یجا فروغ فرخ زاد خیلی قشنگ از عشقِ من به تو میگه که :
هیچ میدانی که من در قلبِ خویش نقشی از عشقِ تو پنهان داشتم ؟!
هر بار که مىخواهم به سمتت بيايم، يادم مىافتد دلتنگى هرگز بهانه خوبى براى تکرار يک اشتباه نيست.
-آنا گاوالدا
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤎 | «اکنون اندوه ما قرار ملاقلاتهای ماست»
|;🤎 | اما حالا ..
من ماندهام و هزاران حسرت.
تو که جانه منی؛
چرا نتوانستم حتی دستهایت را لمس کنم؟!
|;🤍 | خواندم از مولانا :
اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من
دل من داند و من دانم و دل داند و من؛
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤍 | خواندم از مولانا : اشتیاقی که به دیدار تو دارد دل من دل من داند و من دانم و دل داند و من؛
|;🤍 | خواندم از سعدی :
مارا به جز تو در همه عالم عزیز نیست؛
کیمیاگر گفت: «قلب من از رنج میترسد.»
«به او بگو که ترس از رنج بدتر از خود رنج است.»
- کیمیاگر؛ پائولو کوئیلو.
در قفس خیال تو تکیه زنم به انتظار
تا که تو بشکنی قفس پر بکشم به سوی تو...
_مولانا