دلم میخواد این روزها هرکس حالم رو . .
میپرسه مثل حسیندهلوی جوابش رو
بدم ك میگه :
‹ حال مرا هر کس ك میپرسد ؛ بگو خوب
است ! اشکش روان ، اندوه جاری ، زخمها
کاریست . . ! ›
یه دیالوگ بود که میگفت:
«میدونی من همیشه
برا سفت نگه داشتن رابطم
با اونایی که دوسشون داشتم،
به اندازه هر دوطرف تلاش کردم،
ولی الان فهمیدم اشتباه بوده»
و چقدر درست میگفت .
بعضی ها به شعر ، بعضی به ترانه ، برخی به فیلم و عدهای هم به کتاب پناه میبرند . .
اما مدتهاست که آدم ها دیگر به هم دیگر پناه نمیبرند !
The best feelings always lead to the worst disasters
همیشه بهترین حس ها بدترین بلا رو سرت میارن