_ تصادفی با یکی آشنا میشی بعد اون کل داستان زندگیتو درک میکنه،ازت جوری مراقبت میکنه که هیچکسی تا حالا اینجوری مراقب قلبت نبوده، جوری حرفاتو میفهمه که هیچکسی تو تموم این سالها نفهمیده!درست مثل اینکه خدا بعد از یه عالمه سختیا یکیو میاره میگه: ببین هنوزم هواتو دارم..!
یکی مثل تُ تو زندگی من:)
| چیزی به اسم برگشتِ صمیمت ﻫای از دست رفته وجود نداره...!
چیزی که تمام شد، تمام شد.
قلبم پُر است؛
پُر از غم و عذاب ك هرروز بیشتر دریچه های قلبم را میبندند تا دیگر نتپد،
اما هر بار،
خاطرات پادرمیانی میکنند...؛
قهوه بنوشید
یک کتاب خوب بخوانید
به یک موسیقی فوق العاده گوش دﻫید و دقایقی به ﻫیچ چیز فکر نکنید؛
شاید معنی زندگی ﻫمین باشد.