به منتقدان اسرائیلی: ترامپ تنها متحدی است که برایتان مانده است 🔹معاون ترامپ خطاب به اعضای کابینه نتانیاهو که از توافق آمریکا با ایران انتقاد کرده‌اند، ضمن یادآوری کمک‌های هنگفت نظامی واشنگتن به تل‌آویو و وضعیت این رژیم در جهان، به آن‌ها توصیه کرد در مواضع خود تجدیدنظر کنند. 🔹جی‌دی ونس خطاب به منتقدان اسرائیلی این توافق گفت «پیام من به آن‌ها دو بخش دارد. اول اینکه دونالد ترامپ در حال حاضر تنها رئیس دولت در کل جهان است که نسبت به اسرائیل همدلی دارد. اگر من در کابینه دولت اسرائیل بودم، شاید به تنها متحد قدرتمندی که در سراسر جهان برایم باقی مانده، حمله نمی‌کردم». 🔹ونس در ادامه گفت که به اعضای منتقد کابینه اسرائیل یادآوری می‌کند که دو سوم از تسلیحاتی که از اسرائیل محافظت کرده‌، به دست آمریکایی‌ها ساخته شده و هزینه آن با پول مالیات‌دهندگان آمریکایی پرداخت شده است. @Farsna
هدایت شده از محسن قنبریان
30.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 حجت الاسلام و المسلمین ۲۹خرداد۱۴۰۵ ❓چرا این پیام قبل امضا به مردم نرسید؟! چگونه دو صدایی و حاکمیت دوگانه و تفرقه القا نشود؟! ❗️«اتقوا ظنون المومنین» را خوانده بودم ولی حالا که نظر رهبری نظر همان جامعه انقلابی در آمده آیا پیام را در چشم دولت و مذاکره کننده و برچسب زننده بکنیم؟! ❗️دو نحوه ابطال تفاهم نامه... ☑️ @m_ghanbarian
ولایتمداری مثل مسابقه دو نیست که با عقب ماندن دیگران، تو برنده باشی. و نه مثل فوتبال که با گل زدن به رقیب، به پیروزی برسی، و نه مثل کُشتی که باید پشت رقیب را به خاک بمالی... شاید چیزی شبیه کوهنوردی است. راه همه به قله باز است و با رسیدن یک نفر به قله، راه رسیدن دیگران بسته نمی‌شود؛ همه برنده‌اند. ولایتمداری رقابت بر سر مهرورزی است. مهربانترین و دلسوزترین نسبت به دیگر مومنان، به قله نزدیک تر است. اولیاء الهی مظهر رحمت او هستند و مهربانترین بر خلق او. کسی‌که در مسیر دینداری به دنبال عقب زدن دیگران و اثبات دینداری خویش باشد، از میدان ولایت بیرون می‌افتد و رشته‌ی ولایتش گسسته می‌شود. ◾️ @Tassbihat
محسن عباسی ولدی-5612799119629148414_140073209589063.mp3
زمان: حجم: 9.2M
🎙حجت‌الاسلام عباسی ولدی نکاتی دربارهٔ پیام رهبر حکیم انقلاب اسلامی 🔹توجه به محکمات و مجملات پیام 🔸«علی الاصول...» یعنی چی؟! 🔸آیا به رهبری تحمیل نشد؟ 🔹جنبهٔ بین‌المللی این پیام
بسم‌الله الرحمن الرحیم پیرو تاکید رهبر معظم انقلاب که فرمودند «منتظر تحقق شروط خواهیم بود»، بند اول تفاهم‌نامه مبنی بر «پایان فوری و دائمی جنگ در تمامی جبهه‌ها از جمله لبنان» نقض شده است. ما به عنوان ناظران تفاهم نامه، خواستار پاسخ مناسب به این نقض عهد و یا ابطال تفاهم‌نامه هستیم. محمدرضا عابدینی ۳۰ خرداد ۱۴۰۵ @Abedini
قاسم سلیمانی ❤️
هدایت شده از دختران حاج قاسم
✨ «مراسم شیرخوارگان حسینی» ▪️بیان معارف: حجت الاسلام قبیتی با موضوع: حیات طیبه ▫️روضه خوانی: حجت الاسلام علیپور ▪️کودکان و نوزادان را با لباس سبز و سربند بیاورید. ▫️یکشنبه | ساعت ١۷:۳۰ بوستان فرهنگی حضرت زهرا (س) ┄┅═✧❁🌹❁✧═┅┄ 🚩هِیئَت‌ِدُختَران‌ِحاج‌قاسِم‌اَهواز Eitaa.com/hajghasem_d