4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آره بابا چیزینیست،خیلی زودیادم میره:)
https://eitaa.com/liamkook
میدونی تو چه زمانی خیلی تنها بودی؟
اون وقتا که دلت میخواست یکی باشه، فقط یکی… که حرفاتو بشنوه. اما گوشی رو برداشتی، شمارهای نیومد. رفتی توی اتاقت، آهنگ غمگین گذاشتی و زیر لب با خودت زمزمه کردی: “چرا هیچکس نیست؟”. بالشت شد همدم اشکهات، سقف شد شاهدِ تنهاییت. آخرش همونجوری خوابت برد، با یه دلِ پر از بغض و یه شبِ گم شده. همون حسِ تلخِ تنهایی مطلق.
"تیکه ایازحرفاییکهکاشمیزدم"
https://eitaa.com/liamkook