هدایت شده از آرامعلی
به نظرم جنگ بهترین بهونه بود تو این اوضاع دیگه اگه پیام نداد حالتو بپرسه، ایشالا خبرش.
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
《حق با شما بود جناب عطار》؛
⃕
https://eitaa.com/liamkook
691.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا میتونید حرفاتونو بزنید. کسی رو ناراحت نکنید چون برای از دل در اوردن حرفاتون شاید دیر شده باشه 💔💔💔🥲🥲
https://eitaa.com/liamkook
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#تاج_بی_نقص (. ❛ ᴗ ❛.)
https://eitaa.com/liamkook
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏝࣭֯︶˳ ೀ⏝̟֯︶ 𓈒ㅤׂ . ೀ 𝂅
᮫ִ⌗ https://eitaa.com/liamkook ꔫ᜔᮫݁۫