کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
وای کمک این خیلی خوب بوددددددد
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
تورنومنت لامصب تموم شد حیفم میاد ارتشو نذارم
مثلا M4 انسانی
کلا سه ساعت میتونستم روش وقت بذارم ولی دوسش دارم خیلی دلم میخواد بازم بکشمش_
{ #موزارت }
کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
مثلا M4 انسانی کلا سه ساعت میتونستم روش وقت بذارم ولی دوسش دارم خیلی دلم میخواد بازم بکشمش_ { #موزار
خب اهم
اون قسمت قرمز که دوربینه رو کردمش از همین دوربینای بخصوص که یه لیزرم روی گان هستش و اون رو به پایین دوربین اضافه کردم
بازم اون قسمت دوربین که نارنجیه رو مثل یه کلاه تصور کردم و اون دایره مشکیه روش رو یه هدفون که باهاش صدای بقیه رو میشنوه و حرف میزنه فقط میکروفونش رو یادم رفت_
اون زرده که راه راهیه ، جای دست هست و زد گرماعه چون گان داغ میکنه پس من اومدم کل اون تیکه زرد و روی بازوی سمت چپش رو زد اتیش کردم
دستش هم که سبز روشنه رو یه کم دیزاینش رو شبیه اون لوله جلوییش در اوردم_
اون قسمت که شونه بهش تکیه میده رو جنسش رو سفت در اوردم و فرم مثلثیش رو نزدیک مچ و ارنج اوردم که باهاش میتونه دفاع کنه و با ارنجش ضربه بزنه
سبز پررنگ که خشابه رو هم برا پای چپش در نظر گرفتم که ، خشاب رو به پاهاش اویزون کرده و از اونجایی که گانش بهش میخوره از اون وحشیا باشه که رگباری تیر میزنه این بیرون بودن تیرا و زیاد بودنش کارش رو راحت کرده
بندش یه سبز ابیه رو به دوتا دستش وصل کردم ، در صورت نیاز اون سر بند رو به جایی مچ دست چپش وصل میکنه و باهاش میتونه از جاهای مختلف سر بخوره یا اینکه گلوی یکی رو خفه کنه_
ابی روشنه هم گفتم اونیکی پاش که کاملا مشکیه
اون ابی نیمه روشنه برام مثلیه گردنبند بود و منم همونجوری کشیدمش دلیلی نداره_
ابی پرنگ که کل بدنه گان بوده رو تبدیلش کردم به یه جلیقه زد گلوله
در کل اون توی اف بی ای کار میکنه و مبارزش نزدیکه و پسر خوبیه جوونم هست و بیشتر برای درگیری با مافیا و تروریستا و گروگان گیریا اعزام میشه و شایدم لقبش M4 باشه؟...نمیدونم_
کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
خب اهم اون قسمت قرمز که دوربینه رو کردمش از همین دوربینای بخصوص که یه لیزرم روی گان هستش و اون رو به
اقا اگه چرت و پرتی بینش گفتم که به گان ربطی نداره و اشتباهه از همین الان ببخشید_
هدایت شده از Vįĸªřą.°⋆⛦✰>
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کارگاه متروکه کله موزی(در تلاش برای خاک نخوردن)
تیکه تیکه شدم #animeit #art
پشمام خیلی باحالهههههی۸ثجثجثثچثث