eitaa logo
𝓵𝓲𝓯𝓮 𝓶𝓪𝓴𝓮𝓻
62 دنبال‌کننده
276 عکس
99 ویدیو
3 فایل
| اونجا که هوشنگ ابتهاج میگه: تو می‌روی و دل ز دست می‌رود مَرو که با تو هر چه هست، می‌رود ... https://harfeto.timefriend.net/17143122698412 لینک ناشناس👆🏻
مشاهده در ایتا
دانلود
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من اونقدر خوش شانس بودم که تونستم تورو ملاقات کنم:)))
شیرین ترین میوه ممنوعه جهان من است.....
_ «عزیز دلم، با نامه‌ی دیروزم تو را رنجاندم... خواهش می‌کنم نادیده بگیر، در سکوت تحملش کن یا مرا به باد سرزنش بگیر، ولی با من باش. غمگین نباش و گریه نکن و مرا در کنار خودت نگه دار.» ‏- از نامه‌ی فرانتس کافکا به فلیسه.
منم که ماهی دریای بلند موی مِشت هستم منم که طعمه قلاب ام مرا شکار کن ای ماهی ...
هیچوقت نمیتونی کسی که دوس داریو به اندازه کافی بغل کنی .
من عاشقتم..! عاشق حرف زدنت، عاشق خندیدنت، عاشق مهربونیات، عاشق اخمات، عاشق دستات، عاشق چشمات، عاشق خودِ خودتم، دقیقا همینطور که هستی… تو برای من بهترینی و میدونی که با هیچکس و هیچ چیز عوضت نمیکنم.
اما وقتی کنار هم بودیم..(:
هدایت شده از 'ڄنۅن♡¡
چون.. <@jonoon_ETA>
چه آمد؟؟