ﻫمیشه افراد ساکت را دوست داشته ام.
ﻫیچوقت نمی فهمی در حال رقصیدن در رویاۍ خویش اند یا سنگینیِ بار ﻫستی را به دوش می کشند!
دلم میخواد این روزها هرکس حالم رو . .
میپرسه مثل حسیندهلوی جوابش رو
بدم ك میگه :
‹ حال مرا هر کس ك میپرسد ؛ بگو خوب
است ! اشکش روان ، اندوه جاری ، زخمها
کاریست . . ! ›