𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤍 | خواندم از سعدی : مارا به جز تو در همه عالم عزیز نیست؛
گفتند که نامَحرمی و بوسه حرام است
دل گفت که مَحرم تر از این عشق کدام است؟
بوسیدم و لب دادم و آغوش کشیدم
نامَحرم من! مَحرمی و کار تمام است...
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
گفتند که نامَحرمی و بوسه حرام است دل گفت که مَحرم تر از این عشق کدام است؟ بوسیدم و لب دادم و آغوش
| ؛🤍|عشق آن نیست که غمگین بکند دل ها را
دل اگر عاشق یارش بشودمیخندد
اگر سخن میان من و تو پایان یافت و راه های وصال قطع شدند و جدا و غریبه گشتیم ، از نو با من آشنا شو .
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
به قدرِ یقین دوست دارمت .❤️
با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه
باخبر باش که من غرق گناهم همه عمر:)❤️
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
| ؛🤍|عشق آن نیست که غمگین بکند دل ها را دل اگر عاشق یارش بشودمیخندد
|;🤍 |به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد
عجب از محبت من که در او اثر ندارد
غلط است هرکه گوید به دلی ره است دل را
دل من ز غصه خون شد دل او خبر ندارد...(:
-وحشی بافقی.
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
با خیال تو به سر بردن اگر هست گناه باخبر باش که من غرق گناهم همه عمر:)❤️
« بهار از دلِ تو میآید 🌱
و من در آغوشِ تو شکوفه میدهم»❤️
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
یا انس من لا انیس له . . ای همدم آنکه همدمی ندارد :) - جوشن کبیر
إِنَّهُ عَلِيمٌ بِذَاتِ الصُّدُورِ
و خدا آنچه را در درون دلها است میداند :)🕊
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
|;🤎 | اما حالا .. من ماندهام و هزاران حسرت. تو که جانه منی؛ چرا نتوانستم حتی دستهایت را لمس کنم؟!
|;🤎 | "دردناک ترین چیز این است که خودت را در روند دوست داشتن کسی از دست بدﻫی و فراموش کنی که توﻫم خاص ﻫستی."