میدونی تو چه زمانی خیلی تنها بودی؟
اون وقتا که دلت میخواست یکی باشه، فقط یکی… که حرفاتو بشنوه. اما گوشی رو برداشتی، شمارهای نیومد. رفتی توی اتاقت، آهنگ غمگین گذاشتی و زیر لب با خودت زمزمه کردی: “چرا هیچکس نیست؟”. بالشت شد همدم اشکهات، سقف شد شاهدِ تنهاییت. آخرش همونجوری خوابت برد، با یه دلِ پر از بغض و یه شبِ گم شده. همون حسِ تلخِ تنهایی مطلق.
"تیکه ایازحرفاییکهکاشمیزدم"
https://eitaa.com/liamkook
𝐋𝐒𝐓𝐤⋆
بفرست براش🌝 https://eitaa.com/liamkook
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⏝࣭֯︶˳ ೀ⏝̟֯︶ 𓈒ㅤׂ . ೀ 𝂅
᮫ִ⌗ https://eitaa.com/liamkook ꔫ᜔᮫݁۫