ﻫمیشه افراد ساکت را دوست داشته ام.
ﻫیچوقت نمی فهمی در حال رقصیدن در رویاۍ خویش اند یا سنگینیِ بار ﻫستی را به دوش می کشند!
دلم میخواد این روزها هرکس حالم رو . .
میپرسه مثل حسیندهلوی جوابش رو
بدم ك میگه :
‹ حال مرا هر کس ك میپرسد ؛ بگو خوب
است ! اشکش روان ، اندوه جاری ، زخمها
کاریست . . ! ›
یه دیالوگ بود که میگفت:
«میدونی من همیشه
برا سفت نگه داشتن رابطم
با اونایی که دوسشون داشتم،
به اندازه هر دوطرف تلاش کردم،
ولی الان فهمیدم اشتباه بوده»
و چقدر درست میگفت .