هدایت شده از خبرگزاری فارس
3.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 علی ربیعی: به کارنامۀ یکسالۀ دولت پزشکیان نمرهٔ عالی میدهم.
@Farsna
سلام
اطلاعاتم خیلی بروز نیست
ولی قبلا که بررسی کردم و مباحثش رو تدریس کرده بودم خیلی مفید بود.
البته #بینهایت برای مخاطب متوسط به بالا و خوش فهم مناسبه
سلام و رحمت
سعی کردم مطالب کاملا مبنایی و اندیشهساز باشه و محرک برای تغییر و جهش معنوی .
متوجه منظورتون هستم، چشم راهکارهای طهارت قلب هم اشاره میکنم
البته اگر برخورد چالشی با مطالب داشته باشید حتما به راهکارها پی خواهید برد.
برای سلامت قلب و روح این کمترین هم دعا بفرمایید 🤲
پ.ن: سؤال مربوط به تدریس مباحث انسانشناسی در دوره تابستانه هیئت دختران حاج قاسم هست.
@lataef
سلام وقت بخیر
۱. با خودت #عهد_ببند برای بهبود رابطه حداقل ۱ ماه تلاش کنی و خسته نشی
۲. حتما به مامان بگو تصمیم گرفتی رابطهتون رو خوب کنی. اگر دیدی بعد از چند روز یادش رفته و رفتارهایی میکنه که اذیت میشی، با لبخند بهش بگو مامان قول دادم پای عهدم بمونم.
۳. اگر حس کردی داری کم میاری و دوباره رابطه داره خراب میشه حتما به مشاور مراجعه کن. ولی نذار خراب بشه.
۴. روی بُعد اخلاقی و مطالعاتی و معنوی خودت کار کن و انگیزهت از این کارها تقویت رابطهت با خدای همیشه حمایتگر باشه.
#مشاوره
#والدین
@lataef
هدایت شده از دختران حاج قاسم
حجت الاسلام قبیتیپناه آرام .mp3
زمان:
حجم:
2.5M
☆__________________________☆
◁ ❚❚ ▷
🎧 عاشق حقیقی اونیه که...
دوره تابستانه _ ۱۴۰۴
🎙حجت الاسلام قبیتی
#ممتازشو
#پادکست
🚩هِیئَتِدُختَرانِحاجقاسِماَهواز
Eitaa.com/hajghasem_d
سلام
یکی از زیباییهای مهم برای زندگی متاهلی ظاهر و چهرهی طرفین هست.
شما قراره با کسی زندگی کنی که سالها کنار هم هستید، پس نمیشه نسبت به ظاهر کم توجه بود
👈 این نکته مهم رو دقت کنید، بعد از عقد و شروع رفت و آمدها و #مقایسهها توجه به ظاهر همسر بیشتر میشه ... پس دقت کنید.
ولی این مساله که ظاهر یک امر سلیقهای هست و شما باید خوشتون بیاد نه دیگران رو هم در نظر بگیرید.
براتون آرزوی خوشبختی دنیا و آخرت دارم 🤲
#ازدواج
#خواستگاری
@Lataef
📪 پیام جدید
سلام آقای قبیتی
میگم که اربعین خانواده منو نمیبرن چیکار کنم؟ میگن تو بهت نمیسازه اذی میشی منم دارم دیوونه میشم از ناراحتی😭😭😭کمکم کنید
در راه رسیدن به تو گیرم که بمیرم
اصلاً به تو افتاد مسیرم که بمیرم
یک قطرهی آبم که در اندیشهی دریا
افتادم و باید بپذیرم که بمیرم
یا چشم بپوش از من و از خویش برانم
یا تَنگ در آغوش بگیرم که بمیرم
این کوزه ترک خورد! چه جای نگرانی است
من ساخته از خاک کویرم که بمیرم
خاموش مکن آتش افروخته ام را
بگذار بمیرم که بمیرم که بمیرم
••••••••♡••••••••
همه در پناه سیدالشهدا هستن
قلبتون رو با توسل به حضرت آرام کنید ...