*_ آدمها فقط تو را میبینند که به نور نزدیک میشوی، اما سایهی سیاهِ پشت سرت را نمیبینند که هرچه به نور نزدیکتر میشوی، بزرگتر میشود.
هیچکس ناآرامیها و رنجهای تو را نمیبیند و هیچکس نمیگوید: چه خوب که به نور رسیدهای اما با آن سایهی بزرگی که احاطهات کرده، چه میکنی؟!
_صرافیان
*از تو فقط یک چیز میخواهم؛
اینکه همانطور که من نگاهت میکنم نگاهم کنی
و این هرگز تمام نشود....
ماریا
در نامه به آلبر کامو*
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
چشم ها:)))
اما چشمهایت –
قشنگاند
دیوانهاند، وحشیاند
مثل حیوانی
که از جنگلی آتشگرفته
زده باشد بیرون.
چارلز بوکوفسکی